Pagina 4 din 5

Re: upper stress bar

Scris: Dum Noi 20, 2011 12:51 pm
de NEAGU LIVIU
Nu te supara frate :D

Re: upper stress bar

Scris: Lun Feb 04, 2013 12:19 pm
de ct16jcx
Vreau si eu bara :)

Re: upper stress bar

Scris: Lun Feb 04, 2013 1:31 pm
de adrian
ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S

Re: upper stress bar

Scris: Lun Feb 04, 2013 2:24 pm
de ct16jcx
adrian scrie:
ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
Nu mi-e frica de parbriz. Ma gandesc ca la mine e modifcata cu totul partea de peste portiere a masinii si or fi rezolvat-o.

Vrea pt ca mi se pare utila.

Re: upper stress bar

Scris: Sâm Feb 09, 2013 9:44 am
de ct16jcx
adrian scrie:
ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
350$ - oare e mai buna decat cea de 100€ de pe prima pagina?
Cred ca ambele fac acelasi lucru...

Re: upper stress bar

Scris: Sâm Feb 09, 2013 5:48 pm
de adrian
ct16jcx scrie:
adrian scrie:
ct16jcx scrie:Vreau si eu bara :)
Ti-e frica de parbriz?
Uite aici,
http://new.minimania.com/part/G2NMS7305 ... 9-Cooper-S
350$ - oare e mai buna decat cea de 100€ de pe prima pagina?
Cred ca ambele fac acelasi lucru...
In general primesti exact penrtu cat platesti.Sigur ca 350 Euro este o suma cam mare pentru o bara de rigidizare.Daca vrei s-o cumperi numai de amorul artei, sau ca sa creada prietenii ca te dai atat de tare ca se mai indoaie si sasiul, atunci o iei pe cea mai ieftina(adica rivanol la un picior de lemn), daca vrei una functionala,incepi sa cauti detalii tehnice, sa studiezi brandul care o produce, se vezi review-uri,etc.Daca te simti in stare , o faci singur si speri sa-ti iasa bine.
Dupa mine, de preferat una reglabila, asta daca ai simt la mana si cheie, sau daca ai posibilitatea sa masori cu un comparator deformarile pe suportii de amortizare in momentul in care faci reglajul.
Dar asta presupune atelier si mecanici auto cu scoala,nu prostalaii fara scoala(au impanzit tara ca lacustele in Baragan) care dupa ce au schimbat 10 pivoti si 4 discuri de frana se cred mecanici auto.
Atentie, bara asta suporta niste forte destul de mari,deci o simpla teava intre amortizoare este chestia aia cu rivanolul.

Re: upper stress bar

Scris: Sâm Feb 09, 2013 7:43 pm
de cristi o'RAL
hai mai adrian ca asta nu e masina de competitii ca sa conteze fierul ala cat de putin. cea mai ieftina bara e foarte buna pentru el, trebuie doar sa arate bine si sa fie colorata frumos (portocaliu).
degeaba rigidizezi o caroserie intre amortizoare daca ea in rest e sudata in puncte... daca nu e legata si jos... daca nu e legata si in spate... orice modificare din asta "tuning" e frectia aia de care zici tu 8-)

Re: upper stress bar

Scris: Sâm Feb 09, 2013 7:59 pm
de adrian
Adjudecat Cristi.
Am gasit-o,uite aici:
bara.JPG
bara.JPG (19.6 KiB) Vizualizat de 6430 ori

Re: upper stress bar

Scris: Sâm Feb 09, 2013 10:03 pm
de cristi o'RAL
in jur de 100E e o bara reglabila OMP la Colina... mai mult decat decenta dpdv calitativ.
nu stiu cum sta treaba la MINI-urile astea noi, dar la R53 (Vali) a fost o problema cu bara care avea un cot special sa ocoleasca bateria si apoi nu se mai inchidea capota calumea, ramanea cascata. s-a chinuit destul de mult vali sa ude pasla de sub capota pana sa prinda forma barei cat de cat... dar tot se vedea nasol.
pe R50 eu am una din teava plata din aluminiu, fixa, si e aceeasi problema, doar ca nu atat de evidenta ca la cea din teava rotunda.

ar fi pacat sa ai supriza asta pe o masina nou nouta...

Re: upper stress bar

Scris: Mar Feb 12, 2013 6:01 pm
de ct16jcx
Oricum as pune barele la set - sus jos si in spate (pentru spate totusi nu am vazut)

p.s. cu rivanolul nu se face frectie :lol: