A trecut iarna si am reusit si noi sa il punem cat de cat la punct pe dungatul nostru. Problemele semnalate inca din toamna trecuta le-am rezolvat acum. Respectiv am schimbat:
- Bucse brat;
- Bucse bara stabilizatoare;
- Bielete directie;
- Curea accesorii;
- Intinzator curea;
- Siemering distributie;
- Placute frana fata;
- Filtru aer;
- Filtru habitaclu;
- Filtru ulei + schimb ulei;
Mentiunea ar fi ca, atunci cand l-am cumparat pe al nostru MINI, ni s-a spus de catre fostul proprietar ca s-a facut revizia, ca s-au schimbat ulei, filtre etc., mai mult, ne-a dat un filtru de ulei bonus…
Pentru ca masina a fost luata din “dragoste la prima vedere” am fost nevoiti pana acum sa asteptam sa facem aceste mici investitii si am constatat unele chestii oarecum neplacute:
- Filtrul de ulei nu a fost schimbat de zeci de mii de km. Imbacsirea era mare, foarte mare. Filtrul bonus primit de la vanzator, de fapt a fost cumparat si atat. Mecanicul nostru s-a chinuit mult sa-l schimbe.
- Filtrul de habitaclu, atunci cand au vrut sa-l schimbe, supriza: lipsea cu desavarsire! Asa ca nu a trebuit inlocuit, ci pur si simplu montat.
Cert e ca dupa trei zile in care s-a muncit intens in service a iesit o cu totul alta masina, dupa parerea mea, s-a schimbat enorm in bine (asta o spun eu, Tibi inca nu a mers cu dungatu’) si ii multumim mult celui care s-a ocupat si a pus suflet , Florin Sandu (multumiri si tie, io’s, cred ca ai “sughitat” zilele astea).
Si pentru ca nu mai avem pic de incredere in ce s-a intamplat in trecut cu al nostru MINI si ii vrem doar binele

: saptamana viitoare sper sa ajunga si filtrul de benzina si bujiile.
A, s-a reglat si farul stanga. La fel ca la multi, “batea” aiurea. S-a reglat pe tavan, cu capota ridicata. Esential ar fi ca tavanul avea dungi…
Dupa aceste schimbari de baza urmeaza modificarile estetice, respectiv jantele pe care le vom duce maine la sablat si vopsit in Pitesti (multe multumiri pentru ajutor, Vali!).
Apoi,abia vom astepta intalnirea de pe Transfagarasan. We’ll be ready!!!
