module computer
module computer
Buna ziua.Am cumparat pentru fica mea un Mini One in decembrie,cadou la 20 ani.Si se pare ca am cam muscat-o cu masinuta.Acum de cind s-a incalzit afara am vazut ca nu porneste clima.Am dus-o la un service,baietii de acolo au reparat clima[au schimbat ceva conducte,au bagat freon]dar nu porneste din buton.Termometrul masinii arata la pornire -40 grade.am schimbat senzorul de temperatura dar tot asa arata.De la service mi-au spus sa merg la reprezentanta[Banat car]sa se repuna softul original.Am mers si acolo dar inainte mi-au facut un test cei de la reprezentanta.In test mi-au iesit la 3 module failed.E vorba de EWS,Kombi si inca unul nu-mi amintesc cum ii zice.Au spus ca nu pot pune softul pina nu se inlocuiesc cele 3 module care fara manopera depasesc 1000 euro.Am spus ca ma mai gindesc si am mers la un electronist OK din cite am auzit.El mi-a spus ca nu se poate sa fie duse modulele ca la masina asta s-au dat kilometri inapoi si de atunci sunt erorile astea.Sa o las la el vreo doua zile si o rezolva.Va rog sa-mi dati un sfat ce sa fac?Modulele sunt aceleasi si pe BMW?In cazul acesta as avea sanse sa gasesc la dezmembrari.Sa o dau pe mina electronistului sau sa dau o gramada de bani la reprezentanta unde mi-au spus ca chiar daca repun softul original tot nu garanteaza ca porneste clima iar un chit de clima la ei costa 10000 roni.
Re: module computer
Modulele nu sunt ca la BMW, poti sa uiti asta.Discutabil sa fie dus EWS(daca e dus masina nu porneste, EWS vede chipul din cheie). La KombiInstrument poate dar mai probabil este ceva pe releistica. Ei nu au diagnosticat faptul ca modulele respective sunt terminate ci faptul ca nu pot comunica cu testerul pe aceste module si cauzele sunt multiple.Incearca cu electronistul, ei de obicei au rabdare mare si preturi mici.
Ai aici un Link ajutator pentru electronist este de mare ajutor pentru ca gaseste exact schemele electrice de alimentare si conectare a tuturor modulelor de pe masina ,asta daca este R50 sau R53., mult mai bune decat in manualul de service.Daca are nevoie de ceva documentatie si o am ,oricand cu placere, dar sa-mi dai seria de sasiu-ultimele 7 caractere.
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm
In Attach. este ex. de schema care se paote gasi pe site-.
In caz de nereusita daca este doar aer conditionat si nu clima automata pe masina,cred ca se poate modifica pe sistem clasic,adica buton pornit ,oprit,pornire ventilator,dupa o schema clasica de aer conditionat ,dar ar fi mai bine sa-l repare pe cel actual.
Ai aici un Link ajutator pentru electronist este de mare ajutor pentru ca gaseste exact schemele electrice de alimentare si conectare a tuturor modulelor de pe masina ,asta daca este R50 sau R53., mult mai bune decat in manualul de service.Daca are nevoie de ceva documentatie si o am ,oricand cu placere, dar sa-mi dai seria de sasiu-ultimele 7 caractere.
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm
In Attach. este ex. de schema care se paote gasi pe site-.
In caz de nereusita daca este doar aer conditionat si nu clima automata pe masina,cred ca se poate modifica pe sistem clasic,adica buton pornit ,oprit,pornire ventilator,dupa o schema clasica de aer conditionat ,dar ar fi mai bine sa-l repare pe cel actual.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: module computer
Multumesc mult pentru sfat.Masina e acum la electronist.Cand am trecut pe acolo bordul era demontat,computerul dat jos si trimis la un specialist impreuna cu ceasurile de bord.Am printat schema pe care mi-ai trimis-o si o voi duce la service.M-am cam impacat cu ideea de a nu avea clima pe masina dar mi-e frica sa nu fie afectate din cauza computerului si altele de exemplu consumul.Prietenii m-au sfatuit sa scap de masina dar fica-mea e topita dupa ea si as vrea sa o fac.In caz ca te intereseaza rezultatul dupa ce o voi scoate din service o sa scriu ce s-a rezolvat.Inca o data multumesc.
Re: module computer
Nu vinde masina pentru un defect mic.Cei de la service sunt dependenti de testere si nu pot gandi mai de parte de ce le spune laptopul.Modulele sunt facute sa reziste in conditii extreme si se distrug forte greu, mai ales ca sunt calitate garantata BMW.Probabil ca in final ai sa gasesti un releu defect,sau un alt defect minor.Lasa fata sa se bucure de o masina deosebita.Discuta cu electronistul sa verifice toate punctele de alimentare ale modulelor.Numai dupa ce alimentarile (+12V) ale modulelor sunt O.K. sa le desfaca sa caute componenta defecta.Daca e vorba de epromuri ,treba se incurca.(dar e putin probabil).
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power