Are cineva arcuri sport pe Mini?
Consider ca ar arata mai bine putin coborata si ma gandeam la niste arcuri Eibach sau H&R. Garda la sol s-ar micsora cu 3-5 cm, in functie de model.
Sunt curios daca se simte sau nu mai rigida masina si daca ar afecta amortizoarele.
Arcuri sport pe R55 Cooper
-
- Membru nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Mie Iul 10, 2013 12:11 pm
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Arcuri sport pe R55 Cooper
daca faci o operatiune din asta, daca vrei sa intelegi cu adevarat ceva, schimbi toata suspensia, arcuri si amortizoare
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Membru nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Mie Iul 10, 2013 12:11 pm
Re: Arcuri sport pe R55 Cooper
Vreau strict pt modul in care ar arata mai joasa.
Se strica amortizoarele daca pun doar arcuri?
Se strica amortizoarele daca pun doar arcuri?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Arcuri sport pe R55 Cooper
daca amortizorul nu ajunge "sa loveasca in capul lui" (interior) - ar trebui sa fie protejat prin tampoanele de pe masina - n-are cum sa se strice din cauza arcurilor
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Arcuri sport pe R55 Cooper
Este o legatura intre arcuri si amortizoare,daca pun arcuri mai scurte automat trebuie sa fie mai tari decat cele originale(trebuie sa lanseze mai putin, altfel dau cu fundul de sosea),si arcuri mai tari necesita amortizoare mai tari,altfel nu-si fac treaba,arcul devine mult mai puternic decat amortizorul si se lasa cu ulei pe langa tija.Plus de asta in pozitie relaxata,pistonul din amortizor ar trebui sa fie undeva la mijlocul cursei sus-jos, asta pentru o functionare perfecta a amprtizorului.Deci sfatul meu, trebuiesc cuplate arcuri+amortizoare, dar atentie la ce faci-5cm este imens,practic esti "imobilizat la pat"adica ai sa agati orice denivelare,adio urcat borduri mici,adio rigole,adio strazi prost pavate, adica adio mers cu masina in Romania.cristi o'RAL scrie:daca amortizorul nu ajunge "sa loveasca in capul lui" (interior) - ar trebui sa fie protejat prin tampoanele de pe masina - n-are cum sa se strice din cauza arcurilor
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Arcuri sport pe R55 Cooper
si mai ales adio iarna
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Arcuri sport pe R55 Cooper
Cred ca unii de-abia asteapta sa-si probeze 4x4 pe zapada, sa ne dea cu tifla la astia cu 4x2-Razvane se aude?????????????????????????????????????????????????????????cristi o'RAL scrie:si mai ales adio iarna
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power