Pagina 6 din 28

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Lun Mar 05, 2018 6:29 pm
de adrian
Nu as vrea sa am dreptate , dar daca nu rezolvi cu bobina de inductie, atunci trebuie sa mergi la tipul de care am vorbit sa-ti citeasca softul.

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Lun Mar 05, 2018 6:44 pm
de Gabriel CT
adrian scrie:Nu as vrea sa am dreptate , dar daca nu rezolvi cu bobina de inductie, atunci trebuie sa mergi la tipul de care am vorbit sa-ti citeasca softul.
Facem si aia dupa ce o scot de la service. Deocamdata oamenii mai cauta.
De ce merge mai rau cu BRK7 decat cu BRK6?

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Lun Mar 05, 2018 8:59 pm
de dedant68
Gabriel CT scrie:
dedant68 scrie:Salut,
Trebuie sa faca teste pe injectie, dar si pe aprindre. Au tester(sau ar trebui) pentru inalta tensiune la bobine, dar si pentru comanda impulsurilor pe joasa tensiune la bobine. Practic pana in prezent dupa cum spui, nu ai nicio informatie...ai deja o lista de 'suspecti' dar politistul este in concediu :mrgreen:

Osciloscopul este de baza pentru verificarea formelor semnalelor, durata si simultaneitatea semnalelor. Dupa cum vezi in foto semnalul albastru este pe joasa tensiune, iar pe inalta tensiune( rosu) ajunge la 12-13 KV. Valori scazute sau semnale decalate indica nefunctionarea bobinei sau generatorul de semnal. Pentru generare semnal, ECU are nevoie de informatii de la Crankshaft Position Sensor(CPS) si Camshaft Position Senzor pentru a da semnal corespunzator pe infasurarea primara a bobinelor. Obligatoriu sa-ti conecteze osciloscop pe aprindere, daca nu rezolva din injectie problema :!:
Am transmis info tale electricianului care vine maine. Sper sa aiba osciloscop.
Mi-am adus aminte citind postul tau ca fostul proprietar a schimbat anul trecut garnitura de la crankshaft position sensor pentru eterna problema cu scurgerea de ulei. Corelat cu informatia ca masina a inceput sa mearga prost de doar cateva luni ma gandesc ca poate asta este root cause. Am transmis si asta mai departe la service.
Daca nici maine nu gasim ceva in neregula cu masina o sa ma apuc sa dau telefoane prin alte parti.
Anunt: caut Service pentru MyMini!
Daca electricianul are osciloscop rapid se rezolva problema. Se pot verifica si modul cu lucreaza injectoarele/comenzile pe injectoare, dar si aprinderea. Este un echipament eficient pentru citire si interpretare date.

Sa auzim de bine!

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Lun Mar 05, 2018 9:55 pm
de adrian
Deci in concluzie?Au gasit buba sau nu?A venit electricosul cu osciloscop?Sau tot cu mana in fund?

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Lun Mar 05, 2018 10:17 pm
de MiniRC31
Gabriel CT scrie:Deocamdata oamenii mai cauta. De ce merge mai rau cu BRK7 decat cu BRK6?
vazand ca esti intr-un "renumit" service BMW...parca asa ai zis la inceput....nu?
si au scule de scule...le-ai cerut sau au facut un test de compresie? nu de alta dar sa nu dam cu osciloscopu' de pamant...

sunt teste empirice dar normale in depistarea unui defect...in plus un service care se "respecta" probabil 20min in plus nu i-ar strica sa vada si acest aspect...

intrebare "idioata" masina a venit din fabrica JCW? sau "pe drum" a prins acest swap?

gluma negluma pe masina asta s-a intervenit pe lantul de distributie (impropriu zis lant de distributie)? unui coleg cu o alta marca "renumita" tot la un service "renumit" au reusit sa ii avansese de un pin distributia si in turatii de peste 3000 i se actrivau martorii in bord ca pomul de craciun ... su uite asa senzorul de came "dadea informatii gresite" Ecu-ului si ecul taia "elanul" pe la 4500rpm...
oricum toata aceasta aventura se traducea prin erori de missfire pe cilindii 1 2 3...practic doar 4 bun.... :lol: :lol: :lol:

imi dau cu parerea pt ca nu stiu exact comportamentul masinii dar senzatia de "taiat gazul" o stiu :D

ai mai relatat o chestie ca in idle masina toarce bine ....deci eu m-as orienta si catre o verificare a compresorului mecanic ...ala ar trebui sa "intre" de pe la 3000rpm...nu? cum sta motorul in 2500?

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Lun Mar 05, 2018 10:30 pm
de dedant68
Interesant ca in acest service vin pe rand...apare azi mecanicul care a fost in concediu, maine vin electricianul, poimaine vine electronistul... :lol: dar inca nu stim rezultatul :!:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Mar Mar 06, 2018 12:01 am
de MiniRC31
dedant68 scrie:Interesant ca in acest service vin pe rand...apare azi mecanicul care a fost in concediu, maine vin electricianul, poimaine vine electronistul... :lol: dar inca nu stim rezultatul :!:
prost este ca financiarul este in fiecare zi :lol: :lol: :lol:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Mar Mar 06, 2018 6:00 am
de Gabriel CT
Salut!

Am o banuiala sinistra ca stiu care e problema.
M-a lovit ideea efectiv in somn.
Va tin la curent.

Somn usor!

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Mar Mar 06, 2018 6:17 am
de adrian
Ne-am trezit, nu ne impartasesti reveria?

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scris: Mar Mar 06, 2018 7:14 am
de dedant68
Poate ne spui ca ai doua fise inversate la bujii :mrgreen: Eu am intalnit asa ceva la un kawasaki zx10, mers aproape de rotund la ralani, pornire OK, dar lipsa de putere la accelerare si detonatii in esapament.