Mini Cooper S chili pepper red & white

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de cristi o'RAL »

foarte frumos!
se simte ceva cu filtrul asta?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Parerea mea sau al lui Daniel?Se pare ca el stie mai bine ca mine... :lol:
Imagine
Avatar utilizator
khuti
Veteran
Mesaje: 1249
Membru din: Sâm Mar 13, 2010 10:50 am
Localitate: Constanta

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de khuti »

:lol: :lol: :lol:
Open your mind ! ;)
Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 994
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de dogarel »

Sigur se aude altfel. Teoretic e si ceva mai prompta acceleratia. Gresesc stimabile? :lol: :lol: :lol:
Mini Rover MPI 1997
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de darksun »

Vali Iovi scrie:Parerea mea sau al lui Daniel?Se pare ca el stie mai bine ca mine... :lol:
Pareremea mea oricun nu conteaza! :lol: Oricum si daca simti ca urca mai repede in turatii nu e neaparat ca ai mai multi cai ci doar ca intra mai mult aer in motor adica nu e asa de restrictiv. Mai mult aer cald in motor nu aduce mai nimica bun, sti tu ce incerca Radu sa rezolve.

Dar na sti, eu aberez! :lol: :lol: Gata nu mai zic nimica, ca oricum nu sunt bagat in seama. ;)
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Radu
Viteza 3
Mesaje: 208
Membru din: Lun Iul 20, 2009 1:59 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de Radu »

Am vorbit cu Vali sa faca un experiment pe dyno dupa ce isi pune fulia... Vedem atunci cine are dreptate si cine nu! ;)

Plus ca parerea ta Daniel conteaza.... NOT! :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de darksun »

Radu scrie:Am vorbit cu Vali sa faca un experiment pe dyno dupa ce isi pune fulia... Vedem atunci cine are dreptate si cine nu! ;)
Suna bine! :D Stiu Radu nu e problema, probabil ma chinui degeaba sa dau si eu sfaturi din cate stiu. Probabil e mai bine sa ma abtin.
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Radu
Viteza 3
Mesaje: 208
Membru din: Lun Iul 20, 2009 1:59 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de Radu »

darksun scrie:
Radu scrie:Am vorbit cu Vali sa faca un experiment pe dyno dupa ce isi pune fulia... Vedem atunci cine are dreptate si cine nu! ;)
Suna bine! :D Stiu Radu nu e problema, probabil ma chinui degeaba sa dau si eu sfaturi din cate stiu. Probabil e mai bine sa ma abtin.
Nu trebuie sa te abti... Esti cateodata prea vehement in ceea ce susti... ;) Pe de alta parta esti si funny! :lol:
Avatar utilizator
darksun
Moderator
Mesaje: 1421
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 4:45 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de darksun »

Nu este vehementa este logica dupa care merg. Exact unde e filtru putin mai la stanga sunt serpisorii care evacueaza gazele incinse deci o temperatura foarte mare. Dupa legile termodinamicii , un aer mai cald, sau mai umed contin MULT mai putin oxigen deci degeaba intra mai mult aer in motor daca proportia de oxigen din el este mai mica. Exact aia face filtrul ala, nu e asa restrictiv deci lasa mai mult aer care nu e neaparat bun inauntru. De cate ori s-a dovedit mai ales pe la noi cand cineva isi punea filtru de aer sport ca scotea mai putini cai decat cu filtru stock doar pentru ca cel stock avea o galerie gandita pentru asa ceva. Teava aia care merge este frectie pentru ca oricum aerul rece se amesteca cu mult mai cald-ul aer de la motor, plus ca nu stiu cat ajunge avand in vedere ca filtrul este bagat in cutia de la baterie.

Nu sunt nici gica contra, nici vehement, doar mi-am expirmat parerea asupra acestui artificiu. Ramane de vazut la dyno ce o sa iasa ca eu oricum aberez cand zic ceva.

De studiat : http://wahiduddin.net/calc/calc_hp_dp.htm

//Dany out.
~ Think MINI! ~ :D
Imagine
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Daniel din cate stiu eu Radu cauta solutii sa scada temperatura intercoolerui... ;)
Imagine
Scrie răspuns