r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
Va salut!
Sa va spun pe scurt problema intampinata astfel ca rezumat am sa relatez urmatoarele:
1. Achizitionat cooper S 2004 full (navi, full piele,incalzire in scaune, senzori presiune, retrovizoare heliomata) Pe scurt, exact ce imi doream.
2. Intors de la Zalau pana la Iasi ~600km plus fatait prin Iasi 100km a consumat cam 700-800ml ulei
3. Cumparat semeringuri supape, ulei supercharger, toate filtrele, intinzator distributie si ulei motul 5w40 x-clean
4. Revizie Supercharger (a delulat ok, nu are joc, mai avea cam 10% ulei in el)
5. Desfacut capac, scos rampa cu calareti si analizat ax came. DEZASTRU! mancat in 3 locuri
6. Am verificat camerele pistoanelor si am gasit urme de ulei. Concluzie: posibil segmenti uzati
De aici am pus pauza si am hotarat sa caut un motor nou. Aveti ceva sugestii? Stiti pe cineva care ar avea un motor BUN de cooper s R53 w11?
Dupa discutia cu un prieten mencanic am ajuns la concluzia ca e mai bine sa schimb motorul decat sa il fac de la 0 pe cel actual. Si asta pentru ca e posibil sa fie si vibrochenul cu probleme.
Ce solutie gasiti voi?
Sa va spun pe scurt problema intampinata astfel ca rezumat am sa relatez urmatoarele:
1. Achizitionat cooper S 2004 full (navi, full piele,incalzire in scaune, senzori presiune, retrovizoare heliomata) Pe scurt, exact ce imi doream.
2. Intors de la Zalau pana la Iasi ~600km plus fatait prin Iasi 100km a consumat cam 700-800ml ulei
3. Cumparat semeringuri supape, ulei supercharger, toate filtrele, intinzator distributie si ulei motul 5w40 x-clean
4. Revizie Supercharger (a delulat ok, nu are joc, mai avea cam 10% ulei in el)
5. Desfacut capac, scos rampa cu calareti si analizat ax came. DEZASTRU! mancat in 3 locuri
6. Am verificat camerele pistoanelor si am gasit urme de ulei. Concluzie: posibil segmenti uzati
De aici am pus pauza si am hotarat sa caut un motor nou. Aveti ceva sugestii? Stiti pe cineva care ar avea un motor BUN de cooper s R53 w11?
Dupa discutia cu un prieten mencanic am ajuns la concluzia ca e mai bine sa schimb motorul decat sa il fac de la 0 pe cel actual. Si asta pentru ca e posibil sa fie si vibrochenul cu probleme.
Ce solutie gasiti voi?
Ultima oară modificat Sâm Sep 03, 2016 2:55 pm de către Dexter, modificat 1 dată în total.
- magicbright
- Viteza 3
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
- Localitate: bucuresti
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
Prin RO foarte greu cu motoare MINI, mai ales de cooper S.Daca gasesti unul, oricum e loterie, habar n ai ce in el. In principiu din 2 ar trebui sa scoți unul bun.
In UK sunt gârlă, recondiționate 100%, doar cu piese de origine si englezii nu şi bat joc. Pret de pornire cam 900 - 1000 lire cu motorul vechi la schimb + transport vreo 200 lire.Cel putin, la momentul cand m am interesat, cam asa era treaba, si vorbesc de R56.Nu a fost atat de nasol ca la tine, si am rezolvat acasa, cu o cheltuiala mai mica decat costul unui motor reconditionat. Sunt bani 1000 si ceva de lire, stiu, dar macar ai garanția ca ai un motor ca nou pe masina. Mult succes!
In UK sunt gârlă, recondiționate 100%, doar cu piese de origine si englezii nu şi bat joc. Pret de pornire cam 900 - 1000 lire cu motorul vechi la schimb + transport vreo 200 lire.Cel putin, la momentul cand m am interesat, cam asa era treaba, si vorbesc de R56.Nu a fost atat de nasol ca la tine, si am rezolvat acasa, cu o cheltuiala mai mica decat costul unui motor reconditionat. Sunt bani 1000 si ceva de lire, stiu, dar macar ai garanția ca ai un motor ca nou pe masina. Mult succes!
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
Am vorbit cu Sharpe la telefon si mi-a spus ca o sa intinda antenele poate aude de un motor de r53.magicbright scrie:Prin RO foarte greu cu motoare MINI, mai ales de cooper S.Daca gasesti unul, oricum e loterie, habar n ai ce in el. In principiu din 2 ar trebui sa scoți unul bun.
In UK sunt gârlă, recondiționate 100%, doar cu piese de origine si englezii nu şi bat joc. Pret de pornire cam 900 - 1000 lire cu motorul vechi la schimb + transport vreo 200 lire.Cel putin, la momentul cand m am interesat, cam asa era treaba, si vorbesc de R56.Nu a fost atat de nasol ca la tine, si am rezolvat acasa, cu o cheltuiala mai mica decat costul unui motor reconditionat. Sunt bani 1000 si ceva de lire, stiu, dar macar ai garanția ca ai un motor ca nou pe masina. Mult succes!
Daca mai aude cineva de un motor de r53 vreau un semn cat se poate de repede. Incep sa cred ca nu e asa ok sa fac din 2 motoare unul, mai curand sa caut unul bun si functional.
- magicbright
- Viteza 3
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
- Localitate: bucuresti
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
http://www.pieseauto.ro/motor/mini/coop ... 44304.html
Am dat si eu un google, pp ca stiai de el, daca nu, incearcă aici.Bafta!
Am dat si eu un google, pp ca stiai de el, daca nu, incearcă aici.Bafta!
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
magicbright scrie:http://www.pieseauto.ro/motor/mini/coop ... 44304.html
Am dat si eu un google, pp ca stiai de el, daca nu, incearcă aici.Bafta!
Le-am verificat deja pe toate, ori nu au ori sunt preturi mari!
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
Desfacerea motorului si reconditionarea lui este cea mai sigura metoda de a beneficia de un motor bun.Unul second este loterie iar costurile de reconditionare sunt mai mici decat achizitia unui motor reconditionat din UK.Plus ca si chiar din UK,poate fi un loz necastigator.Desfa motorul,vezi ce trebuie inlocuit ,faci o socoteala si stii cum sa mergi mai departe.Motorul nu este complicat,constructia este clasica,orice mecanic de bun simt il monteaza fara nici o problema.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
Multumesc pentru interesul de a-mi raspunde. Din cate m-am uitat in partea de sus, axul e in stare destul de grava si necesita schimbat, axul si calaretii au ceva uzura. Singura varianta e sa iau o chiulasa completa SH, pentru ca doar axul este 1950 lei.adrian scrie:Desfacerea motorului si reconditionarea lui este cea mai sigura metoda de a beneficia de un motor bun.Unul second este loterie iar costurile de reconditionare sunt mai mici decat achizitia unui motor reconditionat din UK.Plus ca si chiar din UK,poate fi un loz necastigator.Desfa motorul,vezi ce trebuie inlocuit ,faci o socoteala si stii cum sa mergi mai departe.Motorul nu este complicat,constructia este clasica,orice mecanic de bun simt il monteaza fara nici o problema.
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
vb maine la dezmembrari ,ei aduc lunar masini din UK la cheie adica se pot vedea km reali
.......ghost...
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
Multumesc Sharpe, chiar am vrut sa te sun azi sa iti amintesc!Sharpe scrie:vb maine la dezmembrari ,ei aduc lunar masini din UK la cheie adica se pot vedea km reali
- magicbright
- Viteza 3
- Mesaje: 214
- Membru din: Mie Feb 25, 2015 2:17 pm
- Localitate: bucuresti
Re: r53 probleme motor (rog pasionatii sa mi se alaturie)
Eu aş face fie ca Adrian, fie daca este f grava situația aş lua din UK unul recondiționat.
La noi cu dezmembrarile treaba sta aşa: MINI nu e VAG, nu se gasesc uşor, si se profită la greu pe treaba asta.
Eu am sunat de zeci de ori la dezmembrari sa cumpăr cate un nimic( un ornament, un bandou, o bucată de plastic, un actuator etc ) si mi au dat preturi in urma cărora m am dus frumos si mi le am luat de la BMW.
Nu vreau sa ti tai elanu si sper ca nici nu mi dau cu parerea aiurea, dar nici la dezmebrari n o s o scoți ieftin absolut deloc, plus ca pierzi mult timp asteptand sa pice ceva. Succes!
La noi cu dezmembrarile treaba sta aşa: MINI nu e VAG, nu se gasesc uşor, si se profită la greu pe treaba asta.
Eu am sunat de zeci de ori la dezmembrari sa cumpăr cate un nimic( un ornament, un bandou, o bucată de plastic, un actuator etc ) si mi au dat preturi in urma cărora m am dus frumos si mi le am luat de la BMW.
Nu vreau sa ti tai elanu si sper ca nici nu mi dau cu parerea aiurea, dar nici la dezmebrari n o s o scoți ieftin absolut deloc, plus ca pierzi mult timp asteptand sa pice ceva. Succes!
YOU DON'T NEED A BIG ONE TO BE HAPPY!