Turometrul mort mini cooper r53
Re: Turometrul mort mini cooper r53
poate gasesc solutie aici , i-am intrebat si pe americani
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ssues.html
in cazul in care aveti nevoie pe viitor cu toate ca nu va doresc asta
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ssues.html
in cazul in care aveti nevoie pe viitor cu toate ca nu va doresc asta
Re: Turometrul mort mini cooper r53
cred ca o pun loa vanzare pe piese , m-am saturat de ea, am avut o saptamana trecuta de rahat din cauza asta si vad ca nimeni nu i da de cap.
Deja am fost la 4 seervice-uri si nici unul din ele nu a reusit sa vada ce are...
1 la modulul body nu e nici urma de apa
2 calculatorul de insturmente din vitezometru nu este de vina pt ca am cumparat altul
3 turmometrul este ok
etc etc...pur si simplu nu i dau de cap poate cineva are un raspuns care sa ma ajute cu ceva!
Strig catre ajutor
Daca nu rezolv ma apuc de desfacut la ea si o vand pe piese
bani si stres
Din toate masinile pe care le-am avut(e46 e60 e91 e92) asta e cea mai prapadita dar mi-a facut celemai mari probleme !
Deja am fost la 4 seervice-uri si nici unul din ele nu a reusit sa vada ce are...
1 la modulul body nu e nici urma de apa
2 calculatorul de insturmente din vitezometru nu este de vina pt ca am cumparat altul
3 turmometrul este ok
etc etc...pur si simplu nu i dau de cap poate cineva are un raspuns care sa ma ajute cu ceva!
Strig catre ajutor
Daca nu rezolv ma apuc de desfacut la ea si o vand pe piese


Din toate masinile pe care le-am avut(e46 e60 e91 e92) asta e cea mai prapadita dar mi-a facut celemai mari probleme !
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Turometrul mort mini cooper r53
parca acu 2-3 zile ziceai ca n-o vinzi pe asta orice ar fi 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Turometrul mort mini cooper r53
da ma imi place da cred ca maine o dau degeaba cu totu:))cristi o'RAL scrie:parca acu 2-3 zile ziceai ca n-o vinzi pe asta orice ar fi



m-a disperat problema asta si eu care credeam ca e ceva minor...nici nu ma gandeam
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Turometrul mort mini cooper r53
sa-mi zici prin ce zona esti maine cand iti vine gandul asta 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: Turometrul mort mini cooper r53
cred ca daca aveai nervii pe care ii aveam eu azi cand am venit de la service ziceai ca o abandonezi



Re: Turometrul mort mini cooper r53
service-ul minune e pe la iesirea pe autostrada spre cta, il recomand

aSta legat de intrebarea lui Cristi



aSta legat de intrebarea lui Cristi
Re: Turometrul mort mini cooper r53
surprinzator au rezolvat problema au zis ca nuste cabluri de la obc erau busite si a trebuit sa rescrie modulul body!
am descoperit si un suport de motor mort asa ca mai ramane o seara la ei
Dar am o mare nelamurire... mi-au zis ca uleiul din compresor nu se schimba ca isi ia el de la motor
oare asa o fi?
Eu am citit destpre Eaton si am vazut ca au doua rezervoare de ulei pe modelul asta si ca exista un sirub chiar pe fata cu fulia care se desface si pe acolo s-ar face schimbul!
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... il+Service
Stie cineva de ulei de compresor ceva?
am descoperit si un suport de motor mort asa ca mai ramane o seara la ei
Dar am o mare nelamurire... mi-au zis ca uleiul din compresor nu se schimba ca isi ia el de la motor

Eu am citit destpre Eaton si am vazut ca au doua rezervoare de ulei pe modelul asta si ca exista un sirub chiar pe fata cu fulia care se desface si pe acolo s-ar face schimbul!
https://wiki.bentleypublishers.com/disp ... il+Service
Stie cineva de ulei de compresor ceva?
Re: Turometrul mort mini cooper r53
Aici un topic mai vechi:
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... +compresor
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... +compresor
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Turometrul mort mini cooper r53
trebuit sa rescrie modulul body!
Romante de MALINEANU, ce sa rescrie, daca puneau diagnoza pe el si-l vedeau ca modul,astea ca sa se dea importanti,daca cablurile sunt busite, modulul se poate arde, in nici un caz nu-si pierde softul.
Dar am o mare nelamurire... mi-au zis ca uleiul din compresor nu se schimba ca isi ia el de la motor
oare asa o fi?
Alta romanta de Malineanu si George Grigoriu,are ulei in el asa cum zici tu foarte bine.
Uite ce zice neamtul ca a patit-pe scurt -a ramas fara ulei in compresor,dauna zdravana, in interior este un reductor cu 2 roti dintate care au nevoie de ulei.
. Ursache für den defekten Kompressor ist Ölverlust auf der Wasserpumpenseite. Hier befindet sich ein kleines Getriebe, welches die Drehzahl des Kompressors auf die erforderliche Drehzahl der Wasserpumpe anpasst. Diese Zahnräder haben ohne Öl nicht lange gehalten. Siehe Foto.
Grosos, fa-te util si baga o traducere
Romante de MALINEANU, ce sa rescrie, daca puneau diagnoza pe el si-l vedeau ca modul,astea ca sa se dea importanti,daca cablurile sunt busite, modulul se poate arde, in nici un caz nu-si pierde softul.
Dar am o mare nelamurire... mi-au zis ca uleiul din compresor nu se schimba ca isi ia el de la motor

Alta romanta de Malineanu si George Grigoriu,are ulei in el asa cum zici tu foarte bine.
Uite ce zice neamtul ca a patit-pe scurt -a ramas fara ulei in compresor,dauna zdravana, in interior este un reductor cu 2 roti dintate care au nevoie de ulei.
. Ursache für den defekten Kompressor ist Ölverlust auf der Wasserpumpenseite. Hier befindet sich ein kleines Getriebe, welches die Drehzahl des Kompressors auf die erforderliche Drehzahl der Wasserpumpe anpasst. Diese Zahnräder haben ohne Öl nicht lange gehalten. Siehe Foto.
Grosos, fa-te util si baga o traducere
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power