sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de m.c.s. »

adrian scrie:
m.c.s. scrie:
adrian scrie:Nu cred,mai degraba cantecul lebedei,stii ea canta o singura data.
Pai vezi ca "mini never die"
Da , da dar este valabil pentru R50 si R53, alea sunt MINI. :lol: :lol: :lol:

inca-l mai am p-ala gri in Romania , poate gasecu un copresor la nemti sa scap de probleme cu el.
tzambrick
Viteza 1
Mesaje: 95
Membru din: Vin Oct 24, 2014 10:19 pm
Localitate: craiova

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de tzambrick »

Salut...Adrian ajuta ma te rog cu cateva sfaturi in ceea ce priveste achizitionarea rolei de intindere cod conform realoem 11287790878 unde am gasit pe un site in Italia dupa acest cod un producator JAPANPARTS care e mai accesibil ca pret si la curea pe codul 11287801391 nu stiu ce sa aleg intre Contitech, Gates , Dayco ....cureaua care e pe masina acum e de la Dayco ceva TK 1178 parca... la rola mai este si SNR, HERTH+BUSS JAKOPARTS care e si cel mai scump... Multam
It's a mini so???still remain's the best!!!!
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de adrian »

tzambrick scrie:Salut...Adrian ajuta ma te rog cu cateva sfaturi in ceea ce priveste achizitionarea rolei de intindere cod conform realoem 11287790878 unde am gasit pe un site in Italia dupa acest cod un producator JAPANPARTS care e mai accesibil ca pret si la curea pe codul 11287801391 nu stiu ce sa aleg intre Contitech, Gates , Dayco ....cureaua care e pe masina acum e de la Dayco ceva TK 1178 parca... la rola mai este si SNR, HERTH+BUSS JAKOPARTS care e si cel mai scump... Multam
Cureaua Contitech-este si prima echipare la foarte multe branduri(BMW, VW,Opel)
Rola Japanparts este OK,nu lua SNR in nici un caz,
Cred ca poluam topicul omului, daca mai ai intrebari, deschide un topic nou la sectiunea corespunzatoare.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
tzambrick
Viteza 1
Mesaje: 95
Membru din: Vin Oct 24, 2014 10:19 pm
Localitate: craiova

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de tzambrick »

got it!! :mrgreen: thx
It's a mini so???still remain's the best!!!!
m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de m.c.s. »

a rezolvat cineva problema asta la un service in bucuresti sau inprejurimi?
Am ajuns in Bucuresti si nu prea vreau sa mai merg cu masina pana cand nu rezolv problema asta.
Ar fi de f mare ajutor niste preturi pentru manopera plus piese ca reper sa stiu cu ce idee si bani plec de acasa.
O recomandare pentru un service in bucuresti ar fi foarte de folos mai ales daca tipii stiu care e problema.

Multumesc mult dragi colegi de forum.


Sanatate!
m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de m.c.s. »

am schimbat acum doua zile acel intinzator dar continua sunetul acela la pornire. Daca are cineva un sfat util , este bine venit.
Pana una alta are cineva idee cine de unde sa iau o distributie de mini cooper r56 S 2007 ?

Multumesc anticipat.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de adrian »

m.c.s. scrie:am schimbat acum doua zile acel intinzator dar continua sunetul acela la pornire. Daca are cineva un sfat util , este bine venit.
Pana una alta are cineva idee cine de unde sa iau o distributie de mini cooper r56 S 2007 ?

Multumesc anticipat.
Pai nu-i prea clar ce zgomot auzi tu la pornire, daca este de la lantul de distributie se aude ca un zornait la pornire, ca si cum ai trage lantul cainelui afara dintr-o oala de tabla. Daca este asa , trebuie sa schimbi doar intinzatorul lantului, este ieftin, manopera putina.Intinzatorul este hidraulic-probabil uzat, se intampla des la masinile folosite mult in oras- si probabil ca are pierdere de presiune de ulei , la relanti presiunea este mica, si ajunge si uleiul mai tarziu la el.
intinzator lant R56.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de adrian »

Ar mai fi si pozele astea plus explicatiile de rigoare.
intinz.1.JPG
intinz.2.JPG
scula de blocat volanta.JPG
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
romeo_ovidiu
Membru nou
Mesaje: 13
Membru din: Joi Mar 27, 2014 7:32 pm

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de romeo_ovidiu »

Salut,

Problema cu intinzatorul cred ca o are si sotia la masina. Am luat un intinzator de la SWAG Germany si l-am schimbat personal(avand cunostinte tehnice cat de cat dar si tutorialele ajutatoare de pe net). Am observat ca nu mai trage la fel si dupa 2 km s-a aprins si check engine-ul (galben). Desi nu se mai auzea acel zbomot de lant. Am pus la loc intinzatorul original(care se simtea cand apasam pe el ca este mai moale decat cel nou) si surprinzator nici cu cel vechi nu se mai aude acum. Problema e ca a ramas sa rezolv problema lipsei de putere si de check engine aprins. Am fost la BMW Filaret care mi-au facut o reconfigurare electronica de Vanos (daca retin bine - pentru ca era sambata si nu aveau mecanic sa si desfaca sa se uita la distributie sau sa faca alte verificari mecanice) si a ramas ca daca problema persista si se reaprinde check engine-ul sa fac o alta programare pentru a investiga mai amanuntit.
Simptomele complete sunt: lipsa de putere, consum marit, relanti instabil la rece, check-engine aprins(cred ca datorita consumului marint de unde rezulta noxe incorecte).
Am inteles de la BMW ca cel mai probabil este de la distributia care a sarit de la punct. Ma sfatuiti sa merg in alt service sau tot la BMW Filaret? La Filaret mi-au luat 150RON - o ora de manopera ca a pus testerul pe ea si a facut acea reconfigurare. Credeti ca pot obtine la alte service-uri preturi mai bune dar cu aceeasi calitate a lucrarii?

Multumesc,
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: sunet grav la pornire (sunet de diesel) pe r56 S Benzina

Mesaj de adrian »

romeo_ovidiu scrie:Salut,

Problema cu intinzatorul cred ca o are si sotia la masina. Am luat un intinzator de la SWAG Germany si l-am schimbat personal(avand cunostinte tehnice cat de cat dar si tutorialele ajutatoare de pe net). Am observat ca nu mai trage la fel si dupa 2 km s-a aprins si check engine-ul (galben). Desi nu se mai auzea acel zbomot de lant. Am pus la loc intinzatorul original(care se simtea cand apasam pe el ca este mai moale decat cel nou) si surprinzator nici cu cel vechi nu se mai aude acum. Problema e ca a ramas sa rezolv problema lipsei de putere si de check engine aprins. Am fost la BMW Filaret care mi-au facut o reconfigurare electronica de Vanos (daca retin bine - pentru ca era sambata si nu aveau mecanic sa si desfaca sa se uita la distributie sau sa faca alte verificari mecanice) si a ramas ca daca problema persista si se reaprinde check engine-ul sa fac o alta programare pentru a investiga mai amanuntit.
Simptomele complete sunt: lipsa de putere, consum marit, relanti instabil la rece, check-engine aprins(cred ca datorita consumului marint de unde rezulta noxe incorecte).
Am inteles de la BMW ca cel mai probabil este de la distributia care a sarit de la punct. Ma sfatuiti sa merg in alt service sau tot la BMW Filaret? La Filaret mi-au luat 150RON - o ora de manopera ca a pus testerul pe ea si a facut acea reconfigurare. Credeti ca pot obtine la alte service-uri preturi mai bune dar cu aceeasi calitate a lucrarii?

Multumesc,
Trebuie respectate indicatiile de service legate de blocarea volantei in punctul acela cu dispozitivul de blocare sau ceva asemanator.
Daca nu respecti indicatiile sau gresesti, distributia nu mai este la locul ei.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns