Pagina 8 din 28
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 3:23 pm
de Gabriel CT
Sunat mecanic si intrebat de furtunasul de vacuum care vine din bypass valve si se duce in carcasa de aer ce face- deschide pe sarcina mare bypass la filtru de aer sa ajute la accelerari blana. Logic urmatoarea faza pus furtunasul la loc si testat iar....poate poate....
Cine imi curma si mie suferinta?
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 4:29 pm
de Sharpe
Cred. Ca dupa ce schimbi valva se rezolva
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 4:33 pm
de Gabriel CT
Sharpe scrie:Cred. Ca dupa ce schimbi valva se rezolva
Am terminat munca. Sunt iar la service.
Mr Sharpe ce zici o las aici sa schimb bypass valve si verif injectoarele sau o aduc la tine sa o faci cum trebuie. Gasesc eu pe vineva sa iti aduca masina la Bucuresti.
Astept raspuns!
Multumesc!
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 5:01 pm
de Sharpe
Injectoarele nu au nimic , e altceva , am mai rezolvat una care nu tragea dar avea eroare pe clapeta 2 adica valva ,ceva nu e montat bine ,abia sap viitoare avem loc la MINI Garaj
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 5:05 pm
de Sharpe
Suna-ma 0722510604
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 5:26 pm
de adrian
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 6:06 pm
de MiniRC31
Sharpe scrie:Injectoarele nu au nimic , e altceva , am mai rezolvat una care nu tragea dar avea eroare pe clapeta 2 adica valva ,ceva nu e montat bine ,abia sap viitoare avem loc la MINI Garaj
mai arunca din ele!!!!
Sharpe scrie:Am din nou senzatia ca o sa ajungem sa citim softul.Domnul Sharpe , se aude???
daca nu pariati o sticla de Whisky nu faceti nimic

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 6:16 pm
de Gabriel CT
MiniRC31 scrie:Sharpe scrie:Injectoarele nu au nimic , e altceva , am mai rezolvat una care nu tragea dar avea eroare pe clapeta 2 adica valva ,ceva nu e montat bine ,abia sap viitoare avem loc la MINI Garaj
mai arunca din ele!!!!
Sharpe scrie:Am din nou senzatia ca o sa ajungem sa citim softul.Domnul Sharpe , se aude???
daca nu pariati o sticla de Whisky nu faceti nimic

Dau eu sticla din oficiu numai sa ii dam de cap.
Vine vara si tre sa ma vizitati

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 6:27 pm
de Gabriel CT
Salut!
Dupa lupte seculare care au durat o saptamana nu am ajuns la nicio concluzie dar macar mi-am facut plan.
Maine date jos injectoarele si verificate poate e vreo soparla pe acolo de cooper s in loc de JCW.
Daca nu gasim nimik o iau acasa si o sa apelez la Dl Adrian sa-i ceteasca de diochi poate poate...
Daca nici asa nu mere...o duc la exorcist la Bucuresti la Dl Marian.
Pana una alta am mai facut un plin la buburuza

Drumuri bune si fara evenimente!
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Mar Mar 06, 2018 8:13 pm
de dedant68
Gabriel CT scrie:dedant68 scrie:dedant68 scrie:Se refera la clapeta care deschide intrarea presiuinii de aer de la supercharger, este activata de vacuum-ul de la clapeta de acceleratie la turatie de peste 1600 rot/min.
Daca nu a facut nimic pana in prezent la masina acest mecanic, eu nu cred ca va face maine sau poimaine

Am acest 'feeling'.
Sa auzim de bine,
Invatatura de minte pentru service auto in RO

Clientul trebuie sa fie pregatit cu:
-manual de reparatie tradus in limba romana;
-set de posibile cauze pentru defectiunea respectiva;
-scule/instrumente/testere in geamantan;
-rabdare;
-disponibilitate pentru o comunicare permanenta;
SI multi bani pe card

Ma ajuti cu manualul?
Tocmai ce m-au sunat. Pare ok bypass valve

( mecanism revenire, verificata cu pistolul de vacuum. Acum o conecteaza la pompa de vacuum a masinii si o sa o testeze cu motorul pornit, o accelereaza incet sa vada cand se inchide(1600rpm) si ce se intampla la 3000-4000 rpm. Ma gandesc ca mare lucru nu pot vedea la 3000 -4000 din moment ce clapeta nu e presurizata pe partea de aer de pres iesire intercooler. Am pus-o daca merge bn bypass valve. Ajungem iar la momentul 0 barat. Astept testele cu bypass valve pe masina. Bafta
Sunt in UK pentru 3 saptamani, iar cele mai multe manuale le am in PC, te ajutam cu placere. Au verificat cu osciloscopul parametrii pe aprindere? Tine cont de ce ti-am spus cu fise inversate, verifica ordinea de aprindere...Nu cumpara piese scumpe fara un rezultat, tu practic nu ai nicio diagnoza completa! Adica pe aprindrea nu ai, pentru cu nu au montat osciloscop ( testerul pe OBDF II este ''frectie rece'), iar pe amestec nu au rezolvat. Daca tot au montat testerul ti-au citit AFR pe diferite trepte de turatie

Daca nu iti faca masina, nu le mai da niciun leu...

Ai dus masina in service si pleci cu ea mai defecta decat inainte
