Mini Cooper S (R53) cutie automata
Scris: Lun Feb 04, 2019 9:24 pm
Buna seara,
sunt nou posesor de Mini Cooper S, masina are 150.000 km ,par sa fie reali in sensul ca are si carnet service.Am o problema cu cutia de viteze in sensul ca dupa ce este incalzita ,la cuplarea selectorului din N in D are o smancitura. De asemenea tot "la cald" din mers ,la franare se simt schimbarile la retogradarea treptelor.Uleiul si filtrul l-am schimbat si eu de curĂ¢nd ,dar defectiunea a ramas.Se pare ca si fostul proprietar a schimbat uleiul in urma cu un an ,doi ,culmea nu a fost evidentiat nicaieri,doar isi aduce aminte,dar dupa cum arata uleiul vechi se pare ca ar fi fost intr-adevar inlocuit.
Dupa ce am inlocuit uleiul,cei de la service nu au reusit sa faca nicio adaptare pe tester a cutiei ,in functie de uzuri, ci doar o resetare la valorile de fabrica,urmand ca in 500-1000 de km de mers sa se autoadapteze, ceea ce pentru mine sincer este greu de inteles. la orice test pe unde am fost nu apare nicio defectiune la nici un modul al cutiei, dar din povesti de pare ca blocul de valve este baiul.Am gasit o cutie automata de Cooper non S de 120 CP R56 din 2010.Va rog daca stie vineva daca se potriveste sa-mi spuna .Nu am seria de caroserie de la masina donatoare.Pe diverse site-uri pe care m-am uitat , cel putin blocul de valve , ca si piesa pare comun ,este dat ca interval 2005-2011.
TF 60 SN GA 6F21WA acesta este codul transmisiei de pe masina mea.
Multumesc !
sunt nou posesor de Mini Cooper S, masina are 150.000 km ,par sa fie reali in sensul ca are si carnet service.Am o problema cu cutia de viteze in sensul ca dupa ce este incalzita ,la cuplarea selectorului din N in D are o smancitura. De asemenea tot "la cald" din mers ,la franare se simt schimbarile la retogradarea treptelor.Uleiul si filtrul l-am schimbat si eu de curĂ¢nd ,dar defectiunea a ramas.Se pare ca si fostul proprietar a schimbat uleiul in urma cu un an ,doi ,culmea nu a fost evidentiat nicaieri,doar isi aduce aminte,dar dupa cum arata uleiul vechi se pare ca ar fi fost intr-adevar inlocuit.
Dupa ce am inlocuit uleiul,cei de la service nu au reusit sa faca nicio adaptare pe tester a cutiei ,in functie de uzuri, ci doar o resetare la valorile de fabrica,urmand ca in 500-1000 de km de mers sa se autoadapteze, ceea ce pentru mine sincer este greu de inteles. la orice test pe unde am fost nu apare nicio defectiune la nici un modul al cutiei, dar din povesti de pare ca blocul de valve este baiul.Am gasit o cutie automata de Cooper non S de 120 CP R56 din 2010.Va rog daca stie vineva daca se potriveste sa-mi spuna .Nu am seria de caroserie de la masina donatoare.Pe diverse site-uri pe care m-am uitat , cel putin blocul de valve , ca si piesa pare comun ,este dat ca interval 2005-2011.
TF 60 SN GA 6F21WA acesta este codul transmisiei de pe masina mea.
Multumesc !