Probleme multe aparute din senin!!!! Help
Scris: Mar Dec 08, 2009 1:29 pm
Salutare tuturor.
1. Mi se operste motorul dupa ce o pornesc si la cald si la rece!
Am citit topicul nostru si nu m-am lamurit.
Am pus masina pe tester la service-ul traditional familiei, de incredere si nu apare nici o eroare!
Daca o accelerez imediat timp de cateva secunde nu se mai opreste.
A doua cheie cand e cald motorul dar dupa ce se opreste singur este mai lunga - adica porrneste mai greu. De ce? E normal?
2. Am schimbat uleiul si filtrele si masina nu mai trage ca inainte mai ales in treptele 2 si 3!
A fost verificat din nou nivelul de ulei si pozitionarea filtrului de aer - totul ok.
A fost pusa din nou pe tester - nici o eroare.
Precizare: - in treapta 1 rupe! Am pus un plin de benzina 99! Nu merge in 3 bujii, merge rotund deci nu sunt probleme la aprindere.
Am incercat sa schimb sus la 4500 sau subturat la 2000 - acelasi rezultat - este lenesa
Explicatii?
3. Am schimbat bieleta stanga si am plecat spre geometrie!
Surpriza: nu se poate face geometria sau diferenta nereglabila de 1 grad - amortizor fata stramb.
Ma intorc la service sa comand amortizorul si soc: nu stiu ce amortizor am sport sau normal.
Cum aflu ce amortizor am?
Cam trist nu?
Astept parerile specialistilor ca am inceput sa ma satur! Vreau niste lumina in toata acesta ceata!!
Ps. Nu va spun ce suparata e Bianca ca nu mai merge masinuta bine...
1. Mi se operste motorul dupa ce o pornesc si la cald si la rece!
Am citit topicul nostru si nu m-am lamurit.
Am pus masina pe tester la service-ul traditional familiei, de incredere si nu apare nici o eroare!
Daca o accelerez imediat timp de cateva secunde nu se mai opreste.
A doua cheie cand e cald motorul dar dupa ce se opreste singur este mai lunga - adica porrneste mai greu. De ce? E normal?
2. Am schimbat uleiul si filtrele si masina nu mai trage ca inainte mai ales in treptele 2 si 3!
A fost verificat din nou nivelul de ulei si pozitionarea filtrului de aer - totul ok.
A fost pusa din nou pe tester - nici o eroare.
Precizare: - in treapta 1 rupe! Am pus un plin de benzina 99! Nu merge in 3 bujii, merge rotund deci nu sunt probleme la aprindere.
Am incercat sa schimb sus la 4500 sau subturat la 2000 - acelasi rezultat - este lenesa
Explicatii?
3. Am schimbat bieleta stanga si am plecat spre geometrie!
Surpriza: nu se poate face geometria sau diferenta nereglabila de 1 grad - amortizor fata stramb.
Ma intorc la service sa comand amortizorul si soc: nu stiu ce amortizor am sport sau normal.
Cum aflu ce amortizor am?
Cam trist nu?
Astept parerile specialistilor ca am inceput sa ma satur! Vreau niste lumina in toata acesta ceata!!
Ps. Nu va spun ce suparata e Bianca ca nu mai merge masinuta bine...
