trepidatii R56

lorenzo constanta
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Vin Mai 26, 2017 10:04 pm

trepidatii R56

Mesaj de lorenzo constanta »

Salut, am achizitionat un mini R56 din 2006 si dupa ce se incalzeste trepideaza la relanti si da eroare pe pistonul 2. Am schimbat distributia, bujiile, am rectificat chiuloasa, am schimbat supapele si arcurile la pistonul 2, am inversat injectoarele si totusi face la fel, eroarea se mentine pe pistonul 2. Imi poate da cineva un sfat ?
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 815
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: trepidatii R56

Mesaj de MiniRC31 »

trepidatiile cum se manifesta?
adica e ciclica?
daca tot ai dat chiuloasa jos ai probat cu putin ulei pe acel piston daca nu pierzi uleiul?

verifica compresia in cilindri cu un manomentru...
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: trepidatii R56

Mesaj de adrian »

Schimba bobina de inductie de la 2 la 3 de ex. Si ai sa vezi ca eroarea se muta la 3, deci bobina defecta.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
lorenzo constanta
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Vin Mai 26, 2017 10:04 pm

Re: trepidatii R56

Mesaj de lorenzo constanta »

Multumesc de raspuns, dar am facut si segmentare, am incercat sa inversez si bobinele , am verificat presiunea in capul cilindrilor si la 1,3 si 4 am 16 bar iar la 2 am 14.Eroarea ramane pe pistonul 2 ! Axa cu came poate fi cauza ? Sau vanousurile ?
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 815
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: trepidatii R56

Mesaj de MiniRC31 »

lorenzo constanta scrie:Multumesc de raspuns, dar am facut si segmentare, am incercat sa inversez si bobinele , am verificat presiunea in capul cilindrilor si la 1,3 si 4 am 16 bar iar la 2 am 14.Eroarea ramane pe pistonul 2 ! Axa cu came poate fi cauza ? Sau vanousurile ?
diferenta compresiei intre pistoane trebuie sa fie de max 1bar....
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: trepidatii R56

Mesaj de Sharpe »

cand ai facut segmentare ai masurat uzura blocului motor ?,poate pe cilindru 2 ai uzura mare
eu am acum un motor de R56 S in lucru ,are consum mare de ulei ,am dat chiuloasa jos si uzura pe cilindri este +1 ,faci degeaba segmentare......se pun pistoane mai mari si se alezeaza blocul
.......ghost...
lorenzo constanta
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Vin Mai 26, 2017 10:04 pm

Re: trepidatii R56

Mesaj de lorenzo constanta »

Multumesc sharpe, o sa verific uzura cu micrometrul, sper ca asrta sa fie cauza !
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: trepidatii R56

Mesaj de adrian »

lorenzo constanta scrie:Multumesc sharpe, o sa verific uzura cu micrometrul, sper ca asrta sa fie cauza !
Desigur e vorba de un ceas comparator de interior, sa vezi si uzura si ovalitatea cilindrilor.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns