Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
Mi se aprinde martorul pentru DPF, se stinge și iar se aprinde. Deci nu stabaprins inncontinu, ce as putea face ? Cum las putea curată sau ce soluții ar fi?
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007


Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
Am specificat ca se aprinde și se stinge, nu stochează eroarea...
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
...deci DPF filtru particule "infundat", vazand "ca ai specificat" tot, ai incercat sa mergi turat? sa incerci sa "desfunzi" filtrul?
Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
Am mers și turat, i-am luat și soluție care se bagă prin senzor de la DPF și tot nimic, aceeași simptome se aprinde și se stinge.
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
step1:
nu stiu daca intelegi, dar tipul zice asa: ca trebuie sa "declansezi" autoregenerarea filtrului mergand cu viteza constanta pe treapta 4 cu rpm peste 2500 ture pe o distanta de 30km: https://www.youtube.com/watch?v=AXbAUzmml24
daca nu step 1 atunci 2:
sa facem abstractie de model si de publicitatea produsului, dar fara interventia fizica pe filtru cam nu o vad rezolvata:
https://www.youtube.com/watch?v=v8uCeO5gMH0
nu stiu daca intelegi, dar tipul zice asa: ca trebuie sa "declansezi" autoregenerarea filtrului mergand cu viteza constanta pe treapta 4 cu rpm peste 2500 ture pe o distanta de 30km: https://www.youtube.com/watch?v=AXbAUzmml24
daca nu step 1 atunci 2:
sa facem abstractie de model si de publicitatea produsului, dar fara interventia fizica pe filtru cam nu o vad rezolvata:
https://www.youtube.com/watch?v=v8uCeO5gMH0
Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
Regenerarea se poate face fortat cu ajutorul unei scule de diagnoza cat de cat.Daca ai facut curatirea chimica si nu ai resetat cantitatea de cenuse memorata au reset pe DPF , nu ai rezolvat nimic.Este obligatoriu dupa curatire chimica sa faci o regenerare fortata.Am facut operatia asta de multe ori, fara probleme.Daca mergi asa in continuare ,motorul va intra in limp mode si nu se va mai accelera.Dupa faza asta ajungi la cheltuieli mai mari, ori filtru nou ori DPF off din soft si eliminare fizica a filtrului de particule.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
cea mai buna varianta este eliminarea lui cum a zis si Adrian
.......ghost...
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
pai in cazul eliminarii nu ajunge sa aibe noxe mai mari?adrian scrie:Regenerarea se poate face fortat cu ajutorul unei scule de diagnoza cat de cat.Daca ai facut curatirea chimica si nu ai resetat cantitatea de cenuse memorata au reset pe DPF , nu ai rezolvat nimic.Este obligatoriu dupa curatire chimica sa faci o regenerare fortata.Am facut operatia asta de multe ori, fara probleme.Daca mergi asa in continuare ,motorul va intra in limp mode si nu se va mai accelera.Dupa faza asta ajungi la cheltuieli mai mari, ori filtru nou ori DPF off din soft si eliminare fizica a filtrului de particule.
nu asta era "menirea" lui pe diesel?
la comportamentul pe care il prezinta este clar ca este la limita deci o interventie prin curatare chimica cat si regenerare este cel mai indicat, si mai putin costisitor
Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme DPF Mini Cooper 1.6D 2007
Asta am si zis, unul nou sau daca e prea costisitor , DPF off din soft si eliminare fizica.Nu cred ca noxele sunt asa de importante pt. multa lume si la RAR nu te depisteaza,oricum la masinile din 2007 , 2008, sistemul DPF este un moft ca sa inchida gura "verzilor", nu are mare efect,cum iti explici ca rezervorul ala de fluid ajunge peste 100.000km?.Dezavantajul la eliminare fizica este cresterea EGT-ului, la regimuri lungi de full power poate sa dustruga turbina.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power