trepidatii R56
-
- Membru nou
- Mesaje: 3
- Membru din: Vin Mai 26, 2017 10:04 pm
trepidatii R56
Salut, am achizitionat un mini R56 din 2006 si dupa ce se incalzeste trepideaza la relanti si da eroare pe pistonul 2. Am schimbat distributia, bujiile, am rectificat chiuloasa, am schimbat supapele si arcurile la pistonul 2, am inversat injectoarele si totusi face la fel, eroarea se mentine pe pistonul 2. Imi poate da cineva un sfat ?
Re: trepidatii R56
trepidatiile cum se manifesta?
adica e ciclica?
daca tot ai dat chiuloasa jos ai probat cu putin ulei pe acel piston daca nu pierzi uleiul?
verifica compresia in cilindri cu un manomentru...
adica e ciclica?
daca tot ai dat chiuloasa jos ai probat cu putin ulei pe acel piston daca nu pierzi uleiul?
verifica compresia in cilindri cu un manomentru...
Drive safe and keep the wheels down
Re: trepidatii R56
Schimba bobina de inductie de la 2 la 3 de ex. Si ai sa vezi ca eroarea se muta la 3, deci bobina defecta.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 3
- Membru din: Vin Mai 26, 2017 10:04 pm
Re: trepidatii R56
Multumesc de raspuns, dar am facut si segmentare, am incercat sa inversez si bobinele , am verificat presiunea in capul cilindrilor si la 1,3 si 4 am 16 bar iar la 2 am 14.Eroarea ramane pe pistonul 2 ! Axa cu came poate fi cauza ? Sau vanousurile ?
Re: trepidatii R56
diferenta compresiei intre pistoane trebuie sa fie de max 1bar....lorenzo constanta scrie:Multumesc de raspuns, dar am facut si segmentare, am incercat sa inversez si bobinele , am verificat presiunea in capul cilindrilor si la 1,3 si 4 am 16 bar iar la 2 am 14.Eroarea ramane pe pistonul 2 ! Axa cu came poate fi cauza ? Sau vanousurile ?
Drive safe and keep the wheels down
Re: trepidatii R56
cand ai facut segmentare ai masurat uzura blocului motor ?,poate pe cilindru 2 ai uzura mare
eu am acum un motor de R56 S in lucru ,are consum mare de ulei ,am dat chiuloasa jos si uzura pe cilindri este +1 ,faci degeaba segmentare......se pun pistoane mai mari si se alezeaza blocul
eu am acum un motor de R56 S in lucru ,are consum mare de ulei ,am dat chiuloasa jos si uzura pe cilindri este +1 ,faci degeaba segmentare......se pun pistoane mai mari si se alezeaza blocul
.......ghost...
-
- Membru nou
- Mesaje: 3
- Membru din: Vin Mai 26, 2017 10:04 pm
Re: trepidatii R56
Multumesc sharpe, o sa verific uzura cu micrometrul, sper ca asrta sa fie cauza !
Re: trepidatii R56
Desigur e vorba de un ceas comparator de interior, sa vezi si uzura si ovalitatea cilindrilor.lorenzo constanta scrie:Multumesc sharpe, o sa verific uzura cu micrometrul, sper ca asrta sa fie cauza !
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power