
Black&White... and Red
Re: Black&White... and Red
da, multumesc, am gasit si eu pe ebay insa unde sunt preturi bune nu trimit decat in uk altfel cred ca nu renteaza.. prea scumpe 

"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

Re: Black&White... and Red
mai rar sa gasesti pe la noi.
mini a primit azi breloace pentru amandoi
mini a primit azi breloace pentru amandoi
'02 Cooper - for fun BACK TO US
, replaced by '07 320d touring - for Sasha 


Re: Black&White... and Red
nu e ft mare graba, in bucuresti oricum nu scult decat radio, problema o sa apara cand o sa ies din oras 
ft misto brelocul

ft misto brelocul
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

Re: Black&White... and Red
42 lei / buc la mhs codul de piesa e 80 23 0 016 009
'02 Cooper - for fun BACK TO US
, replaced by '07 320d touring - for Sasha 


Re: Black&White... and Red
te-am zarit prin neptun in seara asta pe la 21:10, de fapt masina am recunoscut-o 

"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

Re: Black&White... and Red
Cred ca eram la minigolf atunci. 
N-am prea intrat pe forum de ceva vreme. Pun acelasi post si la probleme tehnice pentru viitor, poate ajuta pe cineva.
Legat de raparatia cutiei. Am ajuns la Eugen, langa cimitirul Reinvierea. Am ajuns acolopentru ca exista un precedent cu privire la reparatia cu succes a unei cutii de mini. Masina a fost repartizata unui pustiulica.
Lasand la o parte greata cu care esti tratat acolo...
deci:
-garniturile de la peretele dintre motor si habitaclu nu au fost montate ca sa acopere orificiul. Vajaia masina incredibil, auzeam si cel mai mic zgomot din compartimentul motor. Initial am crezut ca s-a sticat si mai tare.
-2 suruburi de la un tampon de motor nestranse.
-a doua zi plec de la semafor; a intaia, a doua, accelerez, a treia, POC, n-a mai intrat a treia.
Sun la mecanic: a sarit din viteza, schimbatorul e mort.
Raspuns: ai schimbat repede, nu?
Eu: Pai ce treaba are cu schimbatul?
El: Unde esti? ...vin in 15 minute.
...
Peste 20 sun eu: unde esti?
El: Aaaa, pai nu mai venim ca bla bla bla...
Eu: Si mie nu imi mai spui?
El: Vin maine.
Eu: Pai eu sunt in drum acum cu masina care a fost asamblata de tine.
El: Vin maine.
Eu am inchis si l-am bagat in măsa cu toata familia lui si cu mesterul eugen.
M-am apucat sa investighez.
SURPRIZA: unul din cablurile de la selector are o nuca cu o bucsa de cauciuc. Acea bucsa a fost rupta prin fortare cu surubelnita si patentul la demontare (din lipsa de cunostiinte privind demontarea) si montata rupta la loc cand a fost remontata cutia.
In momentul ala mi-a picat fisa "ai schimbat repede, nu?". Mecanicul a rupt-o dar si-a ascuns magaria cu speranta ca va merge si asa.
Ulterior am descoperit ca nuca se desfacea extrem de usor prin presare intr-o anumita pozitie.
Se schimba tot cablul. Am comandat piesa. 450 de lei scurt.
La montaj am mai descoperit: perete ignifug montat incorect, cabluri selector viteze intercalate pe sub masina, camasa de protectie a cablului defect roasa din cauza frecarii cu caroseria pricinuta de montajul incorect
Nu am mai fost acolo si mi-am reparat-o singur pentru ca tin la sanatatea mea si nu are rost sa imi ies din fire iar cu astfel de jigodii nu prea vreau sa interactionez.

N-am prea intrat pe forum de ceva vreme. Pun acelasi post si la probleme tehnice pentru viitor, poate ajuta pe cineva.
Legat de raparatia cutiei. Am ajuns la Eugen, langa cimitirul Reinvierea. Am ajuns acolopentru ca exista un precedent cu privire la reparatia cu succes a unei cutii de mini. Masina a fost repartizata unui pustiulica.
Lasand la o parte greata cu care esti tratat acolo...
deci:
-garniturile de la peretele dintre motor si habitaclu nu au fost montate ca sa acopere orificiul. Vajaia masina incredibil, auzeam si cel mai mic zgomot din compartimentul motor. Initial am crezut ca s-a sticat si mai tare.
-2 suruburi de la un tampon de motor nestranse.
-a doua zi plec de la semafor; a intaia, a doua, accelerez, a treia, POC, n-a mai intrat a treia.
Sun la mecanic: a sarit din viteza, schimbatorul e mort.
Raspuns: ai schimbat repede, nu?
Eu: Pai ce treaba are cu schimbatul?
El: Unde esti? ...vin in 15 minute.
...
Peste 20 sun eu: unde esti?
El: Aaaa, pai nu mai venim ca bla bla bla...
Eu: Si mie nu imi mai spui?
El: Vin maine.
Eu: Pai eu sunt in drum acum cu masina care a fost asamblata de tine.
El: Vin maine.
Eu am inchis si l-am bagat in măsa cu toata familia lui si cu mesterul eugen.
M-am apucat sa investighez.
SURPRIZA: unul din cablurile de la selector are o nuca cu o bucsa de cauciuc. Acea bucsa a fost rupta prin fortare cu surubelnita si patentul la demontare (din lipsa de cunostiinte privind demontarea) si montata rupta la loc cand a fost remontata cutia.
In momentul ala mi-a picat fisa "ai schimbat repede, nu?". Mecanicul a rupt-o dar si-a ascuns magaria cu speranta ca va merge si asa.
Ulterior am descoperit ca nuca se desfacea extrem de usor prin presare intr-o anumita pozitie.
Se schimba tot cablul. Am comandat piesa. 450 de lei scurt.
La montaj am mai descoperit: perete ignifug montat incorect, cabluri selector viteze intercalate pe sub masina, camasa de protectie a cablului defect roasa din cauza frecarii cu caroseria pricinuta de montajul incorect
Nu am mai fost acolo si mi-am reparat-o singur pentru ca tin la sanatatea mea si nu are rost sa imi ies din fire iar cu astfel de jigodii nu prea vreau sa interactionez.
'02 Cooper - for fun BACK TO US
, replaced by '07 320d touring - for Sasha 


- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Black&White... and Red
imi pare rau sa aud asta... eu unul n-am avut probleme acolo, e adevarat ca nici n-am facut mari chestii. cea mai complicata a fost schimbarea ambreiajului.
in schimb am avut mari probleme in alta parte, la pomul laudat unde altii n-au patit nimic niciodata, mie mi-au ars ABS-ul (care costa cu tot cu montaj si instalare intre 60 si 70mil)
nu cred ca te mai poti baza pe vreun mecanic, deja schimburile de ulei/filtre/placute/bujii etc mi le fac singur de mult timp
in schimb am avut mari probleme in alta parte, la pomul laudat unde altii n-au patit nimic niciodata, mie mi-au ars ABS-ul (care costa cu tot cu montaj si instalare intre 60 si 70mil)
nu cred ca te mai poti baza pe vreun mecanic, deja schimburile de ulei/filtre/placute/bujii etc mi le fac singur de mult timp
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Black&White... and Red
Buna ,alinabiancapop scrie:ma faci sa sufar din cauza farurilor negre![]()
am cautat sa imi pun si eu si sunt de la 1200 euro in sus.....astept sa castig la loto ceva ca inca nu ma lasa inima sa dau atata pe eleam dat tema de casa la unii sa ma anunte dc gasesc unul lovit spate cu dauna totala de pe care sa le iau , dar cu siguranta am de asteptat
deci ca sa ajungi la fiara asta neagra ai de bagat ceva bani
Dar unele normale , cu lupa gasim?
Scz de interventie

* bine ai venit printre noi .
arata intr-un mare fel buburuza

Re: Black&White... and Red
Am inceput sa ma supar pe mini. Imi este draga dar am ajuns sa surubaresc ca la dacia. Pe de alta parte, cred ca toate problemele se strang deodata amplificand starea nemultumire. Avand in vedere cele spuse, bugetul de investitii a fost redirectionat catre reparatii.
Nu sunt chestii grave, dar clar sunt enervante.
De exemplu, mecanism inchidere usa sofer, 350-400 lei plus manopera. Schimbat. Montajul nu este deloc facil. 2 persoane, 2 ore.
Bec airbag aprins. Mufa de sub scaun s-a miscat. Am facut-o pe la brasov la contempo parca. 200 de lei
Motorase geamuri stanga dreapta blocate.
Cel de pe dreapta a fost revitalizat cu 2 pumni.
Cel de pe stanga a fost desfacut si curatat cu succes. Noroc ca am degete de pianist, cine are carnaciori sa isi ia gandul ca poate face aceasta operatiune singur. Voi atasa si un DIY pe tema asta.
Bec lampa mers inapoi ars. A contribuit la nervi.
Pentru amuzament o poza cu o pana facuta pe la Galati. Daca nu aveam roata de rezerva ramaneam pe acolo cu toate runflat-urile de pe masina.
Colac peste pupaza am pierdut si antifurtul pentru roti.
Daca nu ne hotaram sa o dam, vreau sa ii cumpar niste jante de cooper s nou argintii.
Nu sunt chestii grave, dar clar sunt enervante.
De exemplu, mecanism inchidere usa sofer, 350-400 lei plus manopera. Schimbat. Montajul nu este deloc facil. 2 persoane, 2 ore.
Bec airbag aprins. Mufa de sub scaun s-a miscat. Am facut-o pe la brasov la contempo parca. 200 de lei
Motorase geamuri stanga dreapta blocate.
Cel de pe dreapta a fost revitalizat cu 2 pumni.
Cel de pe stanga a fost desfacut si curatat cu succes. Noroc ca am degete de pianist, cine are carnaciori sa isi ia gandul ca poate face aceasta operatiune singur. Voi atasa si un DIY pe tema asta.
Bec lampa mers inapoi ars. A contribuit la nervi.
Pentru amuzament o poza cu o pana facuta pe la Galati. Daca nu aveam roata de rezerva ramaneam pe acolo cu toate runflat-urile de pe masina.
Colac peste pupaza am pierdut si antifurtul pentru roti.
Daca nu ne hotaram sa o dam, vreau sa ii cumpar niste jante de cooper s nou argintii.
'02 Cooper - for fun BACK TO US
, replaced by '07 320d touring - for Sasha 


- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Black&White... and Red
ai un talent deosebit... nu-mi vine sa cred 
ce e aia?!

ce e aia?!
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
