Pagina 29 din 45

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 11, 2015 5:12 pm
de cristi o'RAL
cred ca n-a mai rezistat presiunilor sotiei si a facut acest pas :oops:

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 11, 2015 5:30 pm
de adrian
nu-i adevarat, m-am zgarcit pana acum, asta-i adevarul.

Re: BRG si Union Jack

Scris: Dum Mar 15, 2015 7:24 pm
de adrian
Ceva shimbat la iluminare,
shadow door lights,
under door light 1.jpg

Re: BRG si Union Jack

Scris: Dum Mar 15, 2015 11:10 pm
de Luce
Yeah :twisted:

Luce

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 18, 2015 10:21 am
de adrian
Sosit in sfarsit si ultima piesa,ax cu came de la Piper, model MINBP270 Fast Road.cateva specificatii:
Power band 1500-6500RPM
Power increase 10BHP
Duration 256deg Inlet ,248deg.exhaust.
Piper cam.jpg
Piper specs.jpg

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 18, 2015 1:10 pm
de Luce
Tsss ce fain arata Adrian :)

Luce

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 18, 2015 1:24 pm
de adrian
Nu si cand vezi factura. :D :D :shock: :shock:

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 18, 2015 7:32 pm
de razvan333
Teava aia da numai 10 cai...???
Nu vb de restul modificarilor pe care Adi le face la un loc cu teava aia, dar Adi...cred ca daca aduni facturile luai direct un S cu mai multi cai... :roll:

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 18, 2015 8:51 pm
de adrian
Razvan,aici e tot spilul,nu vreau S,un S se tuneaza f.usor,cumperi o fulie,faci un soft si-l faci de 200-210HP urgent ,,daca iei si injectoare te duci usor la 220-230HP.Un aspirat se tuneaza foarte greu,este mult mai greu de ridicat puterea,asta este adevarata piatra de incercare.Vreau un rezultat bun de la un aspirat,la turbo gasesti tuneri la orice colt de strada,sunt mai multi decat curvele din parcari.Daca am sa iau un S,o voi face numai pentru o performanta deosebita-adica in jur de 300HP,dar asta dupa ce R50-ul meu va fi o masina de 150HP.

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Mar 18, 2015 9:29 pm
de Balazs
Acuma sunt putin confuz. Ieri cand am fost la tine Adrian, mi-ai spus ca dupa modificari(fulie, bujii, bobina, fise, filtru K&N, soft) am 190 de cai, iar la Razvan ai scris 200-210 CP. Referitor la injectoare mi-ai spus ca nu ajuta mult. Pentru inca 20 de CP le-as schimba si eu.