Cred ca am rezolvat problema schimband injectoarele.
M-am hotarat sa le schimb dupa ce am cautat 1luna pe cineva care sa le curete
si dupa ce am citit urmatoarele:
Indicatorul "Check Engine" sa se aprinda sau sa apara codul de eroare “ misfire”(la unele testere) pe injectoarele cu problema;
- Cresterea inevitabila a emisiilor si implicit o deterioare rapida a catalizatorului datorita arderii incomplete data de o atomizare (mixare incompleta) deficitara aer/combustibil. Un injector partial colmatat nu va mai pulveriza fin benzina ci va improsca stropi in galerie (particule prea mari care nu mai ard complet).
- Scaderea performantei generale a motorului. Lipsa rezervei de putere mai ales in demaraje.
- Cresterea consumului datorita injectiei disproportionate intre injectoare.
- Motoarele turbo si cele supraalimentate pe benzina, solicita foarte mult injectoarele din cauza temperaturilor mai inalte pe admisie, iar la turbo in special din cauza uleiului care mai scapa pe la etansarile turbinei si se depune cu timpul pe varful injectoarelor.
- Neglijarea inlocuirii periodice a filtrului de benzina,(am schimbat filtrul la 100k) prezenta apei in emulsie in rezervor, au efecte de colmatare a minifiltrelor din injectoare dar si de coroziune asupra suprafetelor metalice interne. De aceea in cadrul operatiei de curatare se inlocuiesc obligatoriu si filtrele din injectoare, restaurandu-se debitul intial al acestora.
http://forum.softpedia.com/topic/607760 ... e-benzina/
Eroarea pe care o aveam se traduce prin cresterea consumului
cu peste 25%. Recomand celor care se plang de consum mare de benzina sa verifice / curete/ inlocuiasca injectoarele.