
New MINI in town!
- Vali Iovi-Stere
- Site Admin
- Mesaje: 6389
- Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
- Localitate: Bucuresti-Mangalia
- Contact:
- ToyCooper82
- Moderator
- Mesaje: 1741
- Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: New MINI in town!


Ultima oară modificat Sâm Mar 13, 2010 12:25 am de către ToyCooper82, modificat 1 dată în total.
MINI Cooper R50,
S exterior
S exterior
- Vali Iovi-Stere
- Site Admin
- Mesaje: 6389
- Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
- Localitate: Bucuresti-Mangalia
- Contact:
- Vali Iovi-Stere
- Site Admin
- Mesaje: 6389
- Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
- Localitate: Bucuresti-Mangalia
- Contact:
Re: New MINI in town!
MINI E Race – primul automobil electric pe Nürburgring
MINI E Race, model propulsat electric fără emisii poluante, a devenit primul automobil electric care a parcurs Nürburgring-Nordschleife la viteză maximă.
Abordarea celebrului circuit Nordschleife de la Nürburgring la viteză de cursă cu un automobil electric este un proiect ambiţios, dar BMW Group a devenit primul producător de automobile care a reuşit acest lucru. Astăzi, MINI E Race, o versiune modificată pentru competiţii a modelului standard MINI E, a parcurs un tur, în lungime de 20,8 kilometri, al faimosului “Green Hell”, cu un timp de 9 minute şi 51,45 secunde. De-a lungul acestui tur, MINI E Race a atins o viteză maximă de 187 km/h.
“Lungimea şi profilul variantei Nordschleife solicită la extrem tehnologiile înglobate de automobilul electric. Dar MINI E Race a îndeplinit provocările considerabile cu o siguranţă fantastică”, a declarat Peter Krams, cel care a fost directorul acestui proiect în cadrul BMW Group. “Obiectivul acestei abordări unice a fost să oferim o demonstraţie impresionantă a potenţialului uriaş de care dispune MINI E şi conceptul său de transmisie ce protejează mediul înconjurător.”
Pentru acest tur, la volanul automobilului electric de curse s-a aflat fostul pilot din DTM, Thomas Jäger, originar din München. “Am parcurs de mai multe ori acest circuit, dar niciodată nu am făcut-o la bordul unui automobil aşa extraordinar”, a declarat Jäger, campion în MINI Challenge în 2006. “Puterea motorului electric are un efect incredibil, pentru că poţi face uz în orice moment de rezervele de cuplu de care dispune. Un alt element al acestei experienţe unice este lipsa oricărui zgomot din partea sistemului de transmisie. Fără îndoială, acesta a fost cel mai ecologic şi cel mai silenţios tur de circuit pe care l-am parcurs vreodată.”
Pregătirile intense au trebuit încheiate înainte ca automobilul să poată rula pe varianta Nordschleife a circuitului de la Nürburgring. MINI E Race a fost echipat cu o caroserie uşoară specială şi cu o celulă de protecţie pentru a putea asigura performanţe optime şi siguranţă maximă pe pistă. Şi alte componente diferite, cum ar fi suspensiile, frânele şi pneurile, au fost în specificaţie de curse. În afară de acestea, automobilul s-a bazat exclusiv pe echiparea tehnică standard a modelului MINI E. De exemplu, a beneficiat de acelaşi motor electric ce dezvoltă 150 kW/204 CP, alimentat cu tensiune de la cele 5.088 de celule ale acumulatorului litiu-ion. Electronica de control şi pachetul software au fost reprogramate pentru a atinge performanţe optime de pilotaj pe bucla Nordschleife. Puterea motorului este transmisă către roţile faţă prin intermediul unei cutii de viteze într-o singură fază, cu angrenaj elicoidal, cu rapoarte mai lungi ale treptelor.
MINI E Race, model propulsat electric fără emisii poluante, a devenit primul automobil electric care a parcurs Nürburgring-Nordschleife la viteză maximă.
Abordarea celebrului circuit Nordschleife de la Nürburgring la viteză de cursă cu un automobil electric este un proiect ambiţios, dar BMW Group a devenit primul producător de automobile care a reuşit acest lucru. Astăzi, MINI E Race, o versiune modificată pentru competiţii a modelului standard MINI E, a parcurs un tur, în lungime de 20,8 kilometri, al faimosului “Green Hell”, cu un timp de 9 minute şi 51,45 secunde. De-a lungul acestui tur, MINI E Race a atins o viteză maximă de 187 km/h.
“Lungimea şi profilul variantei Nordschleife solicită la extrem tehnologiile înglobate de automobilul electric. Dar MINI E Race a îndeplinit provocările considerabile cu o siguranţă fantastică”, a declarat Peter Krams, cel care a fost directorul acestui proiect în cadrul BMW Group. “Obiectivul acestei abordări unice a fost să oferim o demonstraţie impresionantă a potenţialului uriaş de care dispune MINI E şi conceptul său de transmisie ce protejează mediul înconjurător.”
Pentru acest tur, la volanul automobilului electric de curse s-a aflat fostul pilot din DTM, Thomas Jäger, originar din München. “Am parcurs de mai multe ori acest circuit, dar niciodată nu am făcut-o la bordul unui automobil aşa extraordinar”, a declarat Jäger, campion în MINI Challenge în 2006. “Puterea motorului electric are un efect incredibil, pentru că poţi face uz în orice moment de rezervele de cuplu de care dispune. Un alt element al acestei experienţe unice este lipsa oricărui zgomot din partea sistemului de transmisie. Fără îndoială, acesta a fost cel mai ecologic şi cel mai silenţios tur de circuit pe care l-am parcurs vreodată.”
Pregătirile intense au trebuit încheiate înainte ca automobilul să poată rula pe varianta Nordschleife a circuitului de la Nürburgring. MINI E Race a fost echipat cu o caroserie uşoară specială şi cu o celulă de protecţie pentru a putea asigura performanţe optime şi siguranţă maximă pe pistă. Şi alte componente diferite, cum ar fi suspensiile, frânele şi pneurile, au fost în specificaţie de curse. În afară de acestea, automobilul s-a bazat exclusiv pe echiparea tehnică standard a modelului MINI E. De exemplu, a beneficiat de acelaşi motor electric ce dezvoltă 150 kW/204 CP, alimentat cu tensiune de la cele 5.088 de celule ale acumulatorului litiu-ion. Electronica de control şi pachetul software au fost reprogramate pentru a atinge performanţe optime de pilotaj pe bucla Nordschleife. Puterea motorului este transmisă către roţile faţă prin intermediul unei cutii de viteze într-o singură fază, cu angrenaj elicoidal, cu rapoarte mai lungi ale treptelor.

- Vali Iovi-Stere
- Site Admin
- Mesaje: 6389
- Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
- Localitate: Bucuresti-Mangalia
- Contact:
Re: New MINI in town!
Mini Cooper S si Cooper S John Cooper Works au primit tratamentul Nowack Motors.
Nowack Motors a realizat trei pachete de modificari pentru Mini Cooper S: N210, N230 si N260. Primul pachet, N210 ofera 210 CP gratie unui nou soft pentru unitatea ECU si a unui filtru de aer free flow. Cel de-al doilea pachet vine cu un alt soft, un sistem de evacuare din otel inoxidabil si acelasi filtru de aer.
Cel mai performant kit, N260 face din Mini Cooper S o adevarata masina sport dedicata celor care isi doresc mai mult, arata comunicatul de presa. Acesta vine cu o axa cu came foarte performanta, o chiulasa optimizata, un sistem de evacuare sport din otel inoxidabil, un intercooler optimizat, o noua admisie si bineinteles un soft optimizat pentru unitatea ECU.
Masinile pot fi modificate la sediul Nowack Motors din Kamp-Lintfort, Germania, si sunt testate inainte si dupa conversie pe un dinamometru Dynojet. Principalul scop al inginerilor Nowack Motors a fost sa faca propulsorul sa livreze puterea liniar.
Pe langa modificarile aduse propulsorului, Nowack Motors ofera si o noua suspensie mai rigida si jante din aliaj usor incaltate cu pneuri ce au dimensiunile de 225/40 R18. Pentru habitaclu sunt oferite mai multe tipuri de tapiterii din piele si un sistem multimedia.
sursa: voom.ro
Nowack Motors a realizat trei pachete de modificari pentru Mini Cooper S: N210, N230 si N260. Primul pachet, N210 ofera 210 CP gratie unui nou soft pentru unitatea ECU si a unui filtru de aer free flow. Cel de-al doilea pachet vine cu un alt soft, un sistem de evacuare din otel inoxidabil si acelasi filtru de aer.
Cel mai performant kit, N260 face din Mini Cooper S o adevarata masina sport dedicata celor care isi doresc mai mult, arata comunicatul de presa. Acesta vine cu o axa cu came foarte performanta, o chiulasa optimizata, un sistem de evacuare sport din otel inoxidabil, un intercooler optimizat, o noua admisie si bineinteles un soft optimizat pentru unitatea ECU.
Masinile pot fi modificate la sediul Nowack Motors din Kamp-Lintfort, Germania, si sunt testate inainte si dupa conversie pe un dinamometru Dynojet. Principalul scop al inginerilor Nowack Motors a fost sa faca propulsorul sa livreze puterea liniar.
Pe langa modificarile aduse propulsorului, Nowack Motors ofera si o noua suspensie mai rigida si jante din aliaj usor incaltate cu pneuri ce au dimensiunile de 225/40 R18. Pentru habitaclu sunt oferite mai multe tipuri de tapiterii din piele si un sistem multimedia.
sursa: voom.ro

- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: New MINI in town!
interesant... dar cu jantele ce-au avut?! 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

- ToyCooper82
- Moderator
- Mesaje: 1741
- Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: New MINI in town!
ideea cu jantele e sa le vezi doar in miscarecristi o'RAL scrie:interesant... dar cu jantele ce-au avut?!
