
http://www.auto-motor-und-sport.de/verg ... 12946.html
o diferenta de 100 kg, intre cabrio si coupe, inseamna multe secunde pierdutetudor scrie:Nu am prea inteles de ce a fost luat la comparativ un JCW Cabrio... dar ORICUM e mai mare rusinea.. CUM sa fie in spatele GTI-ului? Am vazut un test pe circuit cu un jcw care avea esp off si cica nu se poate de fapt decupla de tot. Atata timp cat rotile sunt bracate,acesta intervine (minimal). Doar cand rotile sunt in linie dreapta nu se mai 'amesteca'. Poate chestia asta sa fi penalizat timpul pe circuit
? dark? din greseala ai scris in mesajul meu?Probabil au luat Cabrioul (1305 kg) pt ca asa e mai aproape de greutatea GTI-ului (1336 kg). Nimeni nu spune ca GTI-ul e o masina proasta, ba dimpotriva, mi se pare super. Dar imi vine greu a crede ca asa sta treaba. La urma urmei, sa compare limuzina cu limuzina, nu cabrio cu limuzina. De abea astept sa imi aud chestii de genul ca "hahaha ce naspa is JCW-urile. pana si GTI-urile le fac". Whatever.