r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Schimba intai dopul vasului
.......ghost...
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
El are Cooper S si are dreptate cu vasul de aluminiu. Vreau sa fac si eu upgrade-ul asta, dar ce ai gasit tu, Bogdan, mi se pare cam suspect de ieftinache.
Eu pe asta pusesem ochii: http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitew ... d=proalloy
Sa-mi spui cum e cand il instalezi, sunt curios.
Eu pe asta pusesem ochii: http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitew ... d=proalloy
Sa-mi spui cum e cand il instalezi, sunt curios.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
- bogdanrauta
- Membru nou
- Mesaje: 47
- Membru din: Lun Mai 08, 2017 10:41 am
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Sa vad ce o sa primesc, am primit delivery estimate 19 may - 12 june . Revin cu poze cand primesc piesaSpOOk scrie:El are Cooper S si are dreptate cu vasul de aluminiu. Vreau sa fac si eu upgrade-ul asta, dar ce ai gasit tu, Bogdan, mi se pare cam suspect de ieftinache.
Eu pe asta pusesem ochii: http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitew ... d=proalloy
Sa-mi spui cum e cand il instalezi, sunt curios.

Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Bogdan (Spook)
stiu ca par a fi Gigi contra, dar mie imi place sa obtin raspunsuri plauzibile/fondate in acest mod inteleg care ar fi motivul tehnic pt anumite alegeri.
nu am nimic cu nimeni si nici nu ma opun preferintelor, ca am si eu destule ...
cazul lui Bogdan R: nu as alege un "borcan" de aluminiu pt sistemul de racire cand se stie cum se comporta materialul de aluminiul la caldura cat si conductie electrica dar si pozitia lui in compartimentul motor, eu am sesizat o chestie ca acest motor fie de S fie NON emana al dracu de multa caldura in comparatie cu altele...cand deschideam capota ma "izbea" un val de cladura de aproape ma dadea jos!
de exempul nonS-ul meu nu avea "protectia aia" de tabla pe mainflow, acum o am pusa
dar nu prea s-a schimbat nimic
stiu ca par a fi Gigi contra, dar mie imi place sa obtin raspunsuri plauzibile/fondate in acest mod inteleg care ar fi motivul tehnic pt anumite alegeri.
nu am nimic cu nimeni si nici nu ma opun preferintelor, ca am si eu destule ...



cazul lui Bogdan R: nu as alege un "borcan" de aluminiu pt sistemul de racire cand se stie cum se comporta materialul de aluminiul la caldura cat si conductie electrica dar si pozitia lui in compartimentul motor, eu am sesizat o chestie ca acest motor fie de S fie NON emana al dracu de multa caldura in comparatie cu altele...cand deschideam capota ma "izbea" un val de cladura de aproape ma dadea jos!
de exempul nonS-ul meu nu avea "protectia aia" de tabla pe mainflow, acum o am pusa

Drive safe and keep the wheels down
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Vasul de aluminiu este un "pistol cu apa", toate R53 sunt mai vechi de 11 ani,cat mai vrei sa pastrezi masina asta, inca 10-012 ani , ????Daca vasul original dureaza 7-8 ani este OK, nu este nevoie sa pui nu stiu ce "upgrade",pentru ca cel original a crapat dupa 12 ani de chin.Plus ca, de acord cu colegul R51, te mai alegi si cu o sursa de caldura in compartiment motor!!!!!!!!!.Si daca e sudat prost???ce garantie iti ofera ceva cumparat de pe ebay???fix jumatea lui cinci.Daca mai si il atingi cu mana cand lichidul aree 100gr.C, te-ai scos pe ziua respectiva.
Originalul costa 170Ron, deci de 4 ori mai ieftin decat cel de aluminiu.
Originalul costa 170Ron, deci de 4 ori mai ieftin decat cel de aluminiu.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Eu sunt la al 3-lea vas in 3 ani. 

EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
La mai mare!!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
daca iei de la chinezi...chinezariiSpOOk scrie:Eu sunt la al 3-lea vas in 3 ani.



Drive safe and keep the wheels down
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Primele au fost originale BMW, cu BMW stantat pe el, factura, tot. Asta ultimul l-am luat aftermarket, poate poate 

EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
- bogdanrauta
- Membru nou
- Mesaje: 47
- Membru din: Lun Mai 08, 2017 10:41 am
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Asta e un upgrade pe care il fac foarte comun pe forumurile mini de afara, nu or fi toti batuti in cap acum, sa conduca vasul electricitate ( de unde? ) si alte cele. Normal ca nu pun mana pe el la 100 grade. O sa ii pun un sticker mare cu un semn al exclamarii pe el
)
http://blog.cantonracingproducts.com/bl ... d-bad-ugly

http://blog.cantonracingproducts.com/bl ... d-bad-ugly