Eu am consum relativ mare. Nu stiu daca asa trebuie sau asa e normal.
Stau foarte aproape de munca (5 -7 minute cu masina), merg pe stradute cu max 30 la ora, motorul nici nu apuca sa se incalzeasca desi stau 1 min 2 pana plec de pe loc.
Cand mai ies la o tura si masina se incalzeste calumea, folosesc putin si butonul Sport
Din Bucuresti n-am mai iesit de prin februarie (am fost un pic in mai, dar doar pana la Snagov).
Toate cele enumarate mai sus dau un consum de 13.6 si e in urcare.
Momentan nu ma deranjeaza consumul, nici nu prea ma intereseaza si n-am nici o eroare.
Tu cat aveai cand ti-a dat eroarea?
noul si fostul meu mini
- cosminstan
- Viteza 1
- Mesaje: 67
- Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am
Re: noul si fostul meu mini
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
Re: noul si fostul meu mini
cam 12.5 dar combinat
oras + scurte drumuri pe teren (in jurul constantei)
dupa ce a aparut eroarea calc. imi taia din putere ceea ce a dus la un consum de 16-18 pt ca eu acceleram si mai mult sa obtin viteza dorita (deci crestea exponential consumul)
cand ai sa depasesti acel procent de 25 % ai sa vezi si eroarea
"target value for multiplicative mixture adaptation :
1 +/-0.25
curent value 1.26
(25 % doar in timp ce accelerezi)
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... 755#p42755
oras + scurte drumuri pe teren (in jurul constantei)
dupa ce a aparut eroarea calc. imi taia din putere ceea ce a dus la un consum de 16-18 pt ca eu acceleram si mai mult sa obtin viteza dorita (deci crestea exponential consumul)
cand ai sa depasesti acel procent de 25 % ai sa vezi si eroarea
"target value for multiplicative mixture adaptation :
1 +/-0.25
curent value 1.26
(25 % doar in timp ce accelerezi)
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... 755#p42755
- cosminstan
- Viteza 1
- Mesaje: 67
- Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am
Re: noul si fostul meu mini
Am inteles, sper sa fie consumul normal, fara probleme. In iarna am avut mai putin de 7 pe Valea Oltului (am resetat la plecare din Sibiu) - a fost si recordul meu de "consum mic".
Am uitat sa te intreb cat te-a costat cu totul sa le schimbi, dar intre timp am vazut topicul cu problema.
Mersi de detalii
Am uitat sa te intreb cat te-a costat cu totul sa le schimbi, dar intre timp am vazut topicul cu problema.
Mersi de detalii
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
Re: noul si fostul meu mini
recordul meu acum e de 5,5 Piatra Neamt - Constanta (4,5 Piatra -Bacau)
Re: noul si fostul meu mini
am constatat o scurgere la furtunul care duce la turbina, furtun pe care l-am mai schimbat o data in 2010
am decis sa-l inlocuiesc din nou pt. ca mirosea puternic a ulei ars
(intr-un fel m-am bucurat ca nu consum asa de mult ulei cum credeam , ci il pierdeam)
pentru a schimba furtunul trebuia data fata jos si cu ocazia asta am vazut garnitura (din otel) dintre turbina si evacuare explodata.
am decis sa-l inlocuiesc din nou pt. ca mirosea puternic a ulei ars
(intr-un fel m-am bucurat ca nu consum asa de mult ulei cum credeam , ci il pierdeam)
pentru a schimba furtunul trebuia data fata jos si cu ocazia asta am vazut garnitura (din otel) dintre turbina si evacuare explodata.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: noul si fostul meu mini
cred ca voi astia cu R56 ar trebui sa mergeti pe niste solutii de motorsport pentru furtunele astea si pentru garnituri (mai rezistente), poate asa o sa scapati de pierderile de ulei si in final de distrugerea turbinei
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: noul si fostul meu mini
Exista legea de baza pentru cei cu motor cu cu turbosuflanta:cristi o'RAL scrie:cred ca voi astia cu R56 ar trebui sa mergeti pe niste solutii de motorsport pentru furtunele astea si pentru garnituri (mai rezistente), poate asa o sa scapati de pierderile de ulei si in final de distrugerea turbinei
Nu trebuie sa opresti motorul imediat dupa ce ai fortat motorul putin,lasa-l sa mai mearga la relanti inca un minut,altfel turbina se mai raceste putin, dupa o mica goana ajunge la "rosu" si oprirea imediata o distruge,toata caldura de la partea de avacuare se transfera catre lagare si cum motorul este oprit ,nu mai au ungere,nu se mai racesc cu ulei si turbina se distruge.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power