Re: My Mini
Scris: Lun Mai 10, 2010 11:22 pm
hai repede.... care vreti o delta?! 

ToyCooper82 scrie:unii vad doar puterea masini in secunde de suta nu si viraje! culmea la mare la Hotel REX dece nu am vazut un JCW sau GP? hmmm e prea ieftina pt ei? ca in reclama cu DUSTER? la valoarea lor
inca o chestie cum sa ia in considerare! numa cilindreea?
mai e turbina/compresorul, greutatea masini (aspect foarte important, raport CP/greutate)
+drag sau liniute , tipic american
![]()
DAmok scrie:ToyCooper82 scrie:unii vad doar puterea masini in secunde de suta nu si viraje! culmea la mare la Hotel REX dece nu am vazut un JCW sau GP? hmmm e prea ieftina pt ei? ca in reclama cu DUSTER? la valoarea lor
inca o chestie cum sa ia in considerare! numa cilindreea?
mai e turbina/compresorul, greutatea masini (aspect foarte important, raport CP/greutate)
+drag sau liniute , tipic american
![]()
apropos , MINI COOPER S e un "bolid" ???
Macar ti-ai facut poftele?... Eu unul m-am simtit foarte ok pana sa incepa ploaia...dogarel scrie:Va multumesc pentru aprecieri. Nu credeam ca o sa arate asa de bine, in opinia mea, albe pe argintiu. ALB am spus...
La Tulcea m-au omorat crx-urile, un Del Sol m-a prins pe ultima suta, am batut o tigra, m-a batut o Solenza si am alergat o gramada de masini pe drum cu succes.
Acum imi este clar: MINI e pentru circuit 100%. Pentru drag e coplesita de alte rautati.
P.S. Doar a mea avea tot in ea. Restul masinilor aveau doar 1 scaun, bordul (nu toate) si cam atat.