Pagina 1 din 2

probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Mie Oct 09, 2013 10:15 am
de Jasp76
De cateva zile mini-ul meu nu mai sta la relanti si consuma mult. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti? Nu reprezentanta BMW, am avut experiente neplacute...Sper sa nu fie variatorul care costa foarte mult. Vreau un service cinstit care sa nu ma plimbe dintr-o problema in alta si implicit sa ma coste. Masina e un Mini Cooper din 2008 R56.

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Mie Oct 09, 2013 11:30 am
de oreste
Din pacate de aproape 2 ani ma chinui sa gasesc si eu raspunsul la intrebarea asta?
Nu cred ca exista un raspuns.
Dar totusi daca il gasesti sa ne anunti si pe noi.

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Mie Oct 09, 2013 1:00 pm
de cosminstan
Eu am schimbat pompa de inalta presiune (High Pressure Fuel Pump)
De asemenea, poti incerca si curatarea clapetei.
Din cate stiu, ambele se fac doar la reprezentanta. Eu am fost la BMW Filaret si au rezolvat totul in cateva zile (cu tot cu comandarea si aducerea pieselor).

Face ceva de genul asta: http://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE ?

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Mie Oct 09, 2013 11:58 pm
de cristi o'RAL
nu stiu cum e cu pompa, dar clapeta se poate curata oriunde, chiar si acasa daca te pricepi sa dai cu WD40 prin ea si sa stergi cu servetele.
dar o clapeta se murdareste incat sa faca probleme in ani de zile. a noastra dupa 9 ani nu era atat de murdara incat sa conteze.

de obicei pe la service-uri cand ai becul de sonda lambda aprins din cauza benzinei iti baga vrajeala cu clapeta murdara, sa mai ia si ei un ban. la bavaria probabil ca ti-o si schimba, impreuna cu sonda :)

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Joi Oct 10, 2013 6:53 am
de adrian
Jasp76 scrie:De cateva zile mini-ul meu nu mai sta la relanti si consuma mult. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti? Nu reprezentanta BMW, am avut experiente neplacute...Sper sa nu fie variatorul care costa foarte mult. Vreau un service cinstit care sa nu ma plimbe dintr-o problema in alta si implicit sa ma coste. Masina e un Mini Cooper din 2008 R56.
Ce este "variatorul"?????

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Joi Oct 10, 2013 8:45 am
de cristi o'RAL
"ala cu care dai lumina mai tare sau mai incet, ca la aragaz, stii?!" :P

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Joi Oct 10, 2013 9:01 am
de cosminstan
"Variatorul" e ala care variaza :)
Probabil se refera la "Regulator" (ala care reguleaza), dar din cate stiu regularea la R56 (si cred ca si mai vechi) se face de ECU.

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Joi Oct 10, 2013 9:02 am
de cosminstan
cristi o'RAL scrie:nu stiu cum e cu pompa, dar clapeta se poate curata oriunde, chiar si acasa daca te pricepi sa dai cu WD40 prin ea si sa stergi cu servetele.
dar o clapeta se murdareste incat sa faca probleme in ani de zile. a noastra dupa 9 ani nu era atat de murdara incat sa conteze.

de obicei pe la service-uri cand ai becul de sonda lambda aprins din cauza benzinei iti baga vrajeala cu clapeta murdara, sa mai ia si ei un ban. la bavaria probabil ca ti-o si schimba, impreuna cu sonda :)
Eu cand am fost la service-ul cartierului mi-a zis ca ei nu pot sa o curete ca trebuie resetata daca o misca si ei nu pot face asta :)

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Joi Oct 10, 2013 9:58 am
de cristi o'RAL
eu am vazut o curatare din asta la R56 la dormag, au scos-o si au sters-o pe toate partile (de putinul "praf" pe care-l avea la o masina de 1 an jumate) si n-au "resetat" nimic. poate n-am fost eu foarte vigilent... :)
dupa treaba asta, anul trecut sau acum 2 ani, mi-am curatat-o si eu pe a mea cu incredere, am miscat-o si eu si n-am "resetat" nimic.

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Scris: Joi Oct 10, 2013 10:30 am
de adrian
cristi o'RAL scrie:"ala cu care dai lumina mai tare sau mai incet, ca la aragaz, stii?!" :P

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@Cristi-nu am aragaz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Am crezut ca este careva mai informat dar m-am inselat.
Am sapat putin, este vorba despre asta, adica sistemul valvetronic de distributie variabila de la BMW.
Ca sa evitam confuziile pe viitor cine vrea sa stie cum este cu variatorul si aragazul ,informatii aici:
http://www.autosaga.ro/lectia-auto/dist ... abila.html
Cine vrea doar poze aici:
valvetronic 1.jpg