Pagina 1 din 3

Problema ralanti la rece

Scris: Vin Noi 18, 2011 10:17 am
de Chris
Salutare,

Am si eu o problema cu Mini-ul de curand achizitionat.
Este un Cooper S din 2007 si atunci cand il pornesc dimineata si afara temperatura e sub 8 grade, porneste din prima fara probleme insa ralanti-ul nu isi face treaba si moare. Daca accelerez si tin masina la 2000 de ture aprox 1 min isi revine si sta la 1000 de turatii pana se incalzeste apoi sta sub constant fara fluctuatii.
Mentionez ca dupa ce se incalzeste merge perfect fara probleme.

Ex: http://www.youtube.com/watch?v=CFLeL4T9 ... re=related

si apare si semnul din video-ul asta: http://www.youtube.com/watch?v=pr7sSsZG ... re=related si ocazional impreuna cu: http://www.youtube.com/watch?v=ULd2LW7V ... re=related

Bujiile(Beru), filtru aer, ulei(castrol 5W40)+filtru schimbate acum 2 sapt dupa ce am cumparat masina.

Aveti idee care este buba?

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Vin Noi 18, 2011 10:27 am
de adrian
Nu e bine ca ai probleme dar daca se aprinde lampa-motor-pe fond galben defectul se poate diagnostica destul de usor pentru ca este sigur insotit de un cod de eroare,cu trimitere exacta la defect.Daca nu ai un prieten cu tester BMW INPA K +CAN sau GT1,mergi la o reprezentanta.Poti sa incerci si cu un tester universal bun dar ai sanse sa nu faca diagnoza 100% corecta.
Bafta!

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Vin Noi 18, 2011 4:49 pm
de soferman
Video 2 - primul martor care se aprinde este cruise control (pilot automat), al 2-lea martor te avertizeaza ca motorul functioneaza defectuos, se recomanda ca masina sa fie dusa cat mai curand posibil in service. Posibil sa fie legat chiar de functionarea cruise control-ului.

Pareri si sfaturi iti dam pana maine, cel mai bine este sa duci masina in service.

Succes.

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Vin Noi 18, 2011 6:21 pm
de Chris
adrian scrie:Nu e bine ca ai probleme dar daca se aprinde lampa-motor-pe fond galben defectul se poate diagnostica destul de usor pentru ca este sigur insotit de un cod de eroare,cu trimitere exacta la defect.Daca nu ai un prieten cu tester BMW INPA K +CAN sau GT1,mergi la o reprezentanta.Poti sa incerci si cu un tester universal bun dar ai sanse sa nu faca diagnoza 100% corecta.
Bafta!
Problema e ca inainte sa o cumpar am fost la BMW filaret si i-am facut si diagnoza si rampa, iar pe diagnoza nu a reiesit nimic.
Din pacate prieten cu tester nu am si sa dau iar 200 de lei degeaba la BMW nu mai vreau.

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Vin Noi 18, 2011 6:32 pm
de Vali Iovi-Stere
Incearca aici http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=35&t=924 O diagnoza este in jur de 90 lei. :D

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Vin Noi 18, 2011 7:07 pm
de Chris
soferman scrie:Video 2 - primul martor care se aprinde este cruise control (pilot automat), al 2-lea martor te avertizeaza ca motorul functioneaza defectuos, se recomanda ca masina sa fie dusa cat mai curand posibil in service. Posibil sa fie legat chiar de functionarea cruise control-ului.

Pareri si sfaturi iti dam pana maine, cel mai bine este sa duci masina in service.

Succes.
Acum am observat si eu primul martor :) dar acela nu apare ci doar cel cu motorul!
Pe forum la bmw am gasit ceva similar la modele mai vechi gen e36 si acolo spuneau ca inainte sa o pornesti sa apesi acceleratia de vreo 2-3 ori,astfel sa ajuti pompa care s-ar putea sa aibe probleme; lucru care l-am incercat azi si supriza nu s-a mai oprit dar martorul tot a aparut :evil: .
E adevarat ca azi a fost mai cald ca in celelalte zile si am plecat la 12 de acasa.

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Vin Noi 18, 2011 8:03 pm
de Chris
Vali Iovi scrie:Incearca aici http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic.php?f=35&t=924 O diagnoza este in jur de 90 lei. :D
Multumesc! o sa incerc si la ei daca nu gasesc si o alta rezolvare :x

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Vin Ian 13, 2012 10:52 pm
de flaviucostea
,

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Dum Ian 15, 2012 4:15 pm
de Sharpe
poti scrie direct pe forum, sa vada toata lumea ca daia exista :!: :!:

Re: Problema ralanti la rece

Scris: Dum Ian 15, 2012 10:01 pm
de Chris
De atunci am facut aproximativ 2000 de km(in Bucuresti in principal)si am observat problema pe pilotul automat cand accelerez am un lag in care nu accelereaza cca 2-3 sec, dar la fel uneori. Martorul s-a mai aprins de 2 ori de cand fac manevra cu apasatul acceleratiei inainte de a porni motorul.
Sunt mai mult ca sigur ca e pompa de benzina si din pacate nici timp nu am avut sa ajung la service pt diagnoza pt o confirmare (asa e cand lucrezi in corporatie).
Astept mesaj fie aici fie mp cu sfatul tau!