BRG si Union Jack
Re: BRG si Union Jack
Never pe 17",sunt sofer batran,eu umblu cu runflat si anvelope cu talie joasa o sa-mi rupa spinarea.
In plus se misca masina mult mai greu pe 17".Dupa mine nu merita investitia la Cooper simplu,daca era "S"mai mergea.
In plus se misca masina mult mai greu pe 17".Dupa mine nu merita investitia la Cooper simplu,daca era "S"mai mergea.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
accelereaza putin mai greu cu 17, dar diferenta de la 195 la 205 nu e mare, daca renunti la runflat probabil ca nu va fi nici o diferenta, merita pentru imagine, nu merita pentru spate.
deci daca chiar ai vrea confort si acceleratie ai pune pe 15
deci daca chiar ai vrea confort si acceleratie ai pune pe 15
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
Poate ai dreptate, dar singurele anvelope pe care as vrea sa le pun sunt 205/45R17,si un set nou Pirelli Sottozero S2 runflat costa in jur de 3400Ron.Plus jantele ,sa zicem second in jur de500 Euro sau noi am gasit cu 570 Euro astea: Investitie de aproximativ 5900 Ron,dupa mine mult prea mult pentru imagine.Pot sa recuperez probabil din cele vechi care sunt in stare foarte buna si anvelopele care au doar 3000-4000km cam in jur de 1200Ron daca am noroc.Ma pastrez daca cumpar un "S" anul viitor.Terminati cu prostiile,lasati portofelul oamenilor in pace,banii de cauciucuri i-am dat deja la cutia milei din Spitalul Cantacuzino cand m-am operat,cred ca chirurgul si-a luat deja anvelope noi, anestezistul a facut doar plinul de benzina, mana a doua si-a luat slapi Armani(era cam cocalar baiatul),restul pe care i-am miluit acolo le-a ajuns de mielul de Paste.cristi o'RAL scrie:accelereaza putin mai greu cu 17, dar diferenta de la 195 la 205 nu e mare, daca renunti la runflat probabil ca nu va fi nici o diferenta, merita pentru imagine, nu merita pentru spate.
deci daca chiar ai vrea confort si acceleratie ai pune pe 15
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
fara runflat daca vrei sa mai ai si de un control la oftalmolog, si ai putea sa mai raresti tigarile
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
Ai dreptate, tigarile mele pe un an de zile costa cam 1900Euro,daca le raresc raman cu bani de roti.Mai bine raresc rotile, ce zici???cristi o'RAL scrie:fara runflat daca vrei sa mai ai si de un control la oftalmolog, si ai putea sa mai raresti tigarile

Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
pui doar 2 pe o parte, sa ii placa si lui razvan cand faci poza... 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
Rezolvat cu investitia si pozele, acum sa va vad ce mai ziceti,m-am lasat de fumat si le-am luat, montat si probat.cristi o'RAL scrie:pui doar 2 pe o parte, sa ii placa si lui razvan cand faci poza...
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
ai uitat gaura si eleronul de S, ca sa salvezi si bugetul familiei 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
pe mine nu ma duci:)...doar pe cei ce nu cunosc photoshop-ul:D