Pagina 1 din 2

Nelamurire motor MINI Cooper S - R56

Scris: Mie Dec 16, 2009 7:00 pm
de cri cri
stie cineva ? am auzit ca ar fi la origine peugeot ???!!!

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Mie Dec 16, 2009 7:27 pm
de cristi o'RAL
la origine nu stiu... dar am inteles ca vor sa scoata (sau au scos) astia de la peugeot un nou 205 GTI pe care sa foloseasca motorul de pe cooper S... dus spre 200cp.

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Mie Dec 16, 2009 7:34 pm
de darksun
Da, motorul este facut de Rover si este in parteneriat cu grupul PSA.La R50 - R53 ma refer.

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Mie Dec 16, 2009 8:24 pm
de Vali Iovi-Stere
r53-Chrysler
r56-PSA(PEUGEOT)-BMW
Chiar am scris aici pe forum. ;) Citeste cu atentie. :D

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Mie Dec 16, 2009 8:39 pm
de cri cri
PSA ... insemnand ? sau pune un link cu postu ul tau pe tema asta ... thx

http://www.youtube.com/watch?v=h2COWur-gFg
This is a model which shows how the 1.6 litre, twin scroll turbo engine by PSA-BMW works. Shot at the 7th International Auto Show in Athens.

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Mie Dec 16, 2009 8:53 pm
de Vali Iovi-Stere
http://www.mymini.ro/viewtopic.php?f=4&t=33 "Denumirile interne" ;)

Din noiembrie 2006, versiunile hatchback MINI au fost înlocuite de un nou MINI, alcătuit din modelele MINI Cooper şi MINI Cooper S, propulsate de un nou motor de 1.6 litri, dezvoltat în colaborare de către BMW şi PSA Peugeot-Citroën. "Vechiul" MINI decapotabil continuă să fie comercializat împreună cu noua gamă de hatchback. Decapotabile Mk II vor fi comercializate începând din anul 2008. MINI One are un motor de 1.4 litri derivat din acelaşi motor care se află pe MINI Cooper şi Peugeot 207.

Versiunea mai nouă de "Mk II" MINI (sau R56) foloseşte noul motor BMW-PSA 1.4/1.6, numit Prince, cu 4 cilindri. Versiunea cu aspiraţie naturală (non-turbo) ale acestui motor utilizează un sistem numit VALVETRONIC pentru a controla valvele pentru un raport optim de performanţă şi/sau eficienţă. Acest MINI foloseşte o arhitectura a trenului de rulare bazat pe cea de pe Peugeot 207 şi cea de-a doua generaţie de Citroën C3.

R56 Cooper S are injecţie directă şi Twin Scroll, supra-alimentator cu geometrie variabilă (VGT sau VNT) cu funcţie de Overboost pentru un cuplu sporit. Acest motor produce 128kW (175 Cai putere) şi un cuplu de 240 N·m. Funcţia de Overboost măreşte cuplul pe moment la 260 N·m.

Alte intrebari?Nu ezita sa intrebi aici pe forum. :D

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Mie Dec 16, 2009 10:31 pm
de cri cri
:D

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Joi Dec 17, 2009 5:26 pm
de Razvan
iar ne-a dat ceata Vali.... :D

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Joi Dec 17, 2009 7:57 pm
de Vali Iovi-Stere
:lol: :lol: :lol: O simpla documentare. :P

Re: povestea motorului Cooper S 1,6 ... R56 ...

Scris: Mar Ian 26, 2010 7:17 am
de Grosos Antonio
Vali Iovi scrie:http://www.mymini.ro/viewtopic.php?f=4&t=33 "Denumirile interne" ;)

Din noiembrie 2006, versiunile hatchback MINI au fost înlocuite de un nou MINI, alcătuit din modelele MINI Cooper şi MINI Cooper S, propulsate de un nou motor de 1.6 litri, dezvoltat în colaborare de către BMW şi PSA Peugeot-Citroën. "Vechiul" MINI decapotabil continuă să fie comercializat împreună cu noua gamă de hatchback. Decapotabile Mk II vor fi comercializate începând din anul 2008. MINI One are un motor de 1.4 litri derivat din acelaşi motor care se află pe MINI Cooper şi Peugeot 207.

Versiunea mai nouă de "Mk II" MINI (sau R56) foloseşte noul motor BMW-PSA 1.4/1.6, numit Prince, cu 4 cilindri. Versiunea cu aspiraţie naturală (non-turbo) ale acestui motor utilizează un sistem numit VALVETRONIC pentru a controla valvele pentru un raport optim de performanţă şi/sau eficienţă. Acest MINI foloseşte o arhitectura a trenului de rulare bazat pe cea de pe Peugeot 207 şi cea de-a doua generaţie de Citroën C3.

R56 Cooper S are injecţie directă şi Twin Scroll, supra-alimentator cu geometrie variabilă (VGT sau VNT) cu funcţie de Overboost pentru un cuplu sporit. Acest motor produce 128kW (175 Cai putere) şi un cuplu de 240 N·m. Funcţia de Overboost măreşte cuplul pe moment la 260 N·m.

Modelul R56 echipeaza de asemeni si versiunile Clubman Cooper si Clubman Cooper S.


Varianta

Alte intrebari?Nu ezita sa intrebi aici pe forum. :D

Modelul R56 echipeaza de asemeni si versiunile Clubman Cooper si Clubman Cooper S.