Pagina 6 din 6
Re: Toba sport!
Scris: Joi Aug 16, 2012 5:46 pm
de mok
are 2 sonde lambda

una inainte si una dupa catalizator.
Re: Toba sport!
Scris: Joi Aug 16, 2012 9:09 pm
de adrian
Re: Toba sport!
Scris: Joi Aug 16, 2012 9:45 pm
de cristi o'RAL
data viitoare cand ma duc la pitesti iti fac si eu o poza sa-ti arat ca se poate si la noi

Re: Toba sport!
Scris: Joi Aug 16, 2012 10:31 pm
de razvi_dinu
si cum e cu fake lambda?sau las sa mi se aprinda becu in bord si gata?
Re: Toba sport!
Scris: Joi Aug 16, 2012 11:48 pm
de io's
cooper chiar merge cu 200

e adevarat ca ajunge destul de greu, dar ajunge

Re: Toba sport!
Scris: Vin Aug 17, 2012 7:30 am
de dogarel
Si
One merge cu 200

Re: Toba sport!
Scris: Vin Aug 17, 2012 8:11 am
de adrian
razvi_dinu scrie:si cum e cu fake lambda?sau las sa mi se aprinda becu in bord si gata?
Parerea mea este ca eliminarea doar a sondei este total gresita,castigul de putere este doar aparent, de fapt calculatorul comanda un amestec mai bogat in benzina,motorul nu mai este in parametrii si consumul creste mult.Sonda trebuia pastrata dar pe langa alte modificari trebuie modificat AFR(air fuel mix.)asta numai in soft.Deci de fapt trebuie sa-i spui sondei(din soft) ca vrei altceva decat 1/14,7(o parte benzina si 14,7 parti aer in amestec).
Aici o opinie de profesionist:
When no signal is received from the O2 sensor, as is the case when a cold engine is first started (or the 02 sensor fails), the computer orders a fixed (unchanging) rich fuel mixture. This is referred to as "open loop" operation because no input is used from the O2 sensor to regulate the fuel mixture. If the engine fails to go into closed loop when the O2 sensor reaches operating temperature, or drops out of closed loop because the O2 sensor's signal is lost, the engine will run too rich causing an increase in fuel consumption and emissions.
Deci sfatul meu-orice modificare faci la motor ,studiaza bine de tot in prealabil(forumurile sunt pline de informatii ,unele bune, dar altele sunt pareri ale celor fac modificari dupa ureche-improvizatii de amator cu garaj) .Initial trebuie sa stabilesti un obiectiv-vreau putere-dar cu ce pret?, care sunt consecintele,ma intereseaza consumul?merg cu masina zi de zi sau doar in weekend?daca o vand pot sa refac setarile din fabrica?
Aici pentru informare:
http://www.autotap.com/techlibrary/unde ... ensors.asp
Graba strica treaba.Scuze daca am fost prea didactic, dar am 30 de ani de cand umblu pe la tot felul de motoare.
Re: Toba sport!
Scris: Vin Aug 17, 2012 10:47 am
de razvi_dinu
nuuuu!!!.e foarte bine de stiut.vorba ta multi fac experimente si.....nu tot timpul ies asa cum trebuie.mersi mult!
Re: Toba sport!
Scris: Vin Aug 17, 2012 12:29 pm
de cristi o'RAL
io's scrie:e adevarat ca ajunge destul de greu, dar ajunge

ajunge greu de la 190 la 200... dar totusi intr-un timp rezonabil, nu ma plictisesc
