In cazul sistemului automat de schimb ulei

se schimba toata cantitatea, iti spun ca merita toti banii
Practic cum fuctioneaza ca sa urmaresti etapele:
Sistemul automat de schimb in prima faza face o recirculare si curatare a transmisiei cu uleiul care este in cutie

Se cupleaza furtunele de tur si retur la cutie pe tur(intrare presiune de aer 8 bar din sistemul automat de schimb ulei ) si tur-retur intr-un recipient in care se va recircula uleiul uzat si prin filtrul sistemului, si cu motorul pornirt pe D pentru un timp 3 min. In recipientul acesta de recirculare/curatare iti adauga si un aditiv de curatare transmisie( atentie la mecanic sa-l puna obligatoriu

)Apoi se trece levierul cutiei prin toate modurile in jur de 3 min., dupa care se inchide valva sistemului si tot uleiul din transmisie este trecut in recipientul de ulei rezidual( motorul inaca functioneaza). Cand nu mai curge ulei in recipient se opreste motorul si sstemul. Apoi trebuie sa demonteze capacul carter cutie si sa-l curate de reziduri, sa schimbe filtrul din cutie, apoi sa monteze capacul. Apoi se seteaza sitemul pe alimentare cu noul ulei+ presiune, se porneste motorul si se alimenteaza cutia cu ulei nou, urmand o recirculare a noului ulei. In acesta etapa, optional se poate adauga aditiv

, motorul functiouneaza 2 min. pe recirculare cu noul ulei, apoi se opreste. Se deconecteaza sistemul automat de la cutie si totul este OK!.
Discuta cu ei de la inceput care sunt etapele incluse, lichide si pretul final
