MINI COOPER BRG

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de adrian »

soferman scrie:Eu pana am descoperit prima data ca nu mai aveam lichid de racire, sincer nu stiu cat se mersese cu masina inainte cu rezervorul de lichid de racire gol. Ideea este ca la mine problema a fost de la Engine Coolant Thermostat Housing exista o fisura in zona unde era garnitura. am inteles ca mai erau scurgeri foarte mici undeva in zona inferioara a radiatorului, la un furtun (sau asa ceva).
Cert este ca ma bucur ca s-a rezolvat problema.
M-ai incuiat cu Engine coolant thermostat housing,credeam ca era vorba de carcasa termostatului,dar m-am inselat.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
soferman
Viteza 4
Mesaje: 316
Membru din: Mie Iun 29, 2011 1:07 pm
Localitate: Bucuresti

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de soferman »

:) eu am cautat piesa schimbata pe net deoarece nu stiam cum se numeste si cand am gasit-o am luat titlul de acolo si l-am trecut aici, asta pentru cine vrea sa caute pe net sa vada cum arata piesa.
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
Avatar utilizator
soferman
Viteza 4
Mesaje: 316
Membru din: Mie Iun 29, 2011 1:07 pm
Localitate: Bucuresti

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de soferman »

Azi de dimineata la 4:30 am pornit spre Grecia cu broasca si cu un card de alte 5 masini. Sincer aveam mari emotii deoarece nu am mai plecat la un drum atat de lung cu ea si nu stiam cum se va comporta sau cat de obositoare va fi, pot sa spun ca sunt destul de multumit.
Am facut plinul in Bucuresti (53 litri) si am mai alimentat inca 5,8 litri la iesirea din tara. Mi-au ajuns pana in Salonic si mai am o autonomie de aprox 65 Km, in total aproximativ 800 Km in conditiile in care Bulgaria a fost tranzitata cu viteze de peste 150 Km/h, doar la iesirea spre Grecia au fost cativa km in care s-a mers cu 90 - 120 Km/h.
Pe o portiune scurt am ajuns chiar la 190Km/h, dar consoarta se tinea de toate manerele si tot repeta sa o las mai moale, asa ca .... acesta este topul vitezei cu broasca.
Masina s-a comportat exemplar mai putin la un singur capitol, aerul conditionat nu-mi mai functioneaza. Dau pe rece si parca baga mai cald decat daca las pe ventilatie, ce credeti ca poate fi?
M-am uitat sa vad daca este ceva deconectat?rupt si nu am observat nimic. Din pacate nu stiu de cand nu am mai utilizat AC-ul, dimineata l-am utilizat ca se aburisa geamurile, si-a facut treaba si apoi am lasat ventilatia deoarece afata era racoare, cand temperatura exterioara a trecut de 22C am apelat la AC si am observat ca nu baga aer rece, prin urmare am mers o parte din drum cu un geam intredeschis.
Aveti idee pe unde ar putea fi buba?
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de Sharpe »

in prima faza filtrul de polen ...care ar trebui schimbat anual....
licidul de racire are termen de valabilitate 2 ani....daca e cel original tine mai mult
.......ghost...
Avatar utilizator
razvan333
Veteran
Mesaje: 1837
Membru din: Dum Sep 19, 2010 9:05 am
Localitate: Bucuresti

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de razvan333 »

Compresorul porneste?...verifica si sigurantele...bafta pe drum :D
2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de adrian »

Dintr-o lunga exper. cu clima la turisme,majoritatea pierd freonul,dincauza radiatorului de clima care ia toata sarea pe timp de iarna si se gaureste.Daca nu ai freon ,compresorul nu primeste curent,pentru ca exista un senzor de presiune pe instalatie.proba cea mai simpla este sa cauti cele 2 supape montate pe conductele de aluminiu care pleaca din compresor,sa desfaci dopul infiletat de plastic si sa apesi in interior pe ventil(seamana cu cel de la roata.Daca ies gaze cu putere si ceva lichid,atunci probabil este un defect electric(foarte rar)daca doar fasaie sau nu iese nimic s-a dus freonul,cel mai sigur trebuie schimbat radiatorul de clima.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
soferman
Viteza 4
Mesaje: 316
Membru din: Mie Iun 29, 2011 1:07 pm
Localitate: Bucuresti

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de soferman »

Salutare,

Am buchisit de dimineata in speranta ca-i voi da de capat. Din pacate nu am scos-o la capat dar am constatat urmatoarele:
- cand pornesc AC-ul motorul creste in turatii, ca de obicei, din pacate nu raceste.
- am desfacut cele doua capacele, am apasat ventilul si in afara unui fasait scurt nu a iesit nimic, la cel de-al 2 ventil nici macar fas nu a facut.
In primavara masina a fost in service pentru a se schimba o componenta (am scris pe aici cum se numeste) deoarece pierdea lichid de racire. Pana atunci clima mergea foarte bine, fiind frig nu am avut de ce sa o mai incerc si deabia acum am constatat defectiunea.
Compresorul..... nu stiu care este ca sa-ti spun daca functioneaza, presupun ca da o data ce mototrul creste in turatii.

Sincer ma rog sa fie un furtun gaurit ca schimbarea radiatorului de clima nu-mi spuna a fi o componenta ieftina :).

Mentionez ca masina pe timpul iernii sta parcata.
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de cristi o'RAL »

n-are treaba lichidul de racire (antigelul) cu freonul din instalatia de AC
compresorul e in stanga jos cum te uiti spre masina, in spatele radiatoarelor, actionat de aceeasi curea ca si pompa de apa (parca ai schimbat-o pe asta, poate stii unde e)
cred ca daca stai jos in botul masinii auzi cand porneste
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de adrian »

Te intristez, sanse egale cu 0 pentru furtun,este radiatorul de clima.Nu cred ca este chiar asa scump costa in jur de 350 Ron, evident nu de BMW, dar la aceeasi calitate producator Nissens.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MINI COOPER BRG

Mesaj de cristi o'RAL »

@adrian: daca sufla cu ceva (pompa, compresor) pe conducta aia cu ventil poate sa auda pe unde rasufla?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Scrie răspuns