BRG si Union Jack
Re: BRG si Union Jack
Eram un pic cam "rich" in WOT,daca era foarte cald afara mergeam pe 12-12,2 AFR.
La temperatura normala, 20-28 gr.C, eram in WOT pe 12,6AFR, adica exact ce mi-am dorit.Daca este cazul ,umblam la harta de injectie,reglajele se pot face foarte precis, este calibrata in µs.
La temperatura normala, 20-28 gr.C, eram in WOT pe 12,6AFR, adica exact ce mi-am dorit.Daca este cazul ,umblam la harta de injectie,reglajele se pot face foarte precis, este calibrata in µs.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: BRG si Union Jack
Deci are efect modificarea, excelent
Era bine sa ai acces la un dyno sa vezi exact before and after, asa de curiozitate.
La "picior" cum se simte ?

Era bine sa ai acces la un dyno sa vezi exact before and after, asa de curiozitate.
La "picior" cum se simte ?
Re: BRG si Union Jack
Proiect modificat , am facut maxim diametru accesibil la clapeta de R50,si anume 57,6mm.Initial am avut o greseala la montaj pe care insa am remediat-o .Testat cu noua clapeta de 57mm,se simte diferenta mai ales intre 100kmh si 140kmh in viteza a treia, si mai putin , dar in bine intre 140kmh si 180kmh in viteza a patra.Nici o eroare pe calculatorul motorului,relantiul este perfect, desigur a trebuit sa fac adaptarea clapetei dupa montaj cu testerul de diagnoza.Testul AFR cand o sa duc masina la garaj la Mures.
Cam asa merge acum-test anvelope iarna 15", temperatura exterioara 8gr.C., sosea uscata dar ingusta si denivelata,putin cam periculoasa, fara vant.
https://www.youtube.com/watch?v=e0r2eF1 ... e=youtu.be
Cam asa merge acum-test anvelope iarna 15", temperatura exterioara 8gr.C., sosea uscata dar ingusta si denivelata,putin cam periculoasa, fara vant.
https://www.youtube.com/watch?v=e0r2eF1 ... e=youtu.be
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
1-100 in 9s 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
Posibil ,oricum nu a fost o proba de start de pe loc, nici nu am decuplat DSC-ul, nu are rost pentru ca nu am aderenta destula cu anvelopele de iarna.Te asigur ca rezultatul real 0-100kmh este mult mai bun de 9 sec,probabil in jur de 8 secunde. sub 8,6secunde inregistrat de mine inainte de schimbarea injectoarelor si a clapetei. 

Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
hai sa le incercam candva
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
Am de gand sa continui aceasta lucrare-proiect este prea pretentios-cu montarea unui ax cu came de la Newman,supape de R53,si mici retusuri pe chiulasa pe admisie.Apoi o voi pune pe un dyno corect.Oricum,asa cum merge acum este exact ce asteptam de la masina la stadiul asta.Deocamdata putini tuneri-cred ca se numara pe degete-au reusit la injectoare marite la MINI sa faca un soft cu AFR 14,6 la pedala partiala si AFR de 12,6 la pedala full. BTW-am facut un soft pentru un tip din Portugalia la R53 cu injectore de 450cc(stock 320cc)si omul este fericit dupa ce de 2 ani se chinuie pe la diferiti tuneri sa faca ceva cu motorul lui.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: BRG si Union Jack
Accelereaza bine, nu-i rau deloc pentru un one, bravo 

- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
era cooper, dar oricum nu conteaza 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: BRG si Union Jack
Adrian nu are One ?