Pagina 35 din 45
Re: BRG si Union Jack
Scris: Lun Oct 26, 2015 11:27 pm
de taitzelu
La Mini One R50, exista ceva posibilitate sa mai adaug niste ponei?
Care este diferenta majora intre One si Cooper? doar softul?
Re: BRG si Union Jack
Scris: Lun Oct 26, 2015 11:30 pm
de cristi o'RAL
da
Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 12:01 am
de taitzelu
cristi o'RAL scrie:da
DA softul sau da se pot adauga ponei?

Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 12:30 am
de SpOOk
Ambele. Poti adauga ponei si la masina de tuns iarba

Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 5:27 am
de adrian
R50 One este probabil singura masina cu motor aspirat din lume la care se poate mari puterea cu 30% doar prin resoftare,fara nici o modificare de hw.Am facut cred 5 sau 6 ,doua din ele chiar undeva la 120-125HP,singura modificare hw facuta un filtru sport care mai aduce 2-3 cai putere,dar modifica sunetul motorului il aduce deja in alta liga.Aici pe forum Luce a fost "operat"la Cheile Gradistei si deasemenea un One Seven la Paltinis.Cel cu One Seven nu se mai dadea jos din masina,dadea ture pe sosea,credeam ca o sa termine benzina.

Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 8:47 am
de Luce
Confirm!
Luce
Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 9:46 am
de taitzelu
si consumul cu cat a crescut?:D
Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 12:52 pm
de adrian
taitzelu scrie:si consumul cu cat a crescut?:D
Consumul ramane acelasi,cresterea de consum apare atunci cand apelezi la puterea suplimentara,si folosesti 115HP in loc de 90HP.
De fapt acum softul meu optimizat pentru 115HP,actual pe masina scoate 5,4l/100km traseu Tg.Mures -Calarasi.
Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 1:15 pm
de taitzelu
adrian scrie:taitzelu scrie:si consumul cu cat a crescut?:D
Consumul ramane acelasi,cresterea de consum apare atunci cand apelezi la puterea suplimentara,si folosesti 115HP in loc de 90HP.
De fapt acum softul meu optimizat pentru 115HP,actual pe masina scoate 5,4l/100km traseu Tg.Mures -Calarasi.
dar ai injectoare marite si supape de r53? sau ce am citit mai sus?
Re: BRG si Union Jack
Scris: Mar Oct 27, 2015 5:56 pm
de adrian
taitzelu scrie:adrian scrie:taitzelu scrie:si consumul cu cat a crescut?:D
Consumul ramane acelasi,cresterea de consum apare atunci cand apelezi la puterea suplimentara,si folosesti 115HP in loc de 90HP.
De fapt acum softul meu optimizat pentru 115HP,actual pe masina scoate 5,4l/100km traseu Tg.Mures -Calarasi.
dar ai injectoare marite si supape de r53? sau ce am citit mai sus?
Da, am supape de R53, care dimensional sunt identice cu cele de R50, dar din material mult mai rezistent.Deasemenea si injectoare marite de la 170cc la 270cc pentru ca injectoarele stock nu pot injecta cantitatea de benzina necesara pentru 150HP.
Modificarile astea(impreuna cu un ax cu came sport) sunt pentru un target peste 130HP, puterea de 125HP se poate obtine cu HW stock al masinii.Acum rulez cu un soft de 115HP , pentru ca axul cu came de la Piper, are un relanti prost si trebuie sa incerc sa-l corectez cu ajutorul unui pinion ajustabil la anternarea axului cu came(care trebuia sa soseasca saptamana asta, este deja platit si expediat de GTT.UK)).Pentru configuratia mentionata de mine dar fara pinion ajustabil la axul cu came am obtinut o putere estimata de mine la 140HP .Corectia de ax cu came ma va aduce -cu softul adecvat-undeva la 145HP.