M-ai incuiat cu Engine coolant thermostat housing,credeam ca era vorba de carcasa termostatului,dar m-am inselat.soferman scrie:Eu pana am descoperit prima data ca nu mai aveam lichid de racire, sincer nu stiu cat se mersese cu masina inainte cu rezervorul de lichid de racire gol. Ideea este ca la mine problema a fost de la Engine Coolant Thermostat Housing exista o fisura in zona unde era garnitura. am inteles ca mai erau scurgeri foarte mici undeva in zona inferioara a radiatorului, la un furtun (sau asa ceva).
Cert este ca ma bucur ca s-a rezolvat problema.
MINI COOPER BRG
Re: MINI COOPER BRG
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: MINI COOPER BRG

2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
2007 - Mazda 6
Re: MINI COOPER BRG
Azi de dimineata la 4:30 am pornit spre Grecia cu broasca si cu un card de alte 5 masini. Sincer aveam mari emotii deoarece nu am mai plecat la un drum atat de lung cu ea si nu stiam cum se va comporta sau cat de obositoare va fi, pot sa spun ca sunt destul de multumit.
Am facut plinul in Bucuresti (53 litri) si am mai alimentat inca 5,8 litri la iesirea din tara. Mi-au ajuns pana in Salonic si mai am o autonomie de aprox 65 Km, in total aproximativ 800 Km in conditiile in care Bulgaria a fost tranzitata cu viteze de peste 150 Km/h, doar la iesirea spre Grecia au fost cativa km in care s-a mers cu 90 - 120 Km/h.
Pe o portiune scurt am ajuns chiar la 190Km/h, dar consoarta se tinea de toate manerele si tot repeta sa o las mai moale, asa ca .... acesta este topul vitezei cu broasca.
Masina s-a comportat exemplar mai putin la un singur capitol, aerul conditionat nu-mi mai functioneaza. Dau pe rece si parca baga mai cald decat daca las pe ventilatie, ce credeti ca poate fi?
M-am uitat sa vad daca este ceva deconectat?rupt si nu am observat nimic. Din pacate nu stiu de cand nu am mai utilizat AC-ul, dimineata l-am utilizat ca se aburisa geamurile, si-a facut treaba si apoi am lasat ventilatia deoarece afata era racoare, cand temperatura exterioara a trecut de 22C am apelat la AC si am observat ca nu baga aer rece, prin urmare am mers o parte din drum cu un geam intredeschis.
Aveti idee pe unde ar putea fi buba?
Am facut plinul in Bucuresti (53 litri) si am mai alimentat inca 5,8 litri la iesirea din tara. Mi-au ajuns pana in Salonic si mai am o autonomie de aprox 65 Km, in total aproximativ 800 Km in conditiile in care Bulgaria a fost tranzitata cu viteze de peste 150 Km/h, doar la iesirea spre Grecia au fost cativa km in care s-a mers cu 90 - 120 Km/h.
Pe o portiune scurt am ajuns chiar la 190Km/h, dar consoarta se tinea de toate manerele si tot repeta sa o las mai moale, asa ca .... acesta este topul vitezei cu broasca.
Masina s-a comportat exemplar mai putin la un singur capitol, aerul conditionat nu-mi mai functioneaza. Dau pe rece si parca baga mai cald decat daca las pe ventilatie, ce credeti ca poate fi?
M-am uitat sa vad daca este ceva deconectat?rupt si nu am observat nimic. Din pacate nu stiu de cand nu am mai utilizat AC-ul, dimineata l-am utilizat ca se aburisa geamurile, si-a facut treaba si apoi am lasat ventilatia deoarece afata era racoare, cand temperatura exterioara a trecut de 22C am apelat la AC si am observat ca nu baga aer rece, prin urmare am mers o parte din drum cu un geam intredeschis.
Aveti idee pe unde ar putea fi buba?
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
2007 - Mazda 6
Re: MINI COOPER BRG
in prima faza filtrul de polen ...care ar trebui schimbat anual....
licidul de racire are termen de valabilitate 2 ani....daca e cel original tine mai mult
licidul de racire are termen de valabilitate 2 ani....daca e cel original tine mai mult
.......ghost...
Re: MINI COOPER BRG
Compresorul porneste?...verifica si sigurantele...bafta pe drum 

2002 MINI COOPER British Racing Green SOLD
Re: MINI COOPER BRG
Dintr-o lunga exper. cu clima la turisme,majoritatea pierd freonul,dincauza radiatorului de clima care ia toata sarea pe timp de iarna si se gaureste.Daca nu ai freon ,compresorul nu primeste curent,pentru ca exista un senzor de presiune pe instalatie.proba cea mai simpla este sa cauti cele 2 supape montate pe conductele de aluminiu care pleaca din compresor,sa desfaci dopul infiletat de plastic si sa apesi in interior pe ventil(seamana cu cel de la roata.Daca ies gaze cu putere si ceva lichid,atunci probabil este un defect electric(foarte rar)daca doar fasaie sau nu iese nimic s-a dus freonul,cel mai sigur trebuie schimbat radiatorul de clima.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: MINI COOPER BRG
Salutare,
Am buchisit de dimineata in speranta ca-i voi da de capat. Din pacate nu am scos-o la capat dar am constatat urmatoarele:
- cand pornesc AC-ul motorul creste in turatii, ca de obicei, din pacate nu raceste.
- am desfacut cele doua capacele, am apasat ventilul si in afara unui fasait scurt nu a iesit nimic, la cel de-al 2 ventil nici macar fas nu a facut.
In primavara masina a fost in service pentru a se schimba o componenta (am scris pe aici cum se numeste) deoarece pierdea lichid de racire. Pana atunci clima mergea foarte bine, fiind frig nu am avut de ce sa o mai incerc si deabia acum am constatat defectiunea.
Compresorul..... nu stiu care este ca sa-ti spun daca functioneaza, presupun ca da o data ce mototrul creste in turatii.
Sincer ma rog sa fie un furtun gaurit ca schimbarea radiatorului de clima nu-mi spuna a fi o componenta ieftina
.
Mentionez ca masina pe timpul iernii sta parcata.
Am buchisit de dimineata in speranta ca-i voi da de capat. Din pacate nu am scos-o la capat dar am constatat urmatoarele:
- cand pornesc AC-ul motorul creste in turatii, ca de obicei, din pacate nu raceste.
- am desfacut cele doua capacele, am apasat ventilul si in afara unui fasait scurt nu a iesit nimic, la cel de-al 2 ventil nici macar fas nu a facut.
In primavara masina a fost in service pentru a se schimba o componenta (am scris pe aici cum se numeste) deoarece pierdea lichid de racire. Pana atunci clima mergea foarte bine, fiind frig nu am avut de ce sa o mai incerc si deabia acum am constatat defectiunea.
Compresorul..... nu stiu care este ca sa-ti spun daca functioneaza, presupun ca da o data ce mototrul creste in turatii.
Sincer ma rog sa fie un furtun gaurit ca schimbarea radiatorului de clima nu-mi spuna a fi o componenta ieftina

Mentionez ca masina pe timpul iernii sta parcata.
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
2007 - Mazda 6
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MINI COOPER BRG
n-are treaba lichidul de racire (antigelul) cu freonul din instalatia de AC
compresorul e in stanga jos cum te uiti spre masina, in spatele radiatoarelor, actionat de aceeasi curea ca si pompa de apa (parca ai schimbat-o pe asta, poate stii unde e)
cred ca daca stai jos in botul masinii auzi cand porneste
compresorul e in stanga jos cum te uiti spre masina, in spatele radiatoarelor, actionat de aceeasi curea ca si pompa de apa (parca ai schimbat-o pe asta, poate stii unde e)
cred ca daca stai jos in botul masinii auzi cand porneste
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: MINI COOPER BRG
Te intristez, sanse egale cu 0 pentru furtun,este radiatorul de clima.Nu cred ca este chiar asa scump costa in jur de 350 Ron, evident nu de BMW, dar la aceeasi calitate producator Nissens.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MINI COOPER BRG
@adrian: daca sufla cu ceva (pompa, compresor) pe conducta aia cu ventil poate sa auda pe unde rasufla?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
