I want MINI and I want IT bad ! :)
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
eu am mers vreo 4 ani fara ABS/ASC.
daca ai cauciucuri bune (eu le-am avut si 215 R17) nu ai probleme cu franarea sau stabilitatea daca nu ai ABS/ASC vara.
iarna cu 175 R15 fara ASC consider ca era chiar mai bine, plecam pe zapada de la stop, de pe loc, mai repede decat seria 7 cu toate sistemele active (el statea si dadea din cur pe loc).
toate sistemele pe care le pun producatorii pe masini de ceva vreme incoace ajuta, altfel nu le-ar pune.
dar daca stii sa conduci, stii sa anticipezi o situatie si stii sa franezi din timp, sa dozezi frana cat trebuie, poti sa traiesti linistit fara toate sistemele lui peste!
ba chiar mai bine, zic eu, poti sa faci ce vrei tu cu masina, sa nu-ti taie gazul in curbe cand tu stii ce faci cu masina aia. dar aici intervize si putin mai multa indemanare. de aia toate masinile de motorsport n-au ABS/ASC/DSC etc.
daca ai cauciucuri bune (eu le-am avut si 215 R17) nu ai probleme cu franarea sau stabilitatea daca nu ai ABS/ASC vara.
iarna cu 175 R15 fara ASC consider ca era chiar mai bine, plecam pe zapada de la stop, de pe loc, mai repede decat seria 7 cu toate sistemele active (el statea si dadea din cur pe loc).
toate sistemele pe care le pun producatorii pe masini de ceva vreme incoace ajuta, altfel nu le-ar pune.
dar daca stii sa conduci, stii sa anticipezi o situatie si stii sa franezi din timp, sa dozezi frana cat trebuie, poti sa traiesti linistit fara toate sistemele lui peste!
ba chiar mai bine, zic eu, poti sa faci ce vrei tu cu masina, sa nu-ti taie gazul in curbe cand tu stii ce faci cu masina aia. dar aici intervize si putin mai multa indemanare. de aia toate masinile de motorsport n-au ABS/ASC/DSC etc.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Ai si nu ai dreptate,ABS-ul este deosebit de util,mai ales pe suprafete alunecoase,o coborare pe zapada fara ABS este destul de stresanta.Controlul tractiunii este foarte util,indiferent cum se numeste,ESP,ASC,DSC,mai ales cand conduci pe suprafete alunecoase cu viteza.Desigur DSC este mama lor,mult peste ASC .Nu este un"must have"din acest motiv controlul tractiunii se poate decupla manual,spre deosebire de ABS.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Multam pentru raspunsuri 
Cateva precizari, ca asa e daca am fost scump la vorbe
Bat spre 200.000 km condusi, cam 40% in afara orasului, si asta pe masini fara control de tractiune (dar cu ABS). Stiu doar ca mi-a ramas in cap o demonstratie facuta de un fost coleg cu un Passat (acum vreo 10 ani): cu control on si off pe zapada. Si... da, a fost impresionant.
Treaba e ca, desi conduc destul de prudent (am avut si eu nebuniile mele, cand am dansat cu masina jumatate de bd Timisoara ca s-o redresez, fiindca am tras de volan sa evit un troleu care iesea de la capat), n-as zice nu la un sistem care sa-mi asigure stabilitatea cand e nevoie. Din pacate nu stapanesc tehnici de pilotaj, ca sa redresez masina in situatii limita mai bine decat "creierul" masinii.
ASC-ul ma interesa daca e atat de eficient pe zapada pe cat se presupune - evident, in limite decente, nu figuri
Si, din cate ziceti, isi face treaba, deci o sa caut in continuare masini cu ASC 
Si ca tot a pomenit @adrian de DSC, cred ca a fost bagat pe MINI ulterior, nu e pe R50, nu ? Ca am vazut cred vreo 200 de anunturi (cu tot cu Germania) si n-am vazut niciunul cu DSC, doar cu ASC. Asta doar de curiozitate

Cateva precizari, ca asa e daca am fost scump la vorbe

Bat spre 200.000 km condusi, cam 40% in afara orasului, si asta pe masini fara control de tractiune (dar cu ABS). Stiu doar ca mi-a ramas in cap o demonstratie facuta de un fost coleg cu un Passat (acum vreo 10 ani): cu control on si off pe zapada. Si... da, a fost impresionant.
Treaba e ca, desi conduc destul de prudent (am avut si eu nebuniile mele, cand am dansat cu masina jumatate de bd Timisoara ca s-o redresez, fiindca am tras de volan sa evit un troleu care iesea de la capat), n-as zice nu la un sistem care sa-mi asigure stabilitatea cand e nevoie. Din pacate nu stapanesc tehnici de pilotaj, ca sa redresez masina in situatii limita mai bine decat "creierul" masinii.
ASC-ul ma interesa daca e atat de eficient pe zapada pe cat se presupune - evident, in limite decente, nu figuri


Si ca tot a pomenit @adrian de DSC, cred ca a fost bagat pe MINI ulterior, nu e pe R50, nu ? Ca am vazut cred vreo 200 de anunturi (cu tot cu Germania) si n-am vazut niciunul cu DSC, doar cu ASC. Asta doar de curiozitate


Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
DSC este pe masina mea R50 face lift din octombrie 2004.gabip scrie:Multam pentru raspunsuri
Cateva precizari, ca asa e daca am fost scump la vorbe![]()
Bat spre 200.000 km condusi, cam 40% in afara orasului, si asta pe masini fara control de tractiune (dar cu ABS). Stiu doar ca mi-a ramas in cap o demonstratie facuta de un fost coleg cu un Passat (acum vreo 10 ani): cu control on si off pe zapada. Si... da, a fost impresionant.
Treaba e ca, desi conduc destul de prudent (am avut si eu nebuniile mele, cand am dansat cu masina jumatate de bd Timisoara ca s-o redresez, fiindca am tras de volan sa evit un troleu care iesea de la capat), n-as zice nu la un sistem care sa-mi asigure stabilitatea cand e nevoie. Din pacate nu stapanesc tehnici de pilotaj, ca sa redresez masina in situatii limita mai bine decat "creierul" masinii.
ASC-ul ma interesa daca e atat de eficient pe zapada pe cat se presupune - evident, in limite decente, nu figuriSi, din cate ziceti, isi face treaba, deci o sa caut in continuare masini cu ASC
Si ca tot a pomenit @adrian de DSC, cred ca a fost bagat pe MINI ulterior, nu e pe R50, nu ? Ca am vazut cred vreo 200 de anunturi (cu tot cu Germania) si n-am vazut niciunul cu DSC, doar cu ASC. Asta doar de curiozitate
A fost omis de multi pe lista de dotari optionale din cauza pretului.Eu am avut norocul-de fapt am cautat in mod expres toate dotarile-DSC, Harman Kardon, Trapa, parbriz si duze incalzite electric, comenzi pe volan sport piele in trei brate,klima automata,eleron spate,cutie Getrag,scaune jumatate piele,senzor ploaie,lumini ceata, bord computer,crome line exterior.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Care e diferenta intre DSC si ASC?
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Nu foarte mare,in plus fata de ASC,sistemul DSC ia in calcul viteza de rotatie a volanului si senzorul de acceleratie laterala,deci face o corectie mult mai exacta a traiectoriei.ASC foloseste ca semnal de intrare doar informatia de la senzorii ABS.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
din cauza asta am spus "daca ai cauciucuri bune", "daca stii sa conduci" ...adrian scrie:Ai si nu ai dreptate,ABS-ul este deosebit de util,mai ales pe suprafete alunecoase,o coborare pe zapada fara ABS este destul de stresanta.Controlul tractiunii este foarte util,indiferent cum se numeste,ESP,ASC,DSC,mai ales cand conduci pe suprafete alunecoase cu viteza.Desigur DSC este mama lor,mult peste ASC .Nu este un"must have"din acest motiv controlul tractiunii se poate decupla manual,spre deosebire de ABS.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
M-am uitat pe Autovit, nimic bun in bugetul tau de 5000Euro, eventual asa ceva:
http://autovit.ro/anunt/mini-cooper-ID7 ... c803c60632
http://autovit.ro/anunt/mini-cooper-ID7 ... 045ad4dc51
In schimb in Germania, cu cel putin 1000Euro mai ieftin masini bune de tot la preturi intre 4000-4500Euro, adevarate, km corecti modele facelift dupa iunie 2004.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://autovit.ro/anunt/mini-cooper-ID7 ... c803c60632
http://autovit.ro/anunt/mini-cooper-ID7 ... 045ad4dc51
In schimb in Germania, cu cel putin 1000Euro mai ieftin masini bune de tot la preturi intre 4000-4500Euro, adevarate, km corecti modele facelift dupa iunie 2004.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=2
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
Cabrio in niciun caz, iar cealalalta e suspect de ieftina pentru 2006.
Germania, da, e o varianta, desi oricum inseamna vreo 800 euro in plus fata de pretul de acolo (cheltuielile +taxa de aici). Trebuia sa plece cineva ieri in Germania, dar... n-a mai plecat. Norocul meu
))

Germania, da, e o varianta, desi oricum inseamna vreo 800 euro in plus fata de pretul de acolo (cheltuielile +taxa de aici). Trebuia sa plece cineva ieri in Germania, dar... n-a mai plecat. Norocul meu


- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: I want MINI and I want IT bad ! :)
considera cheltuiala pentru germania o investitie, o sa economisesti cu siguranta cu o masina cumparata din germania fata de una cumparata din romania
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
