Nu stiam treaba cu turbina, multumesc frumos. Sper totusi sa nu am probleme prea mari.adrian scrie:Turbina se termina foarte usor daca dupa o goana zdravana pe autostrada iti vine ideea gresita sa bei un Cola la Benzinarie ,opresti imediat motorul si bei o Cola.Cand te-ai oprit turbo era la "rosu",si toata temperatura aia mare s-a transferat in apropiere, respectiv etanseri, lagare ,etc. de la turbina,care se coc efectiv.De trei ori Cola si turbina este gata.Sfat-dupa o goana , nu opri motorul imediat, lasa-l sa mai mearga 1 minut sau 2 in relanti,turbina ajunge la o temperatura mica si motorul poate fi oprit in siguranta.
Chestia aia cu ADAC este discutabila,eu folosesc ADAC numai la Winter Reifen Test(anvelope de iarna-test), unde sunt imbatabili.
consum ulei R 56
Re: consum ulei R 56
Oreste
If it works don't fix it
If it works don't fix it
Re: consum ulei R 56
Daca ai probleme cu turbina si esti din zona Brasovului iti pot recomanda o firma profi pentru reparat turbina la Brasov, eu am facut la ei cateva zeci de turbine,absolut fara repros, de obicei te duci cu turbina defecta la 10a.m. ,dai o runda prin magazine de max. 3 ore si este gata,costuri de la 600 la 900Ron , nu stiu cat este la R56,dar poti sa intrebi.Dupa reparatie turbina este ca noua, se schimba tot grupul rotor si etanserile.Nu fac reclama,am cu ei doar relatie de serviciu.
http://www.turbocenter.ro/
http://www.turbocenter.ro/
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: consum ulei R 56
Din pacate problema consumului de ulei a revenit la mine. Dupa 11000km parcursi de la achizitionarea masinii(avea 65000km parcursi cand am cumparat-o) mi-a consumat masinuta 2 "plinuri" de ulei, aproximativ la 5000 km plinul. Azi am fost la Dormag, presupuneam k e din cauza turbinei, insa au dezmintit asta. Nu au gasit scurgeri de ulei, fum nu scotea deloc si mi-au zis ceva de genu "E DE LA EI ASA E MOTORUL". Nu stiu ce sa fac si la primul schimb de ulei am primit acelasi raspuns, in conditiile in care nu merg foarte sportiv cu masina nu inteleg de ce ar consuma asa ulei. Mi-au zis k lunar vin intre 40 si 50 MINI care consuma ulei.
SOLUTIA: sa cumpar ulei castorl 10W60 Motorsport, recomandat de BMW 130ron/l si sa ii adaug aditiv Metabond care costa 240RON/cutie (o cutie trebuie la un schimb de ulei).
In conditiile in care trebuie sa cumpar 6l de ulei + aditiv m-ar duce un schimb de ulei la 1000 RON.
Ce alte solutii as mai avea
Multam fain.
SOLUTIA: sa cumpar ulei castorl 10W60 Motorsport, recomandat de BMW 130ron/l si sa ii adaug aditiv Metabond care costa 240RON/cutie (o cutie trebuie la un schimb de ulei).
In conditiile in care trebuie sa cumpar 6l de ulei + aditiv m-ar duce un schimb de ulei la 1000 RON.
Ce alte solutii as mai avea



Multam fain.
Oreste
If it works don't fix it
If it works don't fix it
Re: consum ulei R 56
Ti-au facut test de compresie la Dormag?Daca nu este de la turbina , nu poate fi decat de la simeringurile de la supape(in caz ca compresia este perfecta si turbina este perfecta).Aia cu -vin lunar multe Mini cu consum de ulei este vrajeala,neamtul nu face un motor prost care sa consume ulei de nou.Consumul tau este prea mare si are o cauza fizica clara,o uzura.Pe epurator ce au gasit,sunt gaze, picaturi de ulei,este ceva presiune in baia de ulei cauzata de uzura la segmenti?Chestia cu aditivii -este numai parerea mea-poti sa o uiti, sunt frectii la picior de lemn, orice ulei din gama premium este maxim aditivat,unii aditivi folositi in exces acumuleaza un fel de marmelada in baia de ulei care infunda sorbul pompei de ulei, am vazut asta la un FIAT, motor distrus definitiv dupa 2 ani de aditiv in ulei.Mergi la un service nu neaparat BMW,unde ai o recomandare buna la un motorist,(Sunt curios cate motoare au reparat pana acum service-urile BMW-probabil le numeri pe degete).
BAFTA!!!!
BAFTA!!!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: consum ulei R 56
toate S-urile consuma ulei de noi... cam toti de pe forum pe care ii stiu cu S completeaza cu ulei aproape saptamanal (daca merg zilnic cu masina) 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: consum ulei R 56
Adrian verificarea a fost facuta foarte amanuntit.
Au ridicat masina pe elevator s-a uitat cu o lanterna sa vada ce scurgeri are, cat am baut o cafea s-au uitat un pic la motor(maxim 5 min) dupa care au accelerat-o de cateva ori si au diagnosticat-o k noua
)
Puteti sa imi recomandati in Bucuresti un service care sa imi faca o analiza mai amanuntita?
Au ridicat masina pe elevator s-a uitat cu o lanterna sa vada ce scurgeri are, cat am baut o cafea s-au uitat un pic la motor(maxim 5 min) dupa care au accelerat-o de cateva ori si au diagnosticat-o k noua

Puteti sa imi recomandati in Bucuresti un service care sa imi faca o analiza mai amanuntita?
Oreste
If it works don't fix it
If it works don't fix it
Re: consum ulei R 56
"toate S-urile consuma ulei de noi."
primul proprietar mi-a spus sa completez mereu cu ulei
primul proprietar mi-a spus sa completez mereu cu ulei
Re: consum ulei R 56
oreste scrie:Adrian verificarea a fost facuta foarte amanuntit.
Au ridicat masina pe elevator s-a uitat cu o lanterna sa vada ce scurgeri are, cat am baut o cafea s-au uitat un pic la motor(maxim 5 min) dupa care au accelerat-o de cateva ori si au diagnosticat-o k noua)
Puteti sa imi recomandati in Bucuresti un service care sa imi faca o analiza mai amanuntita?
Ma scuzi, sunt Toma Necredinciosul, o verificare si diagnoza exacta a consumului de ulei poate dura fara probleme 2 ore, numai testul de compresie dureaza cam 30 de minute,sunt sigur ca nu au destula experienta sau sunt de o comoditate tipica mecanicului de la service care crede ca este foarte bun si prost platit, de obicei seful lui nu are habar si inghite tot ce-i spune baiatul de la elevator.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: consum ulei R 56
Adrian mai ai multe de invatat pana sa poti sa lucrezi intr-un service adevarat.
Pai 2 ore la o masina, iti dai seama cat timp pierzi?
Ar da faliment cu unu ca tine
)
Pai 2 ore la o masina, iti dai seama cat timp pierzi?
Ar da faliment cu unu ca tine

Oreste
If it works don't fix it
If it works don't fix it
- ToyCooper82
- Moderator
- Mesaje: 1741
- Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Re: consum ulei R 56
te contrazic Oreste: mecanicul e ca si doctorul daca te face bine in 5 minute...vei revenii mai des la el! pare logic?oreste scrie:Adrian mai ai multe de invatat pana sa poti sa lucrezi intr-un service adevarat.
Pai 2 ore la o masina, iti dai seama cat timp pierzi?
Ar da faliment cu unu ca tine)
totusi nu toti stim mecanica si ne lasam dusi de mana lor!
MINI Cooper R50,
S exterior
S exterior