Pagina 27 din 53

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 1:04 pm
de Vali Iovi-Stere
In caz ca ai uitat eu am bateria in portbagaj... :D

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 3:20 pm
de Radu
Vali Iovi scrie:Daniel din cate stiu eu Radu cauta solutii sa scada temperatura intercoolerui... ;)
Feedback din experienta proprie pe dyno ( ca sa incheiem discutia ): o masuratoare cu filtrul original ( cel de hartie ) curat si a doua fara cutia filtrului de aer ( demontata cutia, lasat corpul cu clapeta sa traga aer cat vrea ) au rezultat acelasi numar de cai. Acest lucru demonstreaza ca admisia originala nu este restrictiva.
Al doilea lucru care trebuie avut in vedere este temperatura. Eu am incercat sa folosesc un BMC cold-air intake fara succes, in speranta ca voi proteja traseul de admisie de caldura degajata de evacuare.

Cazul de fata in se foloseste K&N si eu sper sa nu pateasca ceea ce am patit eu! ;)

Astept feedback dupa dyno!

P.S. Temperatura din intercooler este un alt subiect mult mai amplu: compresorul nostru nu doar comprima aerul ( din pacate ) ci il si incalzeste... Am descoperit doar doua solutii viabile pentru aceasta problema: "injectie cu apa si metanol" si "charge-cooler" ( intercooler ce face transefrul de caldura aer-apa). Inca nu m-am decis pe care o sa o aplic! ;)

P.S.2. : Love u Dani! :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 3:28 pm
de Vali Iovi-Stere
Me too :D

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 3:50 pm
de darksun
De acord cu tine Radu, dar dupa cum stim compresia aerului duce inevitabil la incalzirea lui deoarece atomi se lovesc mai frecvent unul de celalt. Una dintre solutiile bune este ca din start sa bagi in compresor aer cu temepratura mai mica astfel si temperatura va scadea. O temperatura mare in el duce la detonatii in motor, deci nu poti nici sa maresti presiunea prea mult si sa nu strici motorul.

Ca sa calculezi temepratura din compresor : T2/T1=(p2/p1) la puterea (lambda-1)/lambda.

Deci :

T1 -> temperatura ambientala
T2 -> temperatura dupa compresie
p1 -> presiunea ambientala
p2 -> presiunea dupa compresie
lamba -> rata de incalzire

Deci la o presiune de 0.7 bari de compresie la o presiune de 1 bar (nivelul marii) la o temperatura de 24 de grade temperatura ambientala dupa compresie temperatura aerului este de 71 de grade.Destul de mult, da!

Cat despre dyno, filtru cu sau fara incinta, masurarea optima se face cand se misca masina pentru ca aerul intra fortat din cauza vitezei. Daca stai pe loc este normal ca fara sau cu sa dea cam aceleasi rezultate (vb aici de filtru stock cu si fara incinta).

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 4:45 pm
de Radu
De aceea se foloseste ventilator cand faci masuratorile... Cu capota inchisa pentru a simula cat de cat curentul de aer.

Formula pe care ai scris-o este corecta in cazul in care nu ai un racitor de aer pe traseu: intercooler-ul in cazul nostru.

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 4:54 pm
de darksun
Then get a bigger intercooler ? :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 6:43 pm
de Vali Iovi-Stere
:lol: :lol: :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mie Iun 09, 2010 12:09 am
de ToyCooper82
buna idee Radu renunta la spoiler ca nu o sa iti mai intre intercoolerul mare si da la nenica de mine ca si asa vreau un spoiler de S :D

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mie Iun 09, 2010 2:11 am
de Vali Iovi-Stere
:lol: :lol: :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mie Iun 09, 2010 10:41 am
de darksun
ToyCooper82 scrie:buna idee Radu renunta la spoiler ca nu o sa iti mai intre intercoolerul mare si da la nenica de mine ca si asa vreau un spoiler de S :D
Radu vezi ca la urmatoarea intalnire sa nu te mire ca ramai fara anumite piese mai putin importante! :twisted: