noul si fostul meu mini

Avatar utilizator
mok
Moderator
Mesaje: 1547
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm
Localitate: constanta

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde mok » Sâm Feb 16, 2013 10:12 pm

ce e mic , albastru si se vede din satelit ?
my MINI :)
Fişiere ataşate
MINI.jpg
razboinicul lu' MINIli invingi !

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3279
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde adrian » Sâm Feb 16, 2013 10:25 pm

Se vede si trapa de la plafon :shock: :shock: :shock:
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7241
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde cristi o'RAL » Dum Feb 17, 2013 1:17 am

foarte tare, eu n-am nici o sansa sa-l vad, avem copaci :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
mok
Moderator
Mesaje: 1547
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm
Localitate: constanta

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde mok » Lun Mar 25, 2013 2:42 pm

in prima poza se vede izolatia termica care previne (cica) deformarea grilei (hood scoop)
Fişiere ataşate
IMG_2341.jpg
IMG_2344.jpg
razboinicul lu' MINIli invingi !

Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 992
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde dogarel » Lun Mar 25, 2013 3:59 pm

Uelcam houm!
Mini One R50 - 2005
VW Golf GTI - 2006
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3279
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde adrian » Lun Mar 25, 2013 6:12 pm

Бинe aи вeнит дорогой товарищ!
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
NEAGU LIVIU
Viteza 6
Mesaje: 715
Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde NEAGU LIVIU » Lun Mar 25, 2013 11:14 pm

:D New again
MINImaniacs

Avatar utilizator
mok
Moderator
Mesaje: 1547
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm
Localitate: constanta

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde mok » Mar Mar 26, 2013 2:20 pm

deformarea grilei (hood scoop) R56
Fişiere ataşate
P1010442s.jpg
blindcolor_1251.jpg
21eq05.jpg
razboinicul lu' MINIli invingi !

Avatar utilizator
mok
Moderator
Mesaje: 1547
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm
Localitate: constanta

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde mok » Mar Mai 07, 2013 11:42 am

as vrea sa fac modificarea asta :
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=299
dar nu inteleg ce rol are furtunul acela care dispare ?!
razboinicul lu' MINIli invingi !

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3279
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: noul si fostul meu mini

Mesajde adrian » Mar Mai 07, 2013 12:45 pm

mok scrie:as vrea sa fac modificarea asta :
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=12&t=299
dar nu inteleg ce rol are furtunul acela care dispare ?!


Dupa ce dispare nu mai are nici un rol.Practic cu solutia din link,nu mai lasi sa treaca vaporii de ulei din carterul motorului in galeria de admisie.Solutia se practica pe vremuri, valabila si acum cu furtunul acela care atarna pe sub scutul la Dacie si scotea si ceva gaze, este folosita in cazul motoarelor foarte uzate,la care gazele de carter contineau in loc de vapori de ulei,gaze de esapament, care odata aspirate otraveau motorul.Tu trebuie sa pui practic 2 capace la locurile de racordare ale furtunului.Nu stiu daca capacele sunt practic etanse, sau in caz de presiune mare in carter deschide o supapa inglobata in ele.Dupa mine este valabilea doar pentru motoarele uzate, nu merita facuta la un motor in stare buna.Daca ai gaze de carter, atunci monteaza.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close


Înapoi la “R56: Mini Cooper S (2006+)”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori