tudor scrie:Nu stiu daca e rubrica potrivita, insa cred ca ar fi bine daca ne-am impartasi fiecare experientele avute prin service-uri cu Mini-urile noastre. Ar fi poate bine sa fie punctate cat mai multe aspecte, de la curatenia din service/reprezentanta pana la preturile practicate.
Voi incepe cu relatarea experientei avuta la AUTOTRANSILVANIA, dealer MINI + BMW.
Prima data in service a fost tatal meu (eu fiind plecat din tara), chiar dupa ce a fost cumparat (de retinut, second hand cu 9.000 km, dupa 1 an de functionare, achizionata de la AUTOTRANSILVANIA).
Din ce mi-a spus el: nu stiau unde se afla "ascuns" capul surubului de la antifurtul pentru roti !?!? Solutia lor: "dom'le, trebuie cumparate mai multe modele de capete si vazut care se potriveste ca nu stim care e THE ONE". Intr-un final, l-am gasit si le-am aratat si lor unde e "ascuns".
La a doua vizita (cu ocazia unei verificari inainte de iarna), maistrul nu a stiut din prima DE UNDE se deschide capota
Apoi, angajatii, ca de obicei in Romania, nu prea "prietenosi" - fetze sa le zicem asa de genu "ba, sincer, asa nu ma intereseaza masina ta. Poate ca daca aveai ceva mai valoros da, dar asa nu". Avand in vedere ca erau o gramada de "oameni cu bani" care misunau pe acolo cu "sheptari" si X5-uri cred si eu ca nu prezentam nici un pic de interes. Mi s-a indicat si locul de unde pot sa ma servesc cu o cafea ?!?! Apoi, mi s-a spus ca dureaza "putin, circa o jumatate de ora". Am stat trei.
Pana la urma nu a costat foarte mult aceasta verificare, nu mai stiu exact cat. Showroom-ul arata decent, iar service-ul era curat. Nu prea a stat nimeni sa imi explice ce si cum s-a facut la masina, doar dupa ce am intrebat, mi s-a raspuns foarte sumar.
La caserie, ca de obicei, o doamna/domnisoara foarte draguta.
In octombrie 2008 inca se mai vindeau MULTE Bmw-uri - intre timp cred ca a mai scazut putin cererea. Sper cu tot dinadinsul ca aceste "miscari" pe piata i-au mai adus putin cu picioarele pe pamant si ca se vor stradui mai mult pe viitor sa te faca sa te simti ca si client, un om care le face lor un serviciu si nu invers. Chiar daca ai "doar un Mini" si nu ai mers acolo sa cheltui 100.000,- pe un un 7.
O alta experienta am avut-o la o reprezentanta Mini/BMW din Viena, Mini/BMW Wien Heiligenstadt. Acolo am mers pentru termostatul de la instaliata de racire care se defectase. Am dat un telefon inainte, am fost programat pentru a doua zi. Am ajuns, mecanicul m-a luat in primire. I-am spus care sunt simptomele, ne-am plimbat putin cu masina, a legat-o la calculator si mi-a spus sa vin a doua zi. Mi-a dat impresia ca era "preocupat" de masina mea. Mi-a spus aproximativ si cat va costa. A doua zi m-am prezentat la ora indicata. Masina ma astepta spalata, inclusiv motorul. Mecanicul imi lasase in masina piesele schimbate, am dat o tura, totul ok. Am platit 224,- netto dintre care mana de lucru a fost 54,-. Singura pozitie de pe factura care era oarecum in "plus": mi-au taxat cu 7,- euro lichid de parbriz.
In rest, showroom-ul curat dar nu atat de "fain" ca si cel de la Cluj iar service-ul tot ceva mai putin stralucitor decat cel de acasa (acesta din urma fiind inaugurat cu foarte putin timp inainte sa ajung eu pe acolo).
Cam asta e la mine cu service-urile Mini/BMW. Astept si parerile voastre!