catalinord scrie:La mine cand ma duc in service (inclusiv RAR cand am fost la indentificare) daca nu au elevator si au rampa din aia normal gen sapata in pamant imi loveste protectia de sub bara in placa de lemn care de obicei e fixata pe sinele de la rampa. Adica sub bara din fata exista o protectie de plastic care vine in jos adica protectia nu e ca un scut de la motor de exemplu e in prelungirea barei. Nu stiu la tine cat de joasa e bara din fata dar la mine ma opresc cu ea in bordura daca incerc sa o urc, acum evident depinde si de cat de inalta e bordura dar iti spun ca eu am ramas uneori surprins ca nu trecea peste niste borduri normale.
Intradevar nu e bine sa urci bordurile daca iti pasa de jenti dar depinde si cum le urci ca daca lovesti masina de bordura clar ca o sa le indoi, daca urci usor si elegant si mai ales daca nu parchezi toata ziua buna ziua pe trotuar nu le indoi, acum depinde si de fiecare.
RASPUNS: pai daca mergi la RAR si e asa cum spuneti voi ori luati cu voi o surubelnita stelata sau de care e nevoie ori cereti pe acolo si le dati jos praguri spoilere (se monteaza usor la loc!) pe cei de la RAR ii intereseaza CO2 si functionarea la parametri normali a motorului si daca prezinti urme de rugina care duc la agravarea masini si punerea sa in pericol a traficului! atat! multi au mai venit cu Bolizi si se uitai verificatorii cu mana scarfinandusi chelia din varful capului si la fel au facut baietii, au facut testul au montat la loc si PA PA!
la ITP (rar) mai verifica si franele... si tre sa intri pe tamburii aia. Acolo e problema!
La astea inca n-am avut probleme... dar zapada e o problema pe stradutele mai mici