Pagina 1 din 4

Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Lun Apr 01, 2013 7:10 pm
de m.c.s.
mergeam azi prin oras si de odata ma uit la turometru si vad ca e mort dar masina inca mergea, nu avea absolut nici o problema....
Trag pe dreapta, opresc motorul incerc iar si nimic!
Turometrul nici nu se aprinde nici nimic nici macar o indicatie , nici temperatura!
Cand ajung acasa, dau sa ies din msaaina , ies si incerc sa incui usile...vax...nu mai mergera incuiata din cheie(de descuiat se descuie daca o inchid manual dar de incuiat nimic!


Am nevoie mare de ajutor daca ma poate lamuri cineva !
Ce ar putea sa fie ...

Am cautat pe net si am gasit pe northamericanmotoring urmatoarele:
2003 Cooper S, stock, 72K miles, oem Nav dual cluster Speedo and Tach both dead, no backlights,no indicators, no odometer, needles stuck at 10mph and 1000rpm, car will unlock with fob but won't lock, all fuses are ok, pulled battery cable for half an hour, still no response (even with battery pulled, needles stayed at 10mph and 1000rpm. no lights on toggles...Nav, radio (HK), mfsw,AC all work norrmal except for the farenheit/celsius keeps reverting to celsius after key off...?

2. Replaced the Instrument Carrier (its what the Bently book calls it), the NAV system mounts to it and in in non NAV cars it is integral to the speedometer, the guages now work, but all the lights are on, the fuel guage alternately blinks the center 2 indicators, and the green blinker light on the tach stays lit even with key off.. Spoke to MINI Service, they say it needs to be coded. I cannot access the ecu test functions. I'll post upon MINIvisit

3.FINAL UPDATE: Prestige MINI was able to retrieve programming from old Instrument cluster module (IKE) and download it to new module (lucky ebay find) $120 for labor, and I got to watch Italian Job again in their waiting room for free. Evidently the instrument controller (part of the speedo in non-nav cars) stores and coordinates all of the user interface items such as MFSW, PDC, farenheit celcius, miles, km, clock, dsc override, alarm etc. once new (unprogrammed) controller was instaled it lit up like a christmas tree, and i lost most functioning items (other than the speedo/tach) not a common item to replace, however the IKE I took out was manufactured 2 years after the car was, so must have been replaced before I bought my car used...Thanks John Zappile and to the Tech that performed the repair (sorry I didn't get your name)at Prestige MINI.



intrebarea ar fi:1. daca iau alt vitezometru cu tot cu modul ce fac ? unde il codez pentru masina mea?
2.ar putea avea vreo legature cu incuiatul usilor?tipul asta pe motoring nu a mai zis nimic de treaba cu inchisul usilor

http://www.northamericanmotoring.com/fo ... -good.html

Ajutoooooooooooorrrrrrrr ca o incendiez! am avut o groaza de probleme cu erori si tampenii plus celebra cu geamurile blocate vara cand e cald
Chiar cred c ale am avut pe toate !!!!!
Orice sfat ma poate scoate din belea!

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Lun Apr 01, 2013 8:44 pm
de adrian
Inainte de a incendia masina ,trebuie sa faci o diagnoza si sa gasesti un tip care sa o interpreteze corect.Dupa mine ai altceva decat americanul.Cel mai probabil ai o problema de conectori,exista un modul Body confort modul care gestioneaza o groaza de chestii pe masina.Verifica sigurantele pe instrumente si inchidere.

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Lun Apr 01, 2013 9:20 pm
de io's
trebuie sa simti ca ai un.. MINI :lol:
stai sa vada si razvan topicul sa vezi atunci.

chiar imi pare rau de ce ai patit :(

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Lun Apr 01, 2013 9:29 pm
de m.c.s.
io's scrie:trebuie sa simti ca ai un.. MINI :lol:
stai sa vada si razvan topicul sa vezi atunci.

chiar imi pare rau de ce ai patit :(
...da multumesc de incurajare ... mie imi place masina si nu as incendia-o !
am verificat toate sigurantele si sunt bune , e de rahat ....
a avut si razvan problema?
daca da ....cum a rezolvat-o??



multumesc!

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Lun Apr 01, 2013 9:32 pm
de m.c.s.
e cam greu sa cred ca nu e cum a fost la american din moment ce se intampla exact acelasi lucru ...
e nasol ce sa zic, ma pune pe ganduri , iubesc masina asta f mult dar ma face sa simt ca iubesc o prostituata!
mi-a facut atatea necazuri:(

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Mar Apr 02, 2013 1:00 pm
de m.c.s.
cred ca singura solutie e cea a americanului ...
am verificat azi sigurantele toate...si cred ca urmeaza aceeasi "operatie pe creier : pe care a executat-o si americanul!
cost total = 400 eur cu speedometer nou si recodare a acestuia

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Mar Apr 02, 2013 1:35 pm
de cristi o'RAL
vezi ca mai gasesti si pe la dezmembrari bordul

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Mie Apr 03, 2013 8:18 am
de m.c.s.
cristi o'RAL scrie:vezi ca mai gasesti si pe la dezmembrari bordul
nu trebuie bordul...arfi inutil sa l cumpar tot!
mie imi treuie vitezometrul plus modulul de control al instrumentelor din soatele acestuia (este atasat de vitezometru )
am gasit pe ebay de jcw cu 140 eur si am luat si alt turometru pentru ca-mi murisera cativa pixeli pe minusculul display!
le-amcomandat vin maine...

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Mie Apr 03, 2013 10:56 am
de cristi o'RAL
la vitezometru ma refeream cand ziceam "bord"

Re: Turometrul mort mini cooper r53

Scris: Mie Apr 03, 2013 3:37 pm
de m.c.s.
spoer sa nu mai aiba nimeni problema asta ... e tare enervant trebuie sa reprogramez cheia de cate ori ies din masina pentru a o incuia!
:(