A G 4 O R A L
Re: A G 4 O R A L
Cristi, pe mine "m-a facut "unul aseara cu un Logan ,veneam de la Sibiu spre Medias si ningea de rupea. A trecut pe langa mine ,eram cu Octavia,dupa ce m-a depasit m-am prins de smecherie,la Logan nu ai ESP, si la mine lucra tot timpul si imi taia gazul.Dupa ce l-am decuplat, l-am ajuns pe smecherica, dar avea cauciucurile mai inguste ca mine si taia mai bine zapada, trebuia sa merg la limita ca sa-l depasesc.Si nu cred ca avea Continental WinterContact ca mine.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: A G 4 O R A L
ce chestie... nici la MINI n-am ESP/ASC/DSC/ABS/ETC 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: A G 4 O R A L
ba ai vreo 2 din alea
si ala cu seria 7 poate nu era xdrive
nu toate sunt xdrive sa stii
Luce



si ala cu seria 7 poate nu era xdrive


Luce
Re: A G 4 O R A L
Luce te rog sa nu-i mai aduci aminte lui Cristi de aia care i-au stricat calculatorul de la DSC.Luce scrie:ba ai vreo 2 din alea![]()
![]()
![]()
si ala cu seria 7 poate nu era xdrivenu toate sunt xdrive sa stii
![]()
Luce
Cristi merge de ceva vreme fara ABS si DSC.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: A G 4 O R A L
a... asta explica toate becurile din bord aprinse




- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: A G 4 O R A L
bai luce si te mai miri de ce ramai cu cutia de viteze in brate, tu nu stii nici de ce se aprind becurile! credeai ca le-am aprins special pt tine cand te-ai urcat in masina?! sau credeai ca sunt alea de centura si spatarul scaunului pentru ca ne pregateam de decolare? 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: A G 4 O R A L
Luce, nu vrei frate sa-ti inchiriez KA-ul?...si asa sta de pomana in parcare, pot sa i mai iau 2 randuri de numere rosii 

2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: A G 4 O R A L
Mai bine mie Razvane, astazi am reusit performanta sa gripez motorul la Skoda.Am pornit dimineata, erau -14gr.si dupa 20m de mers calculatorul mi-a aratat cana de ulei in rosu ,dupa care s-a stins.Am mai mers cateva sute de metri si iar cana rosie,iar s-a stins,dupa 1 km am auzit bataie la motor.Am oprit, remorcare la garaj.Capacul filtrului de ulei era aruncat -smuls din filet-probabil ca s-a blocat supapa de suprapresiune din pompa de ulei-.Baia jos, cuzineti gripati la 2 biele,manetoanele gripate, cuzinetii s-au rotit in biele,dauna masiva.Costuri piese estimativ 5000Ron.Deja am cumparat un motor de pe un Passat accidentat din Anglia cu 130.000km la bord,pret 3450 Ron tot motorul dezechipat(fara agregate , fara turbo).Astazi demontare motor gripat, luni montaj motor de schimb,marti la treaba cu Skoda. Cu ocazia asta schimb ambreiajul si volanta,solutia originala este DMF(DUAL MASS FLYWhEEL) cu SMF(SINGLE MASS FLYWHEEL),mult mai fiabil si recomandat la mine pentru ca fac si upgrade la turbosuflanta(pun una de SEAT mai potenta), sa ajung la 165 CP(original 105CP, resoftat 140CP,upgrade turbo +soft165CP).razvan333 scrie:Luce, nu vrei frate sa-ti inchiriez KA-ul?...si asa sta de pomana in parcare, pot sa i mai iau 2 randuri de numere rosii
La pornire :
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: A G 4 O R A L
Pai faceti o lista atunci pt KA
....da de ce naiba s a gripat?

2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: A G 4 O R A L
Pai n-ai citit?s-a blocat supapa de suprapresiune din pompa de ulei,a aruncat capacul filtrului de ulei,si mi-a aruncat tot uleiul afara.Cand se blocheaza supapa ,pompa face la rece in relanti peste 30 bar.Am demontat pompa de ulei,diagnostic confirmat.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power