Probleme uzuale MINI
Scris: Mie Iul 22, 2009 10:32 am
Am adaugat aici anumite probleme destul de intalnite la generatia 2001 - 2007. Ca sa stiti de ce sa va feriti.
- Pompa de servo - tinde sa crape daca nu ai mare grija de ea, foarte sensibila. Ori se strica deoarece se duc rulmentii, ori se strica cooler-ul care o raceste si care duce la supra-incalzire, deci se arde. De asemenea in momentul cand se duce, din cauza ingineriei defectuoase a circuitului, electro-ventilatorul de la motor ramane pronit pana masina ramane fara baterie. In caz ca se intampla asta, este recomandat sa se scoata fisele de la baterie. Costul unei pompe noi este de ~ 36 de milioane.
- Electro-ventilatorul de la motor - senzorul ramane deschis, ventilatorul merge mult. Nu se poate inlocui doar senzorul, ci trebuie luat tot ansamblul din fata. Cost ~ 26 de milioane.
- Tampoanele de la motor - daca observati scurgeri de ulei pe la motor, poate sa fie de la tampoanele de la motor care sunt pe baza de ulei si care nu sunt de cea mai buna calitate. Cand se sparg, ulei curge iar motorul vibreaza destul de rau in interior.
- Motorase geamuri - primele simptome ca se duc este ca refuza sa mai cupleze si se aude un "click" din usa. Se rezolva cu cativa pumni deasupra boxei. Dar nu se stie cand crapa de tot. Pret - ~ 2 milioane jumate.
- Deschiderea usilor. Daca apasati pe manerul de deschidere si nu mai merge, inseamana ca s-a dus dispozitivul de deschidere din interiorul usii.
- bataie in bord - foarte comuna la multe MINI-uri , se repara prin introducere in gaura dintre parbriz si bord a unei bucati de burete.
- vibratie in spate - la fel de comuna, vibreaza scaunu din dreapta pe fierul care il tine. Se rezolva cu banda izolatoare.
- airbag aprins - la fel de comuna, datorita cablurilor care sunt prea scurte, iese mufa de sub scaun cand il dai in spate mult. Trebuie dus la reprezentanta si schimbat cablurile cu unele mai lungi.
- toba ruginita - foarte prost facuta, tinde sa rugineasca rapid. Singura metoda este shimbarea ei.
- Cutie viteze proasta - modele 2001 - 2004, Cooper si One , cutia este Midland care daca tragi de ea se strica RAPID. MARE ATENTIE AICI, sunt o gramada de MINI-uri care au avut problema asta. Sa nu mai vb de automatica care e la fel de prosta! Singura cutie reusita este facuta de Getrag care se afla pe cooper S, iar pe one si cooper din 2004 in sus.
- Scaune proaste- sistemul este praf gandit, scaunul tinde sa se blocheze, sa prinda joc in timp la spatar. Manipulati cu multa atentie rabatarea astfel ca uzura mecanica sa fie MINIma!
Daca este de adaugat va rog nu ezitati!
- Pompa de servo - tinde sa crape daca nu ai mare grija de ea, foarte sensibila. Ori se strica deoarece se duc rulmentii, ori se strica cooler-ul care o raceste si care duce la supra-incalzire, deci se arde. De asemenea in momentul cand se duce, din cauza ingineriei defectuoase a circuitului, electro-ventilatorul de la motor ramane pronit pana masina ramane fara baterie. In caz ca se intampla asta, este recomandat sa se scoata fisele de la baterie. Costul unei pompe noi este de ~ 36 de milioane.
- Electro-ventilatorul de la motor - senzorul ramane deschis, ventilatorul merge mult. Nu se poate inlocui doar senzorul, ci trebuie luat tot ansamblul din fata. Cost ~ 26 de milioane.
- Tampoanele de la motor - daca observati scurgeri de ulei pe la motor, poate sa fie de la tampoanele de la motor care sunt pe baza de ulei si care nu sunt de cea mai buna calitate. Cand se sparg, ulei curge iar motorul vibreaza destul de rau in interior.
- Motorase geamuri - primele simptome ca se duc este ca refuza sa mai cupleze si se aude un "click" din usa. Se rezolva cu cativa pumni deasupra boxei. Dar nu se stie cand crapa de tot. Pret - ~ 2 milioane jumate.
- Deschiderea usilor. Daca apasati pe manerul de deschidere si nu mai merge, inseamana ca s-a dus dispozitivul de deschidere din interiorul usii.
- bataie in bord - foarte comuna la multe MINI-uri , se repara prin introducere in gaura dintre parbriz si bord a unei bucati de burete.
- vibratie in spate - la fel de comuna, vibreaza scaunu din dreapta pe fierul care il tine. Se rezolva cu banda izolatoare.
- airbag aprins - la fel de comuna, datorita cablurilor care sunt prea scurte, iese mufa de sub scaun cand il dai in spate mult. Trebuie dus la reprezentanta si schimbat cablurile cu unele mai lungi.
- toba ruginita - foarte prost facuta, tinde sa rugineasca rapid. Singura metoda este shimbarea ei.
- Cutie viteze proasta - modele 2001 - 2004, Cooper si One , cutia este Midland care daca tragi de ea se strica RAPID. MARE ATENTIE AICI, sunt o gramada de MINI-uri care au avut problema asta. Sa nu mai vb de automatica care e la fel de prosta! Singura cutie reusita este facuta de Getrag care se afla pe cooper S, iar pe one si cooper din 2004 in sus.
- Scaune proaste- sistemul este praf gandit, scaunul tinde sa se blocheze, sa prinda joc in timp la spatar. Manipulati cu multa atentie rabatarea astfel ca uzura mecanica sa fie MINIma!
Daca este de adaugat va rog nu ezitati!