Pagina 6 din 11
Re: MINI John Cooper Works
Scris: Lun Oct 20, 2014 10:45 pm
de Keth
Adrian Jcw, hai cu topicul despre care am discutat, deja se fac valuri.

Re: MINI John Cooper Works
Scris: Mar Oct 21, 2014 9:16 am
de Adrian JCW
@mok - Pana sa spui nu am observat, dar nu ma deranjeaza, face parte din caracterul ei

Daca te uiti in postul precedent unde am pus poza cu compartimentul motor, deasupra turbinei este un heatshield care vine inclus in admisia AEM. Un alt lucru bun la admisia AEM este faptul ca scoop-ul de la R56 MCS/JCW devine functional, pana acum avand doar un rol estetic. Vezi pozele atasate.
@ovix - Nu am calcultat pana acum suma exacta, dar de cand am luat-o si pana acum au intrat multe mii de euro, asta fara sa iau in calcul manopera, software-ul si sesiunile dyno. Sa fiu sincer nu regret nici o secunda, modul in care s-a transformat JCW-ul este extraordinar. Si spre surprinderea mea sasiul excelent al JCW-ului face fata cu brio puterii, la fel si franele care sunt excelente. Dar daca o sa avem ocazia sa ne vedem, cine doreste va fi plimbat cu ea

Re: MINI John Cooper Works
Scris: Mar Noi 04, 2014 12:19 pm
de Adrian JCW
50-230 in setarea de zi cu zi (300+ Bhp). Desigur in germania pe autostrada
http://youtu.be/RTNgLLF90js
Re: MINI John Cooper Works
Scris: Mar Noi 04, 2014 12:49 pm
de ovix
F tare!
Re: MINI John Cooper Works
Scris: Mar Noi 04, 2014 12:50 pm
de ovix
Auzi, de curiozitate, ce consum ai scos?

Re: MINI John Cooper Works
Scris: Mar Noi 04, 2014 3:04 pm
de Adrian JCW
Cred ca acest aspect ar fi fost ultimul lucru la care m-as fi gandit in acel moment
Per total cosumul mediu a ramas in linii mari acelasi, la drum intins si mers normal pentru mine (dar nu incet) consuma undeva la 8% si 9-10% la un mers mai sportiv.
Dar ca si idee, nu prea verific cat consuma masinile in general, decat foarte rar din pura curiozitate cand fac un drum mai lung. Am observat ca verificand consumul, subconstientul te determina sa incerci sa scoti un consum mai mic, ceea ce inseamna sa merg mai incet, sa accelerez mai fin, lucru ce evident imi omoara orice placere de a conduce. Iar la un Mini tocmai despre asta este vorba, driving experience.
Re: MINI John Cooper Works
Scris: Joi Noi 06, 2014 12:01 pm
de Adrian JCW
In famile, R56 JCW and R56 MCS

Re: MINI John Cooper Works
Scris: Joi Noi 06, 2014 3:24 pm
de cristi o'RAL
tssssss... ce priveliste!
Re: MINI John Cooper Works
Scris: Vin Noi 07, 2014 4:24 pm
de Adrian JCW
Non-performance mods
1. Bend the rules, rule the bends.
2. Waring, don't follow. You won't make it.
3. Yes its fast.
Re: MINI John Cooper Works
Scris: Vin Mar 13, 2015 11:14 am
de Adrian JCW
Momentan asa stam cu puterea :
Mode A - 306 Bhp - 1.40 Bar, benzina de strada (OMV100)
Mode B - 317 Bhp - 1.55 Bar, benzina de strada (OMV100)
Mode C - 325 Bhp - 1.75 Bar, benzina de strada (OMV100) + Water/Meth
Toate cele trei programe sunt stocate in calculatorul masinii si pot selecta unul din ele cu Manic Switch-ul. Operatiunea de selectare dureaza cam 2 secunde.
Urmeaza noi modificari, cum ar fi niste axe cu came de la Cat Cams si un program pentru benzina de curse (109 RON), cu care 340-350 Bhp nu ar trebui sa fie o problema.