BRG si Union Jack
Re: BRG si Union Jack
@AdrianJCW-Multumesc foarte mult de invitatie, sunt impresionat,de obicei eu ajut pe altii si foarte rar am primit un dar de acest gen.
Din pacate astazi am demontat axul cu came de la Piper pentru ca sunt 99% convins ca are o greseala de fabricatie, turatia de relanti nu poate fi controlata,cu motorul "rece"functioneaza foarte prost, AFR variabil ,turatia variabila,uneori lipsa vacuum pentru servofrana,etc.Desigur am incercat toate variantele posibile de modificare a softului dar nu am avut succes,am facut probabil peste 25 de variante si stiu sigur ca am facut ce trebuie,dar motorul nu raspunde, nu pot nici macar sa ridic turatia de relanti.
Ca sa fiu sigur , am montat inapoi axul original, masina merge perfect la relanti si in turatii.Pacat, cu axul de la Piper am putut sa maresc considerabil cantitatea injectata,dar relantiul era o catastrofa.Am discutat cu un posesor de MINI din UK,care a avut aceeasi problema si el a returnat axul la producator din aceleasi motive, a primit altul care merge perfect,deci se confirma greseala de fabricatie a celor de la Pipercams.
Din pacate am pierdut foarte mult timp si energie ca sa constat ca axul nu este ceea ce trebuie.
@AdrianJCW daca invitatia ramane valabila dupa ce am sa primesc un ax cu came bun, raman dator si ma revansez la MMD2015.
Din pacate astazi am demontat axul cu came de la Piper pentru ca sunt 99% convins ca are o greseala de fabricatie, turatia de relanti nu poate fi controlata,cu motorul "rece"functioneaza foarte prost, AFR variabil ,turatia variabila,uneori lipsa vacuum pentru servofrana,etc.Desigur am incercat toate variantele posibile de modificare a softului dar nu am avut succes,am facut probabil peste 25 de variante si stiu sigur ca am facut ce trebuie,dar motorul nu raspunde, nu pot nici macar sa ridic turatia de relanti.
Ca sa fiu sigur , am montat inapoi axul original, masina merge perfect la relanti si in turatii.Pacat, cu axul de la Piper am putut sa maresc considerabil cantitatea injectata,dar relantiul era o catastrofa.Am discutat cu un posesor de MINI din UK,care a avut aceeasi problema si el a returnat axul la producator din aceleasi motive, a primit altul care merge perfect,deci se confirma greseala de fabricatie a celor de la Pipercams.
Din pacate am pierdut foarte mult timp si energie ca sa constat ca axul nu este ceea ce trebuie.
@AdrianJCW daca invitatia ramane valabila dupa ce am sa primesc un ax cu came bun, raman dator si ma revansez la MMD2015.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: BRG si Union Jack
Invitatia mea este valabila pe termen nelimitat, asadar cand este gata Mini-ul te astept cu placere.
Re: BRG si Union Jack
Ca sa nu fie dubii legat de ce am incercat cu softul, pentru cunoscatori aici Mappack-ul din Winols si din Bytetronik FA Full access, cu care lucrez la MINI.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 77
- Membru din: Vin Dec 06, 2013 2:52 pm
- Localitate: Oradea
Re: BRG si Union Jack
Bytetronik FA folosim si noi la Mini-ul lui Cristi din Arad de 400 Bhp in paralel cu un Boost Controller electronic de la Turbosmart.
M-am uitat repede peste harta de avans din BFA, cel mai bine o setezi pe dyno unde poti compara valorile cerute din soft cu cele din data logging (request vs. actual) si in acelasi timp vezi exact graficul de putere. Astfel poti sa faci ajustari rapid si eficient.
Dar cel mai bine ca sa nu plictisim lumea, delatii de genul vorbim cand ne vedem
M-am uitat repede peste harta de avans din BFA, cel mai bine o setezi pe dyno unde poti compara valorile cerute din soft cu cele din data logging (request vs. actual) si in acelasi timp vezi exact graficul de putere. Astfel poti sa faci ajustari rapid si eficient.
Dar cel mai bine ca sa nu plictisim lumea, delatii de genul vorbim cand ne vedem

Re: BRG si Union Jack
Dupa montaj ax came stock am facut drumul inapoi la Calarasi, aprox.480km.Softul de pe masina este unul "skinny",probabil undeva la 115-118HP,dar cu niste setari "speciale" ale avansului.Rezultatul incredibil din punct de vedere al consumului de benzina, am ramas surprins , de la Tg. Mures pana la km 45 pe A3,deci aprox. 300km , consumul a fost de 4,8l/100km,am ramas cu gura cascata, nu credeam ca MINI poate scoate asa consum.In filmuletul de mai jos se poate vedea dovada.Dupa A3 urmeaza centura Bucuresti cu iesire spre A2, aici am testat puterea masinii, si surpriza, caii erau acolo, nu murisera.Am rulat pana la iesirea spre Lehliu cu 160-180km/h pe 80% din distanta,( acolo unde s-a putut, era destul de aglomerat uneori), si am iesit din A2 cu un consum mediu de 5,4l/100km.La 180km/h consumul era in jur de 12-13l/100km.In final ajuns acasa cu 5,3l/100km, am refacut plinul la masina pentru acuratetea rezultatului si surpriza- se confirma- , consum mediu 5,35l/100km.Date traseu:
Tg. Mures -Sighisoara-rulaj legal,
Sighisoara-Brasov, 80-90kmh in localitati, 120km/k in afara
Brasov-Comarnic-rulaj legal, putina coloana, s-a mers cu 50-60kmh.
Comarnic -Banesti-rulaj 120km/h
Banesti Ploiesti-100km/j
A3-Ploiesti -Centura Buc. 130km/h-tempomat
Centura-A2-40-60km/h
A2-Bucuresti Lehliu-160-180km/h cu unele portiuni de 140km/h
Lehliu -Calarasi-80km/h localitati, 12.0km/h in afara.
Consum total 26 litri-distanta 480km.
https://www.youtube.com/watch?v=6k0C4KD ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=cuShxeR ... e=youtu.be
Tg. Mures -Sighisoara-rulaj legal,
Sighisoara-Brasov, 80-90kmh in localitati, 120km/k in afara
Brasov-Comarnic-rulaj legal, putina coloana, s-a mers cu 50-60kmh.
Comarnic -Banesti-rulaj 120km/h
Banesti Ploiesti-100km/j
A3-Ploiesti -Centura Buc. 130km/h-tempomat
Centura-A2-40-60km/h
A2-Bucuresti Lehliu-160-180km/h cu unele portiuni de 140km/h
Lehliu -Calarasi-80km/h localitati, 12.0km/h in afara.
Consum total 26 litri-distanta 480km.
https://www.youtube.com/watch?v=6k0C4KD ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=cuShxeR ... e=youtu.be
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: BRG si Union Jack
Conculzia e ca daca vrem sa reducem consumul la Miniurile noastre R50 trebuie sa schimbam injectoarele cu unele cu debit marit si supapele de evacuare cu cele de R53 plus un soft mai special de la Adrian.
Corect Adrian?
Corect Adrian?
Re: BRG si Union Jack
Nu, ai uitat ce este mai importantelpatron19 scrie:Conculzia e ca daca vrem sa reducem consumul la Miniurile noastre R50 trebuie sa schimbam injectoarele cu unele cu debit marit si supapele de evacuare cu cele de R53 plus un soft mai special de la Adrian.
Corect Adrian?







Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
Nervi?! Credeam ca se numeste pasiune 

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Re: BRG si Union Jack
Cand nu-ti iese, se lasa cu nervi,uiti de pasiune si apelezi la partea aia colorata a limbii romane.cristi o'RAL scrie:Nervi?! Credeam ca se numeste pasiune
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: BRG si Union Jack
Chiar si in Mures??
)

fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
