
una inainte si una dupa catalizator.
Vantul batea cu 120km/h,in masina erau 4 persoane cu bagaje,mergea si clima,geamurile deschise la maxim si pe plafon doua biciclete .boddo scrie:Contra vantului pe Timisoara-Arad highway)
cooper chiar merge cu 200adrian scrie:Vantul batea cu 120km/h,in masina erau 4 persoane cu bagaje,mergea si clima,geamurile deschise la maxim si pe plafon doua biciclete .boddo scrie:Contra vantului pe Timisoara-Arad highway)
Boddo, nu merge asa ceva la noi, e suspendata pe cric ,se vede o umbra de perete in geamul de la vitezometru.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Parerea mea este ca eliminarea doar a sondei este total gresita,castigul de putere este doar aparent, de fapt calculatorul comanda un amestec mai bogat in benzina,motorul nu mai este in parametrii si consumul creste mult.Sonda trebuia pastrata dar pe langa alte modificari trebuie modificat AFR(air fuel mix.)asta numai in soft.Deci de fapt trebuie sa-i spui sondei(din soft) ca vrei altceva decat 1/14,7(o parte benzina si 14,7 parti aer in amestec).razvi_dinu scrie:si cum e cu fake lambda?sau las sa mi se aprinda becu in bord si gata?
ajunge greu de la 190 la 200... dar totusi intr-un timp rezonabil, nu ma plictisescio's scrie:e adevarat ca ajunge destul de greu, dar ajunge