Pagina 32 din 45
Re: BRG si Union Jack
Scris: Joi Apr 09, 2015 12:35 pm
de adrian
@AdrianJCW-Multumesc foarte mult de invitatie, sunt impresionat,de obicei eu ajut pe altii si foarte rar am primit un dar de acest gen.
Din pacate astazi am demontat axul cu came de la Piper pentru ca sunt 99% convins ca are o greseala de fabricatie, turatia de relanti nu poate fi controlata,cu motorul "rece"functioneaza foarte prost, AFR variabil ,turatia variabila,uneori lipsa vacuum pentru servofrana,etc.Desigur am incercat toate variantele posibile de modificare a softului dar nu am avut succes,am facut probabil peste 25 de variante si stiu sigur ca am facut ce trebuie,dar motorul nu raspunde, nu pot nici macar sa ridic turatia de relanti.
Ca sa fiu sigur , am montat inapoi axul original, masina merge perfect la relanti si in turatii.Pacat, cu axul de la Piper am putut sa maresc considerabil cantitatea injectata,dar relantiul era o catastrofa.Am discutat cu un posesor de MINI din UK,care a avut aceeasi problema si el a returnat axul la producator din aceleasi motive, a primit altul care merge perfect,deci se confirma greseala de fabricatie a celor de la Pipercams.
Din pacate am pierdut foarte mult timp si energie ca sa constat ca axul nu este ceea ce trebuie.
@AdrianJCW daca invitatia ramane valabila dupa ce am sa primesc un ax cu came bun, raman dator si ma revansez la MMD2015.
Re: BRG si Union Jack
Scris: Joi Apr 09, 2015 12:59 pm
de Adrian JCW
Invitatia mea este valabila pe termen nelimitat, asadar cand este gata Mini-ul te astept cu placere.
Re: BRG si Union Jack
Scris: Joi Apr 09, 2015 1:18 pm
de adrian
Ca sa nu fie dubii legat de ce am incercat cu softul, pentru cunoscatori aici Mappack-ul din Winols si din Bytetronik FA Full access, cu care lucrez la MINI.
Re: BRG si Union Jack
Scris: Joi Apr 09, 2015 2:08 pm
de Adrian JCW
Bytetronik FA folosim si noi la Mini-ul lui Cristi din Arad de 400 Bhp in paralel cu un Boost Controller electronic de la Turbosmart.
M-am uitat repede peste harta de avans din BFA, cel mai bine o setezi pe dyno unde poti compara valorile cerute din soft cu cele din data logging (request vs. actual) si in acelasi timp vezi exact graficul de putere. Astfel poti sa faci ajustari rapid si eficient.
Dar cel mai bine ca sa nu plictisim lumea, delatii de genul vorbim cand ne vedem

Re: BRG si Union Jack
Scris: Sâm Apr 11, 2015 7:00 am
de adrian
Dupa montaj ax came stock am facut drumul inapoi la Calarasi, aprox.480km.Softul de pe masina este unul "skinny",probabil undeva la 115-118HP,dar cu niste setari "speciale" ale avansului.Rezultatul incredibil din punct de vedere al consumului de benzina, am ramas surprins , de la Tg. Mures pana la km 45 pe A3,deci aprox. 300km , consumul a fost de 4,8l/100km,am ramas cu gura cascata, nu credeam ca MINI poate scoate asa consum.In filmuletul de mai jos se poate vedea dovada.Dupa A3 urmeaza centura Bucuresti cu iesire spre A2, aici am testat puterea masinii, si surpriza, caii erau acolo, nu murisera.Am rulat pana la iesirea spre Lehliu cu 160-180km/h pe 80% din distanta,( acolo unde s-a putut, era destul de aglomerat uneori), si am iesit din A2 cu un consum mediu de 5,4l/100km.La 180km/h consumul era in jur de 12-13l/100km.In final ajuns acasa cu 5,3l/100km, am refacut plinul la masina pentru acuratetea rezultatului si surpriza- se confirma- , consum mediu 5,35l/100km.Date traseu:
Tg. Mures -Sighisoara-rulaj legal,
Sighisoara-Brasov, 80-90kmh in localitati, 120km/k in afara
Brasov-Comarnic-rulaj legal, putina coloana, s-a mers cu 50-60kmh.
Comarnic -Banesti-rulaj 120km/h
Banesti Ploiesti-100km/j
A3-Ploiesti -Centura Buc. 130km/h-tempomat
Centura-A2-40-60km/h
A2-Bucuresti Lehliu-160-180km/h cu unele portiuni de 140km/h
Lehliu -Calarasi-80km/h localitati, 12.0km/h in afara.
Consum total 26 litri-distanta 480km.
https://www.youtube.com/watch?v=6k0C4KD ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=cuShxeR ... e=youtu.be
Re: BRG si Union Jack
Scris: Sâm Apr 11, 2015 6:14 pm
de elpatron19
Conculzia e ca daca vrem sa reducem consumul la Miniurile noastre R50 trebuie sa schimbam injectoarele cu unele cu debit marit si supapele de evacuare cu cele de R53 plus un soft mai special de la Adrian.
Corect Adrian?
Re: BRG si Union Jack
Scris: Sâm Apr 11, 2015 6:58 pm
de adrian
elpatron19 scrie:Conculzia e ca daca vrem sa reducem consumul la Miniurile noastre R50 trebuie sa schimbam injectoarele cu unele cu debit marit si supapele de evacuare cu cele de R53 plus un soft mai special de la Adrian.
Corect Adrian?
Nu, ai uitat ce este mai important

, intai trebuie sa cumperi un ax cu came de la Piper, sa platesti 405Euro, sa astepti trei saptamani livrarea, sa il montezi, sa vezi ca nu poti sa stapanesti relantiul , sa muncesti ca prostul 2 saptamani la diverse variante de soft, sa faci tot felul de modificari la clapeta, sa desfaci motorul in bucati sa controlezi distributia,sa consumi o groaza de nervi si resurse,si in final sa-ti dai seama ca baietii de la Piper au abuzat de bere Guinness in ziua cand au fabricat axul care a ajuns la tine, si apoi sa faci miscarea pe care ai scris-o tu.plus demersuri indelungi si prevad obositoare pentru returnarea banilor sau expedierea unui ax cu came corect fabricat.

Re: BRG si Union Jack
Scris: Sâm Apr 11, 2015 9:01 pm
de cristi o'RAL
Nervi?! Credeam ca se numeste pasiune

Re: BRG si Union Jack
Scris: Sâm Apr 11, 2015 9:59 pm
de adrian
cristi o'RAL scrie:Nervi?! Credeam ca se numeste pasiune

Cand nu-ti iese, se lasa cu nervi,uiti de pasiune si apelezi la partea aia colorata a limbii romane.
Re: BRG si Union Jack
Scris: Sâm Apr 11, 2015 10:36 pm
de cristi o'RAL
Chiar si in Mures??

)