Pagina 1 din 1
Volanta R56 S 2007 !!!
Scris: Mar Noi 05, 2013 2:21 pm
de MyFirst
Salutare!
Din pacate s-a dus volanta la un cooper S in 2007 cu tot cu ambreiaj. Am comandat initial doar ambreiajul dar la demontare s-a constatat ca e fisurata volanta (era movulie in zona fisurii semn de incalzire)... Problema este ca cea mai ieftina volanta pe care am gasit-o costa 1800 ron si vroiam sa va intreb daca stiti careva ceva dezmembrari in zona bucuresti pentru o volanta second, cea noua fiind prea scumpa.
Multumesc!
Re: Volanta R56 S 2007 !!!
Scris: Mar Noi 05, 2013 4:05 pm
de adrian
MyFirst scrie:Salutare!
Din pacate s-a dus volanta la un cooper S in 2007 cu tot cu ambreiaj. Am comandat initial doar ambreiajul dar la demontare s-a constatat ca e fisurata volanta (era movulie in zona fisurii semn de incalzire)... Problema este ca cea mai ieftina volanta pe care am gasit-o costa 1800 ron si vroiam sa va intreb daca stiti careva ceva dezmembrari in zona bucuresti pentru o volanta second, cea noua fiind prea scumpa.
Multumesc!
A luat ceva pedala la viata ei masinuta asta!!!
Re: Volanta R56 S 2007 !!!
Scris: Mar Noi 05, 2013 4:51 pm
de MyFirst
Este a varului meu... Este cumva posibil sa se fi dus din alta cauza decat 'talpa'? Ii cunosc stilul de condus si chiar daca merge mai sportiv, nu o forta niciodata. Intretinere a avut mereu la timp... nu stiu ce sa zic legat de cauza.
Re: Volanta R56 S 2007 !!!
Scris: Mar Noi 05, 2013 4:53 pm
de cristi o'RAL
s-au mai auzit probleme de joc la volanta de R56 S... nu stiu daca are legatura cu fisuratul
Re: Volanta R56 S 2007 !!!
Scris: Mar Noi 05, 2013 5:56 pm
de adrian
MyFirst scrie:Este a varului meu... Este cumva posibil sa se fi dus din alta cauza decat 'talpa'? Ii cunosc stilul de condus si chiar daca merge mai sportiv, nu o forta niciodata. Intretinere a avut mereu la timp... nu stiu ce sa zic legat de cauza.
De obicei fisurile apar la placa de presiune pe suprafata de contact cu discul de ambreiaj,fenomen des intalnit la camioane de tonaj care lucreaza in regim greu de santier.Acelasi fenomen apare si la discurile de frana obosite.Cauza este "oboseala "materialului din care este facuta volanta,daca schimbi kitul de ambreiaj inseamna ca "ai lucrat" ceva la treaba asta.Volanta fisurata si albastrita am gasit destule la camioane dar si la turisme atunci cand s-a mers cu discul de ambreiaj excesiv de mult cu patinarea ambreiajului.In momentul in care patineaza ,se dezvolta enorm de multa caldura(puterea motorului nu se mai transmite integral la roata, o parte se transforma in caldura,preluata in general de placa de presiune si de volanta),placa si volanta se incalzesc excesiv,si la racire apar fisurile de obicei radiale.
Nu are nici o legatura cu calitatea piesei,doar cu pedala de acceleratie sau cu mersul indelung cu discul uzat.Aici o poza edificatoare de la o Honda Civic:
Re: Volanta R56 S 2007 !!!
Scris: Mar Noi 05, 2013 6:04 pm
de MyFirst
Multumesc mult de informatii!
O seara buna!