vineri am experimentat ceva neplacut.... lasat farurile pe auto si usa neinchisa corect.... rezultat toata nopatea farurile deschise=de dimineata baterie moarta. Scos baterie pus la incarcat, invarte perfect dar nu porneste..
Am incercat si cu o baterie noua... nimic.
M-am documentat...modelul nostru are un box (The Intelligent Battery Sensor (IBS) pe firul negru care ii transmite Domnului ECU starea bateriei si parametrii de functionare si catre alternator cat sa incarce... Domnul ECU actionand in consecinta.
Pentru a pune o nou baterie ( AGM) - nu fiti curiosi cat costa.....aceasta trebuie programata in Domnul ECU prin interfata IBS, pentru ca Domnul ECU tine minte cum incarca dansul si acum refuza bateria noua si chiar pe cea veche incarcata.
"Tehnologia" este valabila doar pe unele modele pana in 2010 cu functia START/STOP de MINI, BMW si RR.... DEOSEBIT

Ma intreb ..asa ce faci intr-un camp daca nu mai ai baterie, adica e moarta de tot si si-a dat ochii peste cap si vine un nene si iti da la cabluri curent? Raspuns: pleci cu nenea cu masina lui!
Concluzie: masina de tractare si Bavaria ca Motor AG e departe....
Asta vreau sa fac acum de dimineata la prima ora, daca cineva stie alta metoda sau sa iau un nene la birou sa resofteze/inregistreze bateria m-ar ajuta.
A mai experimentat cineva asa ceva..?
Multumesc,
Bianca si Razvan