Pagina 4 din 7

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mar Mai 11, 2010 6:51 pm
de cristi o'RAL
Luci scrie: Nu e automata, e manuala dar e la fel, adica trebuie sa ii calci ambreiaju daca nu, nu porneste...sistem de protectie
la manuala porneste fara asa apesi nimic daca e scoasa din viteza... daca e in viteza, nici nu stiu de ce ai vrea sa incerci sa pornesti fara sa apesi, sau de ce sa nu o scoti :shock:

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mar Mai 11, 2010 7:04 pm
de mok
cristi o'RAL scrie: la manuala porneste fara asa apesi nimic daca e scoasa din viteza... daca e in viteza, nici nu stiu de ce ai vrea sa incerci sa pornesti fara sa apesi, sau de ce sa nu o scoti :shock:
nu e valabil si la R 56 !

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mar Mai 11, 2010 8:08 pm
de cristi o'RAL
doar pt ca aveti buton? :roll:

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mar Mai 11, 2010 8:31 pm
de mok
eu cred ca :
simpla apasare a butonului , fara a fi in viteza, si vreo pedala apasata
inlocuieste pozitia intermediara in cazul cheii

chiar zilele trecute nu stiam cum sa incarc GPS-ul fara sa am motorul pornit :D

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mar Mai 11, 2010 9:22 pm
de cristi o'RAL
mda... e oarecum nasoala faza asta
(oricum nu e recomandata incarcarea unui acumulator din bateria masinii fara sa fie pornita)

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mie Mai 19, 2010 10:40 pm
de mmneg
inca o problema ar fi capacul de la filtrul de aer al motorului. din cate am vazut pana acum, toate aveau urechile rupte.

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mie Mai 19, 2010 10:50 pm
de mmneg
am si un zgomot din compartimentul motor care ma irita teribil.
cand se incalzeste (si este si relativ cald afara), la ralanti, are un chitait iritant din zona motorului. daca cresc putin turele, acesta dispare. daca sui masina cu fata pe o bordura, dispare, daca ridic capota de la motor si imping motorul spre habitaclu, dispare. tind sa cred ca este tamponul motorului de pe partea soferului...
pareri?

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mie Mai 19, 2010 10:56 pm
de mmneg
problema cu motorasul geamului am patit-o si eu pe partea soferului. s-a rezolvat destul de usor (cu conditia sa ai sculele potrivite). se scoate motorasul, se desface si se va observa ca s-a spart putin magnetul din motoras. se curata temeinic toate piesele componente si se asambleaza la loc. cost zero. de mai mult de un an functioneaza perfect.

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mie Mai 19, 2010 11:46 pm
de cristi o'RAL
nu cred ca exista capac de filtru de aer cu urechile intregi dupa prima revizie :lol:

chitaitul eu cred ca il am din flexibilul de dupa galerie, inainte de catalizator

cu motorasul de la geam n-am mai patit-o din vara... dar aplicam metoda "darksun" de resuscitare

Re: Probleme uzuale MINI

Scris: Mie Mai 19, 2010 11:49 pm
de io's
cristi o'RAL scrie:nu cred ca exista capac de filtru de aer cu urechile intregi dupa prima revizie :lol:
din pacate si eu l-am gasit asa si nu am gasit rezolvare, a trebuit sa improvizez un autofiletant pe acea parte ca sa stea carcasa lipita pe filtru, noroc ca e plin pe acolo si nu se vede mai nimic :lol: