Pagina 4 din 33

Re: Mini R50

Scris: Sâm Feb 22, 2014 10:15 pm
de Susala_lucian
razvan333 scrie:La planetare asa cum a zis si Adrian se schimba numai capul de planetara.
Avand in vedere ca am o vasta experienta :mrgreen: in MINI automat, pot sa-ti spun ca la MINI, ca si la alte masini automate, este normal cand o tii in N sa se schimbe turatia motorului si cand cuplezi in D la fel.Faptul ca trepideaza usor in D nu trebuie sa te sperie dar nici foarte bine nu e(cutia e cam obosita). Faptul ca iti troznesc planetarele nu ma face sa ma gandesc ca s-a mers destul de sportiv cu masina, iar cele automate nu prea se preteaza la asa ceva.
Pont: nu o mai tine in N la semafor, nu ii face bine.Masina se tine in D cu piciorul pe frana...doar daca stationezi mai mult poti sa cuplezi in N.
Am o curiozitate, cand cuplezi D-ul la rece, smuceste?
Disparitia apei din vasul de expansiune, ma face sa ma gandesc la probleme cu garnitura de chiuloasa...verifica si asta ;)
Din ceea ce spui tu am senzatia ca masinuta a trecut prin momente nu tocmai placute, dar cu grija si pasiune, poti sa faci ceva bun. Pasiune si grija am avut si eu cu fostul R50, dar pana la urma m-am dat batut si l-am vandut :mrgreen:
Apropos, ai verificat problema legata de claxon cu airbag-ul?
Nu cred ca sa mers sportiv cu mașină.mașina a avut 15000 cand a intrat in tara in 2008......din Germania ....a fost condusă doar de o gagica pana cand am luat-o eu anul acesta ...acum 2 saptamâni si are 47700 km.bag mana in foc pt ceea ce am scris mai sus.

Da smuceste la rece cand bag in D.

Problema cu claxoanul încă nu am avut timp.

Iar cu antigelul....eu sper sa fie doar din faptul ca mașina nu a mai fost pornita din toamna pana cand am luat-o eu acum 2 saptamâni.eu sper sa fie asta.oricum o sa fiu atent si va zic.


Mașina merge bine.....astăzi am dat o liniuță singur pe ploaie sa vad pana la cat se duce.am prins 180 destul de repede si nu îmi da semne de oboseala sau ca ar avea ceva.nu știu daca e relevant ce zic eu.

Dar d c nu se sta cu ea in N? Care ar fi explicație?

Sunt novice si va rog sa ma iertatii daca pun întrebări puerile !!!!

Multumesc

Re: Mini R50

Scris: Sâm Feb 22, 2014 10:36 pm
de adrian
Poti sa bagi mana in foc doar daca ai vazut un istoric de service oficial de la BMW, restul pot fi povesti usor de contrafacut.Este putin neobisnuit o masina din Germania 15.000km in 4 ani,la 47.000km sa aibe probleme cu planetarele mai ales la o automata care nu cred ca poate fi fortata in asa hal,nu te lasa cutia de viteze.
Ai un istoric de service de la BMW ?, daca nu, poti sa-l soliciti ca si proprietar contra cost.Iti baga cheia intr-un cititor si o sa-ti spuna si ce culoare de pijamale purta primul proprietar in noaptea cand s-a hotarat sa-si cumpere masina. :mrgreen:

Re: Mini R50

Scris: Sâm Feb 22, 2014 11:19 pm
de razvan333
Chiar daca avea 15k cand a intrat in tara nu conteaza...daca s-a mers ciobaneste cu ea, inclusiv in Romania nu e bine. Am mers cu mai multe MINI automate cu km foarte putini sau foarte multi. Cele chinuite aveau exact simptomele despre care vorbesti tu.De aia iti troznesc planetarele de la acceleratii bruste si viraje in forta.Repet, cu automata, mai ales cu un MINI automat nu se face d'astea... :mrgreen: Masina automata este creata in primul rand pentru lejeritate si confort, nu pentru mers sportiv(liniute) ;)
Daca smuceste la introducere in D la rece nu e tocmai bine...cu regret iti spun ca ai o problema(am avut-o si eu, de aceea am vandut masina).Problema consta in nu stiu ce valva care scapa presiune, este o problema intalnita la cutiile automate de R50. Reparatia costa in jur de 1000 de euro.Daca nu vrei sa o repari nu e problema, poti merge oarecum linistit cu ea, dar cu timpul este posibil sa te lase de tot.A mea a ajuns pe la 138.000 km si inca mergea(am vb cu cel care a cumparat-o, ma rog, intre timp a vandut-o si el). E cam loterie, it's your choice ;)
Din ceea ce am auzit si stiu si eu, cutia automata functioneaza pe alt principiu decat cea manuala(Adrian poate detalia aici), de aceea pentru a evita uzura prematura a angrenajelor, nu este recomandat ceea ce faci tu(schimbi in N la semafor). Cutia automata se tine in D pe cat posibil, chiar daca iti mai oboseste piciorul :mrgreen:
Eu nu iti doresc decat sa ai noroc, dar nu o mai forja, chiar daca te mananca talpa, daca vrei sa te joci, cumpara macar un S automat, sau una manuala.
PS: R50 ul meu a avut inainte vreo 3 gagici proprietare...asa ca istoriile cu gagici deja sunt desuete.Gagicile merg foarte urat si neglijent...cunosc cazuri cand gagica nu stia cand a schimbat uleiul...de fapt nu stia nici daca a schimbat vreodata uleiul...vrei sa-ti mai spun?
Hai, ca nu iti mai spun, sa dormi linistit :mrgreen:

Re: Mini R50

Scris: Sâm Feb 22, 2014 11:37 pm
de Susala_lucian
razvan333 scrie:Chiar daca avea 15k cand a intrat in tara nu conteaza...daca s-a mers ciobaneste cu ea, inclusiv in Romania nu e bine. Am mers cu mai multe MINI automate cu km foarte putini sau foarte multi. Cele chinuite aveau exact simptomele despre care vorbesti tu.De aia iti troznesc planetarele de la acceleratii bruste si viraje in forta.Repet, cu automata, mai ales cu un MINI automat nu se face d'astea... :mrgreen: Masina automata este creata in primul rand pentru lejeritate si confort, nu pentru mers sportiv(liniute) ;)
Daca smuceste la introducere in D la rece nu e tocmai bine...cu regret iti spun ca ai o problema(am avut-o si eu, de aceea am vandut masina).Problema consta in nu stiu ce valva care scapa presiune, este o problema intalnita la cutiile automate de R50. Reparatia costa in jur de 1000 de euro.Daca nu vrei sa o repari nu e problema, poti merge oarecum linistit cu ea, dar cu timpul este posibil sa te lase de tot.A mea a ajuns pe la 138.000 km si inca mergea(am vb cu cel care a cumparat-o, ma rog, intre timp a vandut-o si el). E cam loterie, it's your choice ;)
Din ceea ce am auzit si stiu si eu, cutia automata functioneaza pe alt principiu decat cea manuala(Adrian poate detalia aici), de aceea pentru a evita uzura prematura a angrenajelor, nu este recomandat ceea ce faci tu(schimbi in N la semafor). Cutia automata se tine in D pe cat posibil, chiar daca iti mai oboseste piciorul :mrgreen:
Eu nu iti doresc decat sa ai noroc, dar nu o mai forja, chiar daca te mananca talpa, daca vrei sa te joci, cumpara macar un S automat, sau una manuala.
PS: R50 ul meu a avut inainte vreo 3 gagici proprietare...asa ca istoriile cu gagici deja sunt desuete.Gagicile merg foarte urat si neglijent...cunosc cazuri cand gagica nu stia cand a schimbat uleiul...de fapt nu stia nici daca a schimbat vreodata uleiul...vrei sa-ti mai spun?
Hai, ca nu iti mai spun, sa dormi linistit :mrgreen:
Asta cu gagicile o știu si eu....tocmai aici bat si eu....ca gagica...pe care o si cunosc a mers f urat cu ea.....gropii....etc !

Re: Mini R50

Scris: Dum Feb 23, 2014 8:49 am
de razvan333
Aha, dar repet...poate nu am fost foarte clar: MINI nu e BMW si in al doilea rand: tu nu ai luat o masina de fuga...ai luat una automata, care e si cam chinuita din ce spui si nu se preteaza la asa ceva. Nu i mai da in freza daca nu vrei sa te rupa la buzunare ;)
PS: citeste regulamentul si nu mai da quote la postul anterior, nu e nevoie :P

Re: Mini R50

Scris: Mar Feb 25, 2014 7:14 pm
de Susala_lucian
Vreau si eu ajutorul vostru.....
Vreau si eu un cod de produs....pt ca cei de la piese auto cu care lucrez eu nu au foat in stare .
Vreau sa îmi schimb Plasticul din bara spate cu piesa care apare in poza următoare . Știu sigur ca am fire electrice in locașului respectiv.

Multumesc

Re: Mini R50

Scris: Mar Feb 25, 2014 7:48 pm
de adrian
Susala_lucian scrie:Vreau si eu ajutorul vostru.....
Vreau si eu un cod de produs....pt ca cei de la piese auto cu care lucrez eu nu au foat in stare .
Vreau sa îmi schimb Plasticul din bara spate cu piesa care apare in poza următoare . Știu sigur ca am fire electrice in locașului respectiv.

Multumesc
Ar fi o singura problema,bara care apare in fotografie este bara unei masini R50 fabricate inainte de iulie 2004.Tu spui ca ai masina din iulie 2006,bara care arata altfel la ornamentul din spate, uite aici:
bara  R50 veche.jpg
bara R50 veche.jpg (9.04 KiB) Vizualizat de 6283 ori
bara R50 noua.JPG
bara R50 noua.JPG (52.67 KiB) Vizualizat de 6283 ori
Aici extras din ETK oficial:
bara veche.JPG
bara noua.JPG
Probabil bara din spate a fost schimbata cu alta bara de la modelul mai vechi, si revopsita integral pentru ca ornamentul 3 numit Cover nu se livreaza decat Crom sau Negru.
Aici mai clar codurile pentru bara echipata pana in iulie 2004:
bara veche 2.JPG

Re: Mini R50

Scris: Mar Feb 25, 2014 8:33 pm
de cristi o'RAL
bara fara ornament cromat e de R50 ONE, cooper-ele il au cromat.

Re: Mini R50

Scris: Mar Feb 25, 2014 8:46 pm
de Susala_lucian
M-ați pierdut pe drum....nu mai înțeleg nimic! Mâine va fac poza la mașina mea-bara spate .
Si sa-mi ziceți daca pot sa schimb bucata de plastic pe care o am eu acum cu stopul alb din poza pe care am pus-o eu mai sus. Menționez ca am firele electrice in spatele plasticului.

Știu ca pun întrebării prostesti ....dar sper sa nu ma înjurăti .

Multumesc

Re: Mini R50

Scris: Mar Feb 25, 2014 8:55 pm
de adrian
cristi o'RAL scrie:bara fara ornament cromat e de R50 ONE, cooper-ele il au cromat.
Cristi, pachetul crom exterior este optiune la MINI indiferent de model.
Codul 51126800217, care corespunde ornamentului cromat de pe bara din spate este comun pentru One si Cooper fabricate pana in iulie 2004, uite aici Part Use din ETK, se introduce codul de piesa si primesti modelele la care se potriveste piesa respectiva.Din pacate Realoem nu are toate optiunile pe care le are softul original BMW, nu poate filtra ,nu are Part use, Aditional Information,Part substitution,etc.
Bumper cover rear.JPG