
AUDI A6 ex A4 - Big brother
Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
si cu siguranta dupa un timp o sa te (re)cunoasca toti 

"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
Deci azi mi-am schimbat total parerea despre japoneze si in special despre TOYOTA...SUNT MASINI! Hai sa va povestesc:m-am hotarat de dimineata sa-i schimb uleiul, filtrele si bujiile.Zis si facut;ma duc sa iau piesele, bujii NGK, ulei(trebuie sa ma uit la marca, ceva facut in Japonia, recomandat pt. LEXUS), filtre(aici e o alta poveste separata cu filtrul de benzina).Merg la service si incepem operatiunea.
Prima constatare: din 4 litri de ulei cat intra in motor, eu mai aveam doar 1 litru si ceva
, bujiile erau praf, filtrul de benzina neschimbat niciodata, zic eu din cauza ca e greu accesibil, se afla in rezervor si trebuie demontate banchetele si mocheta pentru a ajunge la el si era ruginit si plin de noroi...si totusi masina mergea relativ bine in conditiile de mai sus....expresia mecanicului: "asta e masina frate"
Si sa revin la povestea filtrului de benzina...la magazinul de unde am luat piesele mi-au dat filtrul de benzina dupa seria din talon, dar stupoare: nu se potrivea.Ce facem?...aaa, pai luam altul..."nu avem, decat pe comanda"...la naiba, masina era demontata.Stati asa zic ca sun la TOYOTA...sun eu la TOYOTA si o voce calda imi spune ca la piese nu raspunde colegul, dar sa las un numar de telefon ca ma suna el imediat.Intrucat mi se lungisera urechile de atata asteptat, zic: hai ba ca ma duc eu pana acolo si vad ce fac.Ma duc la reprezentanta si merg si eu frumos la departamentul de piese...acolo un tiriplici, vai de mama lui ma intreba ce doresc,...pai...niste piese pt. masina asta si ii dau talonul.In secunda urmatoare unul ii aduce un telefon si ii zice: "vorbeste"...si omul a vorbit...vreo 10 minute, de mi-au venit toate spumele pe mine.Dupa ce inchide telefonul se uita la mine si zice: pai pentru masina asta nu avem piese decat pe comanda. FRATILOR...am luat foc: i-am smuls efectiv talonul din mana si l-am facut cum mi-a venit la gura: $%^@!!$$!%$
.
Am plecat plin de spume...dar cand ajung in parcare, ma suna cel care trebuia sa ma sune in urma cu vreo ora: "buna ziua, de la TOYOTA"...Da, zic eu nu mai e nevoie, am rezolvat.Pai cum? Am fost la dvs. si nu am gasit ce ma interesa. Pai ce va interesa? un filtru de benzina. Pai dati-mi seria masinii si vedem. Nene, spun eu in gandul meu, asta face misto de mine? Ii dau seria si zice foarte calm: avem unul pe stoc, puteti veni sa-l luati.
Hai ca e tare asta, uite care e treaba zic, il iau dar un handicapat de la voi de la tejghea a zis ca doar pe comanda imi poate aduce piesa, asa ca eu nu ma mai intorc acolo dupa ce i-am luat lu' ala familionul in p...ix si trimit pe altcineva
M-am intors la service si am rugat un baiat sa se duca sa il ia(cica a ajuns tot la pacaliciul ala care se uita la el in toate felurile, casiera era la tigara) in fine...am rezolvat pana la urma, dar Reprezentanta si oamenii de acolo nu se ridica la nivelul masinilor pe care le comercializeaza.
Dupa ce am schimbat totul, pot sa spun ca motorul toarce mult mai rotund si are mai multa vana in el si nu e "placebo".
Cat am stat pe acolo in asteptare, m-am jucat iar la proiectoare si am rezolvat cu pozitia dorita de Cristi...rezultatul, mai jos
Prima constatare: din 4 litri de ulei cat intra in motor, eu mai aveam doar 1 litru si ceva


Si sa revin la povestea filtrului de benzina...la magazinul de unde am luat piesele mi-au dat filtrul de benzina dupa seria din talon, dar stupoare: nu se potrivea.Ce facem?...aaa, pai luam altul..."nu avem, decat pe comanda"...la naiba, masina era demontata.Stati asa zic ca sun la TOYOTA...sun eu la TOYOTA si o voce calda imi spune ca la piese nu raspunde colegul, dar sa las un numar de telefon ca ma suna el imediat.Intrucat mi se lungisera urechile de atata asteptat, zic: hai ba ca ma duc eu pana acolo si vad ce fac.Ma duc la reprezentanta si merg si eu frumos la departamentul de piese...acolo un tiriplici, vai de mama lui ma intreba ce doresc,...pai...niste piese pt. masina asta si ii dau talonul.In secunda urmatoare unul ii aduce un telefon si ii zice: "vorbeste"...si omul a vorbit...vreo 10 minute, de mi-au venit toate spumele pe mine.Dupa ce inchide telefonul se uita la mine si zice: pai pentru masina asta nu avem piese decat pe comanda. FRATILOR...am luat foc: i-am smuls efectiv talonul din mana si l-am facut cum mi-a venit la gura: $%^@!!$$!%$

Am plecat plin de spume...dar cand ajung in parcare, ma suna cel care trebuia sa ma sune in urma cu vreo ora: "buna ziua, de la TOYOTA"...Da, zic eu nu mai e nevoie, am rezolvat.Pai cum? Am fost la dvs. si nu am gasit ce ma interesa. Pai ce va interesa? un filtru de benzina. Pai dati-mi seria masinii si vedem. Nene, spun eu in gandul meu, asta face misto de mine? Ii dau seria si zice foarte calm: avem unul pe stoc, puteti veni sa-l luati.

Hai ca e tare asta, uite care e treaba zic, il iau dar un handicapat de la voi de la tejghea a zis ca doar pe comanda imi poate aduce piesa, asa ca eu nu ma mai intorc acolo dupa ce i-am luat lu' ala familionul in p...ix si trimit pe altcineva

M-am intors la service si am rugat un baiat sa se duca sa il ia(cica a ajuns tot la pacaliciul ala care se uita la el in toate felurile, casiera era la tigara) in fine...am rezolvat pana la urma, dar Reprezentanta si oamenii de acolo nu se ridica la nivelul masinilor pe care le comercializeaza.
Dupa ce am schimbat totul, pot sa spun ca motorul toarce mult mai rotund si are mai multa vana in el si nu e "placebo".

Cat am stat pe acolo in asteptare, m-am jucat iar la proiectoare si am rezolvat cu pozitia dorita de Cristi...rezultatul, mai jos

2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
pff.. se vede si numarul 
PS : si pt care motiv ai ajuns la concluzia ca masinile japonexe sunt... MASINI?
PS2: chiar sunt fiabile, dar foaaarrteeee scumpe la intretinere

PS : si pt care motiv ai ajuns la concluzia ca masinile japonexe sunt... MASINI?

PS2: chiar sunt fiabile, dar foaaarrteeee scumpe la intretinere

"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
Scumpe? vrei sa vorbim de scorurile pe care le-am platit la MINI?
...nicidecum scump, cel putin la modelul meu.Uleiul si filtrele au fost 400 de lei iar bujiile 52 de lei.Total piese si manopera(si la schimbarea filtrului de benzina chiar e ceva de munca) : 500 de lei...asadar?
Am spus-o, mergea bine-merci, aproape fara ulei, bujii muci si filtru de benzina cu noroi in el
Fratele meu io's, nu fac afirmatii aiurea
...si chiar nu vreau sa povestesc iar pataniile cu MINI 
PS:...se vede si numarul...am scapat


Am spus-o, mergea bine-merci, aproape fara ulei, bujii muci si filtru de benzina cu noroi in el

Fratele meu io's, nu fac afirmatii aiurea


PS:...se vede si numarul...am scapat

2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
alta viata cu proiectoarele asa! ti-as cere o bere pt sfaturi, dar ai sa-mi dai o lada oricum, asa ca nu mai conteaza 
am mers si eu cu nissan multa vreme, masini impecabile dpdv tehnic, nu m-a lasat niciodata nimic, mergeai in service doar la revizii. dar care mai e farmecul vietii?!
si apropo de ulei, aceeasi chestie si la nissan.
prima oara am avut parte de un sunny hatchback diesel, 2.0L fara turbo, vreo 70cp, urca posada in treapta a 5-a.
apoi almera 1.8 benzina, 115cp ... fugea si consuma pe masura, cred ca face muci un Cooper (115cp). dar ca si stabilitate n-are nici o treaba cu MINI.
si nu in ultimul rand patrol gr din 91, 2.8TD, 115cp = TANC. a scos din camp un tractor care ara si se intepenise.

am mers si eu cu nissan multa vreme, masini impecabile dpdv tehnic, nu m-a lasat niciodata nimic, mergeai in service doar la revizii. dar care mai e farmecul vietii?!

si apropo de ulei, aceeasi chestie si la nissan.
prima oara am avut parte de un sunny hatchback diesel, 2.0L fara turbo, vreo 70cp, urca posada in treapta a 5-a.
apoi almera 1.8 benzina, 115cp ... fugea si consuma pe masura, cred ca face muci un Cooper (115cp). dar ca si stabilitate n-are nici o treaba cu MINI.
si nu in ultimul rand patrol gr din 91, 2.8TD, 115cp = TANC. a scos din camp un tractor care ara si se intepenise.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
Da Cristi, e alta viata, berea o dau oricum, numai ca tu te dai lovit
Cu japonezele nu am avut experiente, numai cu nemtoaice si frantuzoaice.Stiam de fiabilitatea japonezelor, dar de data asta m-am convins ca nu sunt legende.Imi pare rau ca nu am fotografiat filtrul de benzina si bujiile.Cum naiba mai mergea masina nu stiu...singurele simptome erau la relantiu, avea ceva fluctuatii de turatie si cand schimbai din a 1-a in a 2-a o mica intrerupere.Iar uleiul...se aprindea becul cand puneam o frana mai brusca si atat...de fapt, asta m-a determinat sa ii schimb uleiul.Am scos joja si nu am vazut nimic pe ea, era curata si uscata, dar nu m-am speriat prea tare...abia cand am vazut cat ulei a curs din motor mi-am facut cruce
Acum au disparut simptomele de mai sus, motorul toarce rotund si nu mai da in nas la schimbarea vitezei
PS: apropo de ce ziceai tu Cristi, care ar mai fii farmecul vietii?....exact, care ar mai fi fost farmecul daca toti banii pe care i-am dat pe masini ii bagam de exemplu in A6?...nu mai era nici un farmec iti spun eu

Cu japonezele nu am avut experiente, numai cu nemtoaice si frantuzoaice.Stiam de fiabilitatea japonezelor, dar de data asta m-am convins ca nu sunt legende.Imi pare rau ca nu am fotografiat filtrul de benzina si bujiile.Cum naiba mai mergea masina nu stiu...singurele simptome erau la relantiu, avea ceva fluctuatii de turatie si cand schimbai din a 1-a in a 2-a o mica intrerupere.Iar uleiul...se aprindea becul cand puneam o frana mai brusca si atat...de fapt, asta m-a determinat sa ii schimb uleiul.Am scos joja si nu am vazut nimic pe ea, era curata si uscata, dar nu m-am speriat prea tare...abia cand am vazut cat ulei a curs din motor mi-am facut cruce

Acum au disparut simptomele de mai sus, motorul toarce rotund si nu mai da in nas la schimbarea vitezei

PS: apropo de ce ziceai tu Cristi, care ar mai fii farmecul vietii?....exact, care ar mai fi fost farmecul daca toti banii pe care i-am dat pe masini ii bagam de exemplu in A6?...nu mai era nici un farmec iti spun eu

2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
Deci Razvane sa recapitulam:
Ai venit de la Zalau parca si mergea perfect,o minune-acum auzim ca intreruoea putin la relanti si dadea in nas la schimbare viteza.
Fiabilitate japoneza maxima -acum citim ca nu prea mai era ulei in baie,daca nu face pete sub motor ar fi ceva consum de ulei, daca se aprindea becul la ulei lipseau pe putin 2 litri din cei 3,7 litri din motor.
Pai ce sa zic de Mini al meu la care am schimbat bujiile dupa 115.000km,si ulei nu vede gram de completat si eu fac schimbul la 30.000km.
Cat despre costuri intretinere, unele preturile sunt mai mari decat la Mini cu exact raportul de greutate intre cele 2 masini.
Ex. Disc frana Rav4 prod. ATE-311Ron/bc.
Disc frana Mini R50,prod ATE-182Ron.bc.
Altele sunt cam aceleasi, gen placute frana, rulmenti roata fata, bucse suspensie.
Pompa de apa la jumate pret fata de Mini.
Uzura la anvelope daca ai pe 16" cu 40% mai mare decat la Mini.
Ce sa zic de japoneze,au si bune , au si rele.Avem un Qashqai Diesel de 150CP la firma,motorul si cutia super, consuma cat cuprinde,pe la roti si suspensii este tragedie,piesele vin in minim 7-10 zile,plasticarie de Renault slabuta(volanul a facut vitiligo si pemfigus) valoare de revanzare proasta.
Ai venit de la Zalau parca si mergea perfect,o minune-acum auzim ca intreruoea putin la relanti si dadea in nas la schimbare viteza.
Fiabilitate japoneza maxima -acum citim ca nu prea mai era ulei in baie,daca nu face pete sub motor ar fi ceva consum de ulei, daca se aprindea becul la ulei lipseau pe putin 2 litri din cei 3,7 litri din motor.
Pai ce sa zic de Mini al meu la care am schimbat bujiile dupa 115.000km,si ulei nu vede gram de completat si eu fac schimbul la 30.000km.
Cat despre costuri intretinere, unele preturile sunt mai mari decat la Mini cu exact raportul de greutate intre cele 2 masini.
Ex. Disc frana Rav4 prod. ATE-311Ron/bc.
Disc frana Mini R50,prod ATE-182Ron.bc.
Altele sunt cam aceleasi, gen placute frana, rulmenti roata fata, bucse suspensie.
Pompa de apa la jumate pret fata de Mini.
Uzura la anvelope daca ai pe 16" cu 40% mai mare decat la Mini.
Ce sa zic de japoneze,au si bune , au si rele.Avem un Qashqai Diesel de 150CP la firma,motorul si cutia super, consuma cat cuprinde,pe la roti si suspensii este tragedie,piesele vin in minim 7-10 zile,plasticarie de Renault slabuta(volanul a facut vitiligo si pemfigus) valoare de revanzare proasta.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
Cristi am senzatia ca tradezi.Daca e ceva macar sa stim si noi.cristi o'RAL scrie:alta viata cu proiectoarele asa! ti-as cere o bere pt sfaturi, dar ai sa-mi dai o lada oricum, asa ca nu mai conteaza
am mers si eu cu nissan multa vreme, masini impecabile dpdv tehnic, nu m-a lasat niciodata nimic, mergeai in service doar la revizii. dar care mai e farmecul vietii?!![]()
si apropo de ulei, aceeasi chestie si la nissan.
prima oara am avut parte de un sunny hatchback diesel, 2.0L fara turbo, vreo 70cp, urca posada in treapta a 5-a.
apoi almera 1.8 benzina, 115cp ... fugea si consuma pe masura, cred ca face muci un Cooper (115cp). dar ca si stabilitate n-are nici o treaba cu MINI.
si nu in ultimul rand patrol gr din 91, 2.8TD, 115cp = TANC. a scos din camp un tractor care ara si se intepenise.



Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
Adrian...daca nu aveam MINI intelegeam, dar asa...sa nu intelegi gresit, MINI mi-a placut maxim, dar m-a dezamagit total
.
Da, masina mergea foarte bine,(micile probleme descrise mai sus....nici nu le-am dat atentie)acum merge si mai bine.Cu uleiul este inca o enigma, de pierdut nu pierde, de consumat, nu scoate pic de fum, de nici o culoare...vedem cum se comporta.
Qashqai nu e Nissan, e Renault, iar de frantuzoaice sunt satul.
Nu incerca sa ma combati, chiar cu argumente obiective, nu tine...sorry
Dar putem dezbate in continuare, nu ma deranjeaza..
.

Da, masina mergea foarte bine,(micile probleme descrise mai sus....nici nu le-am dat atentie)acum merge si mai bine.Cu uleiul este inca o enigma, de pierdut nu pierde, de consumat, nu scoate pic de fum, de nici o culoare...vedem cum se comporta.
Qashqai nu e Nissan, e Renault, iar de frantuzoaice sunt satul.
Nu incerca sa ma combati, chiar cu argumente obiective, nu tine...sorry

Dar putem dezbate in continuare, nu ma deranjeaza..

2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: AUDI A6 ex A4 - Big brother
Razvan, totul este in gluma si sa stii ca sincer eu apreciez Toyota, toate modelele in afara de Corolla care este urata si prost facuta.
Legat de consumul de ulei ,am aceeasi problema la Opelul Corsa al fetei mele,am mai intalnit problema de multe ori, in 90% din cazuri trebuie schimbate simeringurile de la supape,de obicei patrunde ulei intre tija supapei si ghidul acesteia daca simeringul este imbatranit.La tine se mai adauga si ceva pe la Turbo probabil.Problema este ca necesita ceva manopera, piesele nu saunt scumpe , dar trebuie sa cumperi si garnitura de chiulasa.Fenomenul este frecvent la benzinare mai ales daca mergi mai turat.
S-o conduci fericit si fara incidenta.De fapt vad ca totusi esti un fan Mini 100%.(Nu cumva cand stai in RAV, ti se pare ca esti in Countryman????)
Legat de consumul de ulei ,am aceeasi problema la Opelul Corsa al fetei mele,am mai intalnit problema de multe ori, in 90% din cazuri trebuie schimbate simeringurile de la supape,de obicei patrunde ulei intre tija supapei si ghidul acesteia daca simeringul este imbatranit.La tine se mai adauga si ceva pe la Turbo probabil.Problema este ca necesita ceva manopera, piesele nu saunt scumpe , dar trebuie sa cumperi si garnitura de chiulasa.Fenomenul este frecvent la benzinare mai ales daca mergi mai turat.
S-o conduci fericit si fara incidenta.De fapt vad ca totusi esti un fan Mini 100%.(Nu cumva cand stai in RAV, ti se pare ca esti in Countryman????)
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power