BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Adrian JCW »

adrian scrie:Verde (de invidie)o sa fie fata celor care vor vedea la MMD 2015 un R50 cu 150HP cu minime modificari adica Cold intake,clapeta marita cu 3mm diametru,injectoare de 270cc,air pump ,ax cu came Newman Ph1 si desigur soft self made.Sunt la 50% din lucrare,totul este foarte bine pana acum,masina estimez ca are in jur de 135-140HP,la final voi face si un test dyno.Deci destule motive de inverzire. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Foarte interesant, eu unul sunt curios de rezultat si te felicit pentru ambitie. Un R50 N/A de 150 Bhp se va misca foarte bine.
Un ceas de AFR cu sonda lambda wideband nu ar strica, astfel vei putea seta exact amestecul cu atat mai mult ca vei avea alte injectoare / ax cu came.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Un ceas de AFR cu sonda lambda wideband nu ar strica, astfel vei putea seta exact amestecul cu atat mai mult ca vei avea alte injectoare / ax cu came.[/quote]

Pai nici nu am schimbat injectoarele pana nu am cumparat si montat AFR de la Innovate cu Wideband,cum as fi putut modifica softul, mirosind gazele de la esapament???
Tocmai aici a fost dificultatea pentru ca am vrut sa merg pe partial cu 14,6 AFR si la full throttle cu 12,4-12,6AFR,lucru ce mi-a reusit dupa cateva setari ale mapelor de timpi deschidere injectoare si mapele Lambda.Pentru ca nu imi place sa pun tot felul de ceasuri suplimentare, sonda Wideband are locul ei in downpipe acoperit cu un surub,cand am nevoie de test introduc sonda , trag cablajele pe geamul din dreapta, scula o alimentez direct de la bricheta.
Cam asa arata AFR-ul cu injectoarele marite la 2500RPM, inclusiv cu log pe Laptop.
https://www.youtube.com/watch?v=jPRgHCTGLcE
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Adrian JCW »

Ceasul de AFR WB nu era listat in lista de modificari la care am dat quote, de aceea mi-am permis sa-l recomand. Fara el nu prea se poate face treaba, cu atat mai mult daca umbli la injectoare si ax cu came. Am vazut filmul, lambda 1 este ideal in acele conditii. Evacuarea este cea de fabrica ? Mai are catalizator ?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Evacuarea este stock si nu am de gand sa o modific,din 2 motive-
1.In acceptiunea mea o masina are sunet frumos din motor , nu din esapament, acolo orice trabant face furori.
2.Motorul este aspirat si eu am nevoie de back pressure,fara asta pierd putere si bineinteles cuplu.Ca idee nu recomand la aspirate modificarea evacuarii, dar desigur fiecare cu parerea lui.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Adrian JCW »

O galerie de evacuare 4-2-1 cu de-cat dar evident cu diametru corect, insotita de un catback de calitate care sa asigure necesarul de back pressure nu cred ca ar deranja d.p.d.v. al sunetului si cu siguranta ar mai aduce ceva caluti. Dar cum ai spus, fiecare cu ideile lui, corect.

In 2004 am trecut si eu printr-o aventura similara cu fostul Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark pe care m-am incapatanat sa-l tunez dar sa ramana in continuare N/A (axe cu came, evacuare completa inclusiv galeria de evacuare, admisie, kit de supape/arcuri (mergea 8.000 rpm si facea putere pana acolo), chiuloasa usor portata atat pe partea de admisie cat si pe evacure, etc :-)
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Cand am sa schimb axul cu came am sa inlocuiesc supapele cu unele de R53, geometric sunt identice, d.p.d.v al materialului, deja este o mare diferenta.
BTW-asta am primit astazi -
BMWhat.JPG
Ultima oară modificat Mie Noi 05, 2014 8:03 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Adrian JCW »

Excelent, sunt geniale jucariile de acest gen (logari, parametri, dtc-uri direct de pe telefon).

Si eu imi tin ELM-ul in torpedou mereu :-)
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Am incercat sa pun BMWhat pe ELM si nu a mers, de-aia am luat adapterul asta.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Clapeta este gata, 4 ore de lucru la o menghina cu inclinare si bacuri rectificate,in final destul de bine, nu perfect,dupa parerea mea, urmeaza sambata testul de functionare si testul AFR inainte si dupa montajul clapetei ca sa vedem daca este un castig real sau doar munca degeaba.Diferenta de diametru fata de clapeta originala este de 3 mm.Castig de sectiune de 12%, de la 21,2 cm² la 23,7cm².
Originala era din aluminiu, am facut-o din bronz.
Larger Throttle .jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Adrian JCW
Viteza 1
Mesaje: 77
Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
Localitate: Oradea

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Adrian JCW »

Interesant, sa ne spui cum merge Adrian.
Teoretic daca are efect lambda se va saraci putin in WOT fata de cat era inainte.
Scrie răspuns